Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Eerst eens even een rondje reageren!

Sas, wat goed dat je een echte boom krijgt! Ik begrijp best dat je daar waarde aan hecht. Hier mag Boas later een echte boom kiezen, nu heb ik mijn "rock&roll" zwarte neppert nog.
    Fijn dat de echo goed was! Houd je wel in de gaten dat ze hem niet te zwaar laten worden straks? Bij mij hebben ze er ook een paar dagen (weken) naast gezeten en ook al zegt dat nu nog niets, dat was toch wel letterlijk een zware bevalling ;). Nog bij de pufclub geweest maandag trouwens?

Jody, wat een schattig filmpje zeg :D. Wat is ze ontzettend leuk! Ik knijp em nu wel een beetje als ze zeggen dat Jade groot is voor haar leeftijd, want Boas is nu 58 cm lang en 4560 gram. Ik hoop dat je het een beetje trekt met je schoonmoeder...

An, is het niet gewoon meer een kwestie van erboven staan? Dit lijkt een beetje op de pesterijen op de middelbare school, omdat ik wat andere kleding droeg dan de rest...

Denise, dat wordt een druk weekendje voor jou! En wat een actie weer van je schoonmoeder... Je was er dan misschien figuurlijk niet helemaal bij, maar je was er wel!

Bren, bah! Ongesteld zijn. Ik snap dat het dubbel is, voor jou helemaal! Ik ben gisteren bij de huisarts geweest en ik ga voor een spiraaltje. Over drie weken laat ik die zetten. Fijn dat Boaz weer zichzelf wordt :).

2. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ik heb ooit implanon gehad. Dat is een staafje in je arm die een paar jaar kan blijven zitten. Die geeft iedere dag een klein beetje hormonen af. Een vriendin van mij had er ook 1 en was nooit ingesteld dus dat wilde ik ook wel!
    En inderdaad: het eerste jaar werd ik niet ongesteld. Heel relaxed!! En daarna was ik een periode lang 3 weken achter elkaar ongesteld, dan een week niet en dan weer 3 weken wel, enz.
    Nou dat heb ik dus een paar maanden zo langer volgehouden en toen heb ik het staafje er uit laten halen.
    Vreselijk! Inbrengen doet onwijs veel pijn, er uit halen niet want dan word je verdoofd... Maar het wordt er uit gesneden en ik heb er nog een litteken van op mijn arm! Geen aanrader dus!

3. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jody die kende ik helemaal niet..!!

Ik ben vandaag bij de dokter geweest en ik ga ook voor een spiraal ik ga het een kans geven...ik wil het liefst geen pil meer....

Jody hoe was het met je schoonloeder??

4. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    spelen jullie trouwens ook wordfeud???

5. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Hier dus weer tijd om te reageren, en dat had ik eigenlijk al eerder kunnen doen. Toen besloten dat ik wilde koken, zodat Bob dat niet hoefde te doen. Daarna samen de kerstboom neergezet :D. Weer lekker romantiek in huis.

Vannacht kwam Boas twee keer om te drinken en toen Bob weg was kwam ie om 7.30 uur. Daarna zijn we allebei in slaap gevallen en hebben we van 8.00 tot 11.00 uur geslapen... We hadden het allebei nodig, want hij sliep overdag natuurlijk ook niet. Vanmiddag bezoek gehad van een vrouw van het consulatiebureau, omdat ik niet meer wist wat ik nog anders kon doen.

Eigenlijk is er niet veel meer aan de hand dan een vicieuze cirkel waar we in zitten. Hij is niet graag alleen dus huilt als hij moet gaan slapen en ik haal hem er dan weer uit waardoor hij wakker blijft, enz. Hem vanmiddag goed ingebakerd en een kwartier laten huilen :)() en toen sliep hij en wel anderhalf uur. Na de voeding weer en nu alweer! Bij hem heeft het laten liggen dus zin, maar het doet mij nog wel een beetje pijn. Daarnaast heeft hij ook wel wat last van krampjes en maagzuur na de voeding, maar niet zo erg dat we daar wat aan moeten doen, hij moet gewoon groeien :). Met wat extra tips moet het nu gaan lukken. Ik hoop op het beste!

6. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Jeetje As! Boas is a big baby! ;)
    Is wel een jongetje hè! Dat scheelt natuurlijk wel! :)

Met schoonmoeder was het voor de verandering eigenlijk best gezellig! En het eten was heerlijk!!

Bren, lukte het filmpje afspelen wel op de iPhone?

7. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Dat is positief, Jody! En inderdaad, Boas is best groot... Maar het gekke is dat ie helemaal niet zo'n spekkie is.

Wat een naar verhaal van dat staafje. Niet prettig. Ik wil ook geen pil meer, mijn emoties waren ineens veel echter toen ik ermee stopte!

8. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Wat goed, As! Ik ben blij dat er in ieder geval wat progressie in zit!!
    Hopelijk blijft dot goed gaan zo en zal het op deze manier steeds beter gaan!

9. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ik hoop ook dat het zo blijft. Voel me wel een beetje een kneusje...

10. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    As, goed om te lezen dat het ritme werkt voor Boas en nu volhouden al snap ik dat het verschrikkelijk is om hem te laten huilen....maar inderdaad wel belangrijk want hij weet anders als ik huil pakt mama mij me......

Jody ik schaam me diep heb niet meer op facebook gekeken ik ga het nu meteen doen je hoort zo van mij hoe ik het filmpje vind...
    en wat goed dat jullie lekker hebben gegeten en dat ze aardig was, heeft ze dan eindelijk het licht gevonden?? haha

11. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    As, moet je niet doen meissie...het ene kindje is het andere kindje niet! je bent een goeie moeder en geeft hem alle liefde!!

12. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jody wat heb je toch een mooi meisje zeg!!
    En wat ziet ze er tevreden uit heerlijk om te zien.....
    Ze weet een glimlach op mijn gezicht te toveren!!!!

13. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Wat fijn As dat je nu wat tips hebt gekregen en dat dit lijkt te werken

Jody wat lekker dat s*m nu wel te doen was. Daaf had toevallig zijn moeder aan de telefoon en ze vroeg zelfs hoe het met Tegan ging! Is waarschijnlijk weer zo'n eenmalige actie maar goed.......

14. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ah As... Waarom dan??? Dat hebben we allemaal toch van die periodes dat we even niet meer weten wat we er mee aan moeten!!! Is toch hartstikke logisch dat we soms onzeker zijn en niet weten wat we er mee aan moeten!! Denk dat iedere moeder dat wel heeft hoor, vooral bij de eerste!

Bren haha doe is normaal joh! Haha Ik was gewoon benieuwd of je het op je iPhone wel kon zien! ;)

15. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Zo zo! Allebei boeken ze vooruitgang die schoonmoeders van ons! Haha

16. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Dat is lief van jullie :). Voelde me zo stom dat ik hulp moest vragen. Ik vind het ook niet niks zo die hele dag alleen...

Zozo, die schoonmoeder van jou gaat vooruit, Denise ;).

17. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Is alleen maar goed dat je hulp durft te vragen As, we hebben dat als nieuwbakken mama's gewoon nodig.

Nou hopen dat ze zo blijft doen maar dat vast niet. Ik vier mijn verjaardag niet voor die kant van de fam, daar zal ik vast nog wat over horen.

18. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Inderdaad Jody dat heb je mooi verwoord!!

19. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat is dan lekker haar pakkie aan denise!!
    Hoe vind daaf dat ze zo doet???

20. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem

Deel Deze Pagina