Jeetje wat lijkt ie op jou, op die onderste foto As! Nu realiseer ik me dat ik Jade nog steeds niet op de foto heb gezet met haar Haarlem mama's romper aan! Ik ga het morgen proberen er aan te denken!!
En As, het is ook best zwaar die eerste dagen alleen met die kleine! En helemaal als 'ie zoveel huilt! Als Jade veel huilt op een dag loop ik soms ook te panieken hoor!! Dan word ik er ook helemaal zenuwachtig van!
Hier ook weer veel huilen (krijsen) ik dacht dat het beter ging hij was vandaag ook erg rustig...arm mannetje!
Ja echt klote voel me zo machteloos wou dat ik het van hem over kon nemen...Hij zit nu lekker bij zijn papa!
Whaaa, dat heb ik nog niet gehoord Jody! Iedereen zegt dat ie zo op Bob lijkt. Vind ik ook niet erg, hoor, maar dit is ook weleens leuk . Ach, Bren . Wat sneu! Het is 's avonds altijd erger met "ziek" zijn en in dit geval dus maagzuur. Zielig! Hoop dat het snel beter gaat! Dikke knuffel voor jullie! Lief dat jullie het begrijpen. Je hoort toch eigenlijk nooit dat moeders er doorheen zitten. Je ziet alleen de leuke kanten bij een ander.
Nou op die bovenste foto vind ik 'm inderdaad op Bob lijken maar ik zie echt jou heel duidelijk in hem op die onderste foto!! Ennuh dat is helemaal niet gek hoor dat je dat leuk vindt! Ik vind het ook altijd wel leuk om te horen als mensen vinden dat Jade op mij lijkt! Tuurlijk!! Ik begrijp het heel goed. Om heel eerlijk te zijn heb ik er ook even doorheen gezeten hoor die eerste 2 weken en met name de eerste 1,5 week. Eerst zo'n rotbevalling met allerlei complicaties, dan die rotschouder, een tijd in het ziekenhuis moeten liggen waarvan 1 nacht zonder Nate. Ik heb me denk ik nog nooit zo eenzaam gevoeld... vervolgens een kraamtijd waarin ik eigenlijk niks meer kon doen dan toekijken hoe anderen mijn kind aan het verzorgen waren. Ik kon niet eens een luier verschonen. En daar bovenop maar 2 a 3 uurtjes per nacht slapen en overdag niet bij kunnen slapen. Ik was echt kapot en zat er helemaal doorheen. Ik kon er daarom ook niet voldoende voor Jade zijn, wat misschien heel begrijpelijk is voor anderen, maar je voelt je op zo'n moment gewoon een slechte moeder. Dat was ook de reden dat ik in die eerste 2 weken na de bevalling zo weinig aanwezig was. Ieder momentje waarin ik niet bezig was met luisteren naar wat de kraamhulp me probeerde uit te leggen (wat overigens voor het grootste gedeelte langs me heen is gegaan) was ik aan het rusten. Dus geloof me: ik weet denk ik wel hoe je je voelt en ik heb ook echt de nodige huilbuien gehad... Dus As, maak je daar nou geen zorgen over! Ik denk dat het volkomen normaal is!!!
hallo lieve meisjes. Sorry dat ik zo afwezig ben, maar heb het druk en ben na vandaag echt op. Ben door de hormonen echt een soort emo-wrak... Ik vind het zo oneerlijk, altijd ben ik degene die ze pakken als het mis is. Probeer niet teveel te stressen, want dat is niet goed voor beebje. Maar tis zo verdomde moeilijk om alles naast me neer te leggen Ik probeer morgen even gezellig met jullie mee te kletsen, want ik mis het echt. Maar kan het op de een of andere manier gewoon niet opbrengen. En dat vind ik heel erg, want ik voel het alsof ik jullie daarmee te kort doe. dat verdienen jullie namelijk niet! Ik ga denk ik zo nog even flink een potje janken, dat lucht meestal op. En dan proberen te slapen... Sorry voor mijn mega-klaagzang, maar moest het even kwijt Welterusten meiden!
Ach lieve Anni, ik snap heel goed dat je het even niet kan opbrengen meis. Rustig aan en probeer lekker aan je beebje te denken. Heel veel sterkte en we spreken je gezellig morgen weer! Weltruste meissie!!
Het is 9.00 uur en Boas slaapt na zijn voeding en wat gespeel weer vanaf 8.15 uur. Ik heb ontbeten en zit nog even lekker op zp met de kerstboom naast me. De afgelopen 4 dagen kon ik niet eens ontbijten of naar de wc... Ik kan het nog niet helemaal geloven! Ik ga zo de stofzuiger pakken en kijken of ik beneden alvast kan zuigen. Jody, echt leuk inderdaad om dat een keer te horen. En Jade lijkt volgens mij enorm op jou! Zoals je jouw kraamweek omschrijft, oef... Dat is echt geen pretje geweest. Wat voel je je machteloos als je toe moet kijken hoe een ander je kindje verzorgt, hè? Zo erg als bij jou heb ik dat niet gehad, maar de eerste twee dagen na de bevalling kon ik nog niet zo goed staan en lopen, dus moesten Bob en de kraamhulp steeds de luiers verschonen en Boas wassen. Niet leuk! An, ik hoop dat je je weer beter voelt en een goede nacht hebt gemaakt. Het is ook makkelijker gezegd dan gedaan om het los te laten en er boven te staan. Volgens mij ben je ook heel gevoelig... Dikke knuffel voor jou. Gaat het nog lukken met een meeting meiden?
Daar zijn de meningen erg verdeeld over... Ik vind het echt een mengelmoesje van beide. Wat heerlijk voor je, As!! Hoop echt dat dit zo blijft voor je!! Jade heeft gisteren om 21:00 de laatste fles gehad en ik werd vannacht om 04:30 uit mezelf wakker en ben ik haar flesje maar gaan maken. Gelijk daarna was mevrouw weer heerlijk in slaap gevallen en nu hoor ik haar pas weer. Gaat erg goed 's nachts met haar god zij dank!
Een meeting zie ik niet echt gebeuren... Volgens mij kon iedereen op een bepaalde dag wel, maar Ann niet en een andere dag konden we ook allemaal, maar Sas weer niet. En in het weekend kan ik niet... Dus het wordt een beetje lastig denk ik. Maar misschien is het dan een idee om alvast een soort van voormeeting te doen met in ieder geval de beebjes? Of zeg ik nu iets heel raars?
Mengelmoesjes zijn goed, ze is ook van jullie samen . Ik hoop ook dat het zo blijft! Inmiddels de woonkamer gezogen, dat voelt meteen een stuk beter. Nu de rest vsn het huishouden nog, want ik loop nu een week achter en dat is helemaal niets voor mij . Fijn dat de nachten zo goed gaan! Wat zit er al lang tussen de voedingen bij jullie. Hier heb ik Boas om 22.30 uur laten drinken en toen kwam ie om 2.30 uur en vanmorgen om 7.15 uur. Dat vond ik al heel lang vanmorgen... Wat voelt het goed zeg, weer goede moed! Bren, ik hoop dat het bij jou ook beter gaat.
Het lijkt mij in elk geval wel heel leuk om dan met zoveel mogelijk bij elkaar te komen. Ben zo nieuwsgierig naar jullie beebjes en verhalen!
Ja met flesvoeding zit er eerder langer tussen, dus dat os niet zo gek... Don't worry! Lijkt mij ook leuk, maar ik dacht dat we al tot de conclusie waren gekomen dat dat niet ging in december of januari... Opnieuw data voorstellen dan maar? Maar ja wat doen we dan als 1 iemand niet kan... Dan misschien maar kijken naar datum waarop de meesten kunnen...
Volgens mij heb jij het meest strakke schema Jody, dus ik denk dat we een lijstje moeten hebben met de data waarop jij wel kunt. En dan inderdaad kijken naar een dag waarop de meeste wel kunnen. Boas werd om 11.00 uur weer wakker en is tot 12.15 uur op geweest. Hem net weer ingebakerd en in bed gelegd. Nu maakt ie wel af en toe wat geluidjes. Ik hoop dat ie nog eventjes slaapt, want vanmiddag krijgen we weer bezoek! Wel lekker zeg, de badkamer heb ik ook al schoongemaakt.
Heerlijk As! Gaat de goede kant op! Mijn schema is niet zo strak hoor... Alleen de weekenden niet en tussendoor ook nog wat verjaardagen en natuurlijk de feestdagen. Verder valt het wel mee! Ik ga er vanavond of van het weekend ff een datumprikker voor maken!
Oke, ik heb een datumprikker gemaild naar iedereen behalve naar Denise omdat ik haar emailadres niet heb kunnen vinden. Denise, wil jij je emailadres even pb-en? Dan zet ik jou er ook nog even tussen.