Goedenavond Vandaag maar weer ens bij de huisarts geweest Mijn spiraal moet gecheckt worden En ik vind het allemaal best zwaar Hik een beetje aan tegen depressie en wil helemaal die kant niet op Dus pak even alle hulp die ik pakken kan Daarom ook wat minder aanwezig Vind t fijn dat het zo goed gaat bij iedereen maar dat maakt het me nog duidelijker dat ik hard moet werken het hoofd boven water te houden T ligt niet aan mijn ventje want die is de schattigheid zelve Maar goed Heb opdracht gekregen leuke ingen te doen en vooral ook even voor mezelf dus daar ga ik maar mee beginnen toch Brenda deed jij nou ook aan wordfeud? Heb je zin in nog een potje? Heb de datumprikker ingevuld, leuk jody! As gaat t weer en beetje met de voedingen? Anni ik hoop dat je het kan volhouden wat een narigheid! Fije avond allemaal
Hallo chickies! Vandaag gelukkig een leuke dag achter de rug gehad. Vanmorgen lekker naar de kapper geweest, dus dat ziet er weer helemaal lekker uit 's Middags bij mijn oud collega's langsgeweest in het filiaal waar ik voorheen stond. En daarna ben ik naar het tuincentrum geweest, lekker kerstdingetjes gekocht. Dus heb nu een kerstboom, helemaal versierd, een paar mooie kerststerren en vazen gevuld met kerstballen. Was gelijk helemaal in de stemming, dus heb tijdens het rundvlees koken maar een kerst-cdtje opgezet Ik hoop echt dat ik in het nieuwe jaar naar een ander filiaal mag. Want ik vind het hier gewoon niet leuk... @Maaike: Wat vervelend dat je tegen een depressie aanzit. Kan me voorstellen dat je nu even alle hulp aangrijpt die je nodig denkt te hebben. Is het zoiets als een postnatale depressie? Of iets anders? @Jody: Hoe is het met Jade? En haar luieruitslag? Ik heb de datumprikker ingevuld, ik hoop echt dat er een datum is dat we allemaal kunnen! @As: Volgens mij gaat het steeds beter met jou en Boas. Hoop echt dat je daar straks een fijne middenweg in vind, dat hij kan slapen zonder dat ie 3 uur bij mama wil liggen! Hoe voel je je zelf er nu bij? Trek je het allemaal nog een beetje? @Bren: Ik vind je tattoo zo mooi! Heb er van de week echt een paar keer naar gekeken op fb Hoe gaat het met jou en Boaz? @Sas: Wat vervelend van je BI, ik hoop niet voor je dat je daardoor eerder moet stoppen met werken. Wel gaat het heel hard, nog maar 4 weekjes tot je officiele verlof! Heb je alles al in orde of moet je nog dingen regelen? @Denise: Jeetje, Tegan word echt al een grote meid zeg! Ook dat doorslapen, heerlijk lijkt me dat. Ik denk dat je nu echt een ritme hebt, dat scheelt volgens mij een hoop stress? Mijn buikje begint lekker te groeien nu, al moet ik zeggen dat het af en toe misselijk zijn ook toeneemt. Vanmiddag in het tuincentrum heb ik een paar keer de kotsneiging moeten onderdrukken... Gaan jullie dit weekend wat leuks doen meiden?
Hee meiden, Weer een lekker avondje voor de buis! Jody, ik ga de datumprikker zo invullen! Maaike, wat ontzettend shit zeg . Blijf inderdaad alle hulp aangrijpen en schaam je er asjeblieft niet voor. Ik hoop dat het heeeel snel beter met je gaat. Fijn dat Willem het zo goed doet. En wat een prachtig ventje zeg, ik zag net nog even de foto's . Anni, lekker hè, die kerstsfeer? Weer gezelligheid en romantiek in huis, zwijmel... En ik hoop ook dat je volgend jaar naar een ander filiaal mag! Dinsdag intake bij de vk! Yeah! Hier dus echt een topdag gehad! Ik ben supertrots op Boas en mij, teamwork vandaag. Tussen de voedingen heeft dus ook elke keer drie uur gezeten nu en ik ga zo eens kijken of ik een beetje kan afkolven. Morgen lekker naar de kapper! Hij had beloofd dat hij me goed onder handen zou nemen en ik word helemaal nieuw. Als de basis maar rood blijft vind ik alles goed .
Oh lekker As! Dan voel je je gelijk beter! En ik kan het weten, vandaag had ik precies hetzelfde! Maak je er een foto van? Trots zou ik ook zijn als mama van een kind wat zo goed slaapt en eet! Dit is waar je voor gestreden hebt, en niet voor niks! Stiekem ben ik ook trots op jou hoor Ik denk dat ik allang had opgegeven. Ga nog eventjes the voice kijken, en dan lekker naar bed. Ben de hele dag al aan het gapen van moeheid... Welterusten!
hey meiden! net de datum prikker ingevuld en idd, de enige dag dat ik neit kan kan Ann wel.... pffff heel moe dus ff kort: Maaike, pas op jezelf hoor! de weg terug van depressie is zwaar klote, goed dat je hulp aanpakt en vooral lekker aan jezelf denken (en aan die schattigheid zelve Willem ) As, fijn dat het weer lekkerder gaat met Boas en Denise en Jody, fijn dat de loeders ietwat minder loeder waren Ann, Ik hoop dat je snel een prettiger werkplekje vindt! en anders, laat ze maar lekker zeiken, jij bent ZWANGER! Hoera! Hier het vloertje in de kamer gelegd door Rich, zelf boodschapjes gedaan (met Rich) en daarna gewerkt, na het eten zijn we langs de Ikea gegaan om onze l;edingkast/commode combi zelfbedachte set op te halen, die gaan we dus morgen in elkaar schroeven! Ik zit trouwens te denken dat er een kleine kans is dat ik vrijdag de 23e wel kan, daar ga ik morgen even achteraan, laat ik dan ook morgen weten! Slaap lekker!
Meiden ik reageer morgen even uitgebreid Ik lig nu op bed met een borstontsteking en hoofdpijn, erg pijnlijk Ff gegoogled maar moet morgen weg zijn anders de ha bellen
Ik reageer morgen ook even op iedereen heb een drukke dag achter de rug met Boaz ben helemaal kapot en hoop me morgen weer wat beter te voelen en vooral positiever!! Densie wat klote meissie hoop dat het morgen over is!! Masseer je wel goed de plek?? Jaaa Maaike kom maar op!! wat is je gebruikersnaam??
maaikev76 Tja postnataal of niet ik wil geen medicijnen dus hard werken en veel praten, en ondertussen ook nog proberen te genieten want het gaat zo hard
Jeetje Maaike dat klinkt wel heftig! Doe rustig aan en pas goed op jezelf! Ann, ik hoop echt voor je dat het lukt om daar zo snel mogelijk weg te gaan! Stelletje rotwijven daar! Met Jade gaat alles weer goed, luieruitslag is god zij dank helemaal weg! Wat heerlijk dat het nu zoveel beter blijft gaan, As! Zal vast een verademing zijn voor je!! En lekker even naar de kapper, alvast veel plezier!! Sas, veel plezier met de spullen bij de Ikea uitzoeken! En laat het morgen maar even weten dan inderdaad of het eventueel gaat lukken de 23e. Denise, wat klote meissie. Lijkt me verschrikkelijk pijn doen een borstontsteking. Ik heb op die borstvoedingsinfoavond toen een tip gekregen dat je met een warm washandje op die plek kan wrijven om de ontsteking zo weg te krijgen. Sterkte meis.
he meiden, Hier gister bij cb geweest met Boaz en hij blijkt inderdaad verborgen reflux te hebben....we gaan het eerst nog met nutriton proberen en anders krijgt hij medicijnen....ook mogen wij Boaz nu wel inbakeren en dan echt alleen zijn armen en niet de heupjes. Hij heeft gisteravond en vanacht heerlijk geslapen zonder te huilen wat is dat een opluchting zeg..hoop dat dit zo blijft. Maaike wat onzettend vervelend zeg dat je je nu zo voelt....hoop dat je je snel beter voelt en gelukkig wel fijn dat je van willem kan genieten. As fijn dat je een goede dag hebt gehad met Boas Anni rustig aan hoor meissie. Jody ik heb je mail ontvangen en ingevuld....... Denise hoe is het vandaag met je borst? ik hoop al beter....
hallo meiden. Vanmorgen weer gedonder op werk gehad zonder dat ik er wat aan kon doen. Verhaal is eigen leven gaan leiden en ik was de gebeten hond. Had vanmorgen al 2 keer gespuugd van misselijkheid door mijn zwangerschap en vanmiddag dus weer. Van de week krijg ik te horen welk filiaal ik naar toe mag. Meisje waar ik mee moest ruilen die komt vanaf maandag terug. Word nog gezellig, aangezien zij de reden was van de ruzie... Ik reageer zo op de laptop even op jullie...
Oh Bren wat heerlijk dat het vannacht zo goed is gegaan!! Ik ben echt super blij voor je!! Jeetje Ann, wat een stelletje debielen bij jou op werk!! Het houdt ook echt niet op, he?! Mooi dat je snel naar een ander filiaal mag! Ik stel voor om vrijdag 23 december even in gedachten te houden voor de meeting. Iedere datum is er wel iemand die niet kan en 23 december kon Sas geloof ik misschien toch. Vinden jullie dit ook een plan?
Hebben jullie een lekker dagje gehad vandaag? Wij wel hoor, ik ben er even alleen op uit geweest om wat boodschapjes te halen en kwam Denise en David nog gezellig tegen bij de Albert Heijn. Vanavond lekker Surinaams gehaald bij een nieuwe tent hier om de hoek, was wel oke. Niet heel lekker, dus daar gaan we maar niet meer heen.
Denise, wat shit zeg . Ik hoop dat het snel over is. Maaike, wat een goede instelling heb je zeg! Volgens mij is dat al het halve werk. En als je erbij bent met de meeting, dan vrolijken we je misschien ook een beetje op . An, wat een gedoe weer . Je zou er agressief van worden... Bren, wat fijn dat het goed ging! Hoop dat je vandaag ook een goede dag hebt gehad. Een verborgen reflux is toch dat het eten weer ophoog komt met wat maagzuur en daarna weer terug zakt? Last van maagzuur eigenlijk? Jody, lekker even alleen erop uit . Ik ga woensdag voor het eerst alleen weg. Uit eten met vriendinnetjes. Ben benieuwd... En de 23e is voor mij goed . Ik samen met Bob en Boas naar de kapper geweest vandaag. Me heerlijk laten verwennen! Nu lekker op de bank de laatste film van Harry Potter kijken.
de 23e kan ik wel, maar niet 's ochtends. Want, dan krijg ik mijn echo En dat is natuurlijk heeeel erg belangrijk. Wel ontzettende zin om met jullie te meeten, vond het met de high tea ook zo gezellig! Wat fijn dat jullie allemaal een leuke dag achter de rug hebben. Ik wou dat ik jullie af en toe zou tegen komen in de appie! Woon toch wel wat ver om zomaar langs te komen... Vanavond lekker relaxed aan doen. Hebben jullie wat op de planning?
Klinkt als een lekker dagje, As! Sas, he verdorie... ik had nog zo gehoopt dat het zou lukken de 23e om met z'n allen te meeten. Kan je het echt niet verschuiven wat je hebt staan de 23e? Zou wel echt heel leuk zijn om met z'n allen te meeten... Hebben jullie een suggestie voor de locatie trouwens?
Haha nou dat lijkt me niet echt een plan gezien de beebjes er nu zijn. Dus lijkt me een beter plan om het bij iemand thuis te doen. Bij mij is alleen niet zo handig gezien je hier een hele hoop trappen op moet om binnen te komen. Wie biedt z'n huisje ter beschikking?