Geen idee, As! Bij Bren rommelde het ook al even voordat er daadwerkelijk wat ging gebeuren. En de week voor de bevalling had ze nergens meer last van. Dus ik zou het echt niet weten! Broodje pom was HEERLIJK! echt weer even een keer lekker want het was al lang geleden! Surinaams eten is de shizzle!
Weer wat geleerd! Hier weer die enorme trek in Mac... Maar ja, we hebben al eten in huis, dus ik zal Bob niet zover krijgen. Het voelt echt als ongesteld zijn en laat ik dat nou echt niet gemist hebben ! Ik verveel me een ongeluk vandaag!
Als je ooit eens in de buurt bent van een Surinaamse toko dan moet je dat echt bestellen. Zooooo lekker, je weet echt niet wat je proeft! Dat is wel mijn favo broodje van de Surinamer. En wat ook gruwelijk is, is een bara met kip of een broodje kousenband met garnalen. Ook te lekker! Ik verveel me ook wel een beetje vandaag! Maar toen ik boven met de was bezig was, ging de deurbel en stond een vriendinnetje aan de deur met een bos bloemen met een kaartje: Heel veel succes met de bevalling! Echt superlief!!! Dus die heeft hier even een tijdje gezeten, even zitten kletsen. En trek in Mac... ik ook!! Tja, wanneer niet!
Ik ga het maar eens proberen! Klinkt ook wel erg lekker! Wat ontzettend lief zeg ! Je hebt dit weekend wel een uurtje extra! Balen voor mij, want de nachten vind ik inmiddels vreselijk...
Ja klopt, ik zag het inderdaad voorbij komen op Facebook dat we de klok een uurtje terug moeten zetten. Ach, dan sta je toch wat eerder op morgen?! Net kipfilet gekookt in bouillon. Ik ga verse kippensoep maken zo. Wel trek in, maar o zo geen zin om het te maken!
Wow, actief hoor! Er komt vandaag daadwerkelijk niets uit mijn handen. Ben echt een beetje lusteloos. Tsja... Dat krijg je na zo'n dag als gisteren . Wel nog even een rondje lopen vanavond, dat moet ik niet vergeten! En inderdaad een uurtje eerder opstaan dan maar. Die klok moet toch echt achteruit! Morgen hebben we een etentje met de mensen uit de buurt. Best een beetje truttig, maar best leuk. Hoop dat ik er morgen weer tegenaan kan! Komt er nog wat leuks op tv vanavond?
Haha nou dat was ook zo'n beetje het enige actieve van vandaag... Gezellig toch, etentje is altijd leuk. Al is het alleen maar het eten zelf, haha. Ik ben echt verslaafd aan eten, ik denk er de hele dag door aan, het is niet normaal meer. Ik hoop dat ik straks weer een beetje kan afkicken als ik bevallen ben!! Geen idee wat er op tv komt vanavond. Wij gaan een filmpje kijken. We hebben film1 on demand, dus we hebben een heleboel keuzes...
Dag dames! Ik dacht ik kom me ook even melden Ik ben een jonge mama uit Haarlem/Heemstede en woon op het moment met mijn Amerikaanse man in Amerika. We zijn van plan om over 1 jaartje hier heen te verhuizen, en het leek me wel leuk om een beetje contact te hebben met moeders uit dezelfde omgeving. We hebben een dochtertje van bijna 9 maanden, ze heet Aurelia. We zijn nu voor een maandje in Nederland op vakantie dus ik ben lekker Nederlandse dingetjes aan het shoppen voor haar. In ieder geval, leuk dat ik dit topic heb gevonden!
Hi Ray, welkom! Leuk dat je mee wilt komen kletsen! Wat leuk dat je momenteel in Amerika woont. Mijn vriend is ook Amerikaans, maar woont al 12 jaar in Nederland. We verwachten een dezer dagen ons eerste kindje samen. Was 18 oktober uitgerekend en ben inmiddels 11 dagen over tijd, dus een dezer dagen mogen wij ook eindelijk ons dochtertje gaan ontmoeten. Waar in Amerika wonen jullie? En waarom komen jullie naar Nederland??
he meiden..!! hier een drukke dag gehad met veel visite ben helemaal gesloopt nu..!! Ook een drukke nacht gehad we gingen pas om half 5 slapen Boaz had weer erge last van zijn darmpjes..!! Jody wat ontzettend klote dat het niet doorzet en dat je er even helemaal klaar mee bent is hartstikke logisch je loopt bijna 2 weken overtijd...!! ik hoop zo dat het nu of morgen gaat gebeuren..!! As wat jody inderdaad ookal zei ik heb ook echt een tijd last gehad van menstruatiekrampen en de week voordat ik ging bevallen heb ik nergens last van gehad....ik dacht echt dat het nog wel even ging duren... fijn dat het gezellig was met je ouders . ray welkom..!!!
Hmmmm kippensoep lekker, smaakte de soep jody?? En wat ontzettend lief zeg van je vriendin, dat zal je vast goed doen..!!!
Ray, welkom! Gezellig! Dat is zeker een druk en vermoeiend dagje geweest Bren... Hopen dat de komende nacht je meer slaap gunt! Ik heb ook het idee dat het nog wel even duurt, maar moet toegeven dat ik de hele dag steekjes en harde buiken geen pretje vind. Heb er echt een beetje een baaldag van! Jody, weer lekker op tijd naar bed, toch? Ben benieuwd of het er toch van gaat komen! Ik maar weer in een warm bad gekropen. De energie en het positieve gevoel dat ik gister had, zijn als sneeuw voor de zon verdwenen vanmiddag...
as dat je, je zo voelt is heel logisch hoor....het is zeker geen pretje. ik probeerde dan lekker rustig aan te doen en zo weinig mogelijk te doen en lekker te rusten.... lekker dat je in bad bent geweest, even lekker ontspannen!
Ja dat vond ik ook wel een leuke verrassing! Heel schattig! De soep was heerlijk!! Dank je! Jullie ook lekker gegeten? As, wat vervelend nou dat je positieve gevoel nou verdwenen is. Maar ik kan het me goed voorstellen, hoor. Ik word ook echt helemaal getikt van die harde buiken inmiddels. Wat een naar gevoel is dat! Ben blij dat ik daar eerder in mijn zwangerschap eigenlijk bijna geen last van heb gehad. Maar nu is het echt de hele avond, echt heel vervelend. Lekker in bad! Heerlijk!! Hoop dat het je goed heeft gedaan! En Bren ik hoop echt dat Boaz snel wat minder last krijgt van de krampjes... het is zo sneu voor die kleintjes!!
Hee meiden! Weer geen nieuws hoor... Zo even de verloskundige bellen voor de laatste keer strippen. En over 24 uur lig ik al in het ziekenhuis om ingeleid te worden. Tenzij het strippen dit keer iets uithaalt, maar dat verwacht ik niet meer. Nu net wakker geworden met een nachtmerrie dat ik ergens las dat haar hartje niet meer klopte en door stomme ouders die hun kinderen gewoon hard laten gillen en schreeuwen op zondagochtend om 7 uur. Wat een rotochtend!!!
Hi Jody, wat leuk dat jouw vriend ook Amerikaans is Hoe vind hij het hier in Nederland? Paste hij zich makkelijk aan? Wij wonen daar in omgeving Seattle. Ik voel me alleen niet zo thuis daar en vind het toch fijner om hier te zijn nu we een kindje hebben. Dat is namelijk toch makkelijker met gezondheidszorg en sociale diensten en dergelijke! Ik hoop dat je snel gaat bevallen
Mijn vriend heeft van zijn 7e tot zijn 14e ook in Nederland gewoond en zijn moeder is officieel Nederlands. Die is op haar 7e naar Amerika verhuisd. Mijn vriend is op zijn 18e alleen terug gegaan naar Nederland en is hier toen gebleven. Voor hem is het niet zo vreemd om hier te wonen gezien hij dus net zo goed Nederlands is... Maar onze kleine krijgt dus ook een dubbele nationaliteit. Het plan is namelijk om misschien over een aantal jaar in Amerika te gaan wonen, maar dat weten we nog niet zeker. We zien wel hoe het hier allemaal loopt. Hoe oud ben je eigenlijk?
Goedemorgen! Gelukkig, ondanks de harde buiken, wel een goede nacht gehad. Vandaag maar weer een goede dag, want gisteren was helemaal pet! Wat een nare droom, Jody! Brrrrrr, dat gaat vast niet gebeuren. Ik vind jullie wel stoer, meiden. De één woont in Amerika en de ander overweegt het. Ik moet er niet aan denken! Zo ver bij mijn familie en vrienden vandaan...
Gelukkig goed geslapen, As! Mooi zo! Hier net weer de verloskundige op bezoek gehad.... Ben weer gestript, maar heb weer niet het idee dat het iets uit gaat halen. Ontsluiting is ook niet verder gevorderd en baarmoedermond ook niet verder verweekt. Dus dat wordt waarschijnlijk morgen om 06:30 in het ziekenhuis zijn om ingeleid te worden... Overwegen doen we het wel, maar weet niet hoe serieus dat is. Als we straks naar een betere buurt verhuisd zijn waar we het naar ons zin hebben, is het misschien veel minder een optie.... we moeten het maar even zien. Mijn familie en vrienden wil ik natuurlijk ook niet missen... en dat gaat natuurlijk sowieso gebeuren wanneer ik daar ga wonen. Dus ja, we zien het allemaal wel! Hoe voel je je verder, As? Ben je weer een beetje happy?