Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ging met plasticzakken weg want kotste mezelf helemaal onder, had naar me werk ookaltijd schone kleding mee...als ik er nu aan terug denk verschrikkelijk!! Haha sommige mensen zullen wel gedacht hebben!!

2. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Jody, wat een lekker bekkie heeft Jade zeg! En inderdaad, nu zie ik het heel duidelijk, een goede combinatie van jou en Nate :). Wat lastig met die schouder joh... Dat je dan toch nog zoveel kan doen. Niet overbelasten, hè! En tsja, die administratie was hier flink achter geraakt aangezien ik het altijd doe. De laatste weken zwangerschap en de kraamtijd heb ik er niet naar gekeken. Nu begint het weer wat te worden. Best een fijn klusje stiekem...
    Moet je nu zonder Nate eten?

An, lekker uitzieken hoor en geen medelijden hebben met die mutsen daar. Jullie zijn het belangrijkste! En bedenk wel dat dit niet je hele zwangerschap hoeft te duren, het kan ook eerder over gaan :).

Saaaaassss, doe nou rustig aan ;). Het wordt volgens mij een super leuk en gezellig kamertje! Over de kleertjes, ik had best veel maat 50. Vooral gekregen, maar ik kon het na een week weer in een doos gooien, want toen was het Boas te klein. Ligt aan je kotertje dus :).

Maaike, mooi dat de intake goed was! Waarom wordt het moeilijk? Voor jou omdat je hem dan daar moet laten? Met de voedingstijden kan ik je helaas niet helpen :(. Ik ben ook aan het klooien, maar dat is meer omdat Boas 's avonds weer slecht in slaap komt.

3. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    bedankt voor de tip bren.
    Als het aanhoud dan ga ik toch maar es bij de ha vragen voor iets.
    Maar 't scheelt al een heleboel als ze weten waar het van komt.
    Hoef ik niet meer te liegen...

Wat een drukke dag Jody!
    Veel gedaan zeg, altijd fijn als het lekker schoon is.
    Is nate al thuis?

Ik ga denk lekker vroeg naar bed toe.
    Eens kijken hoe het morgen gaat met de misselijkheid.
    Maar eerst nog een stukje Love Actually kijken :D

4. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    He meiden,

ik heb alles gelezen maar me hoofd zit een beetje vol....Hoe het met Boaz gaat stja wat zal ik zeggen ik dacht dat er echt verbetering in zat maar helaas zitten weer elke avond met een mannetje die zo een pijn heeft dus krijst alles bij elkaar!!
    Hij krijgt morgen zijn eerste prikjes en ik ga me niet meer weg laten sturen ik wil dat er nu wat aan gedaan wordt het nutriton doet bij Boaz blijkbaar niet goed zijn werk....

sorry voor deze ego, als het morgen toe laat zal ik netjes op iedereen reageren.....

5. Ik leef metje mee
    Wij hebben dat krijsen hier ook gehad vele avonden achter elkaar en
    Je hartje huilt
    Sterkte!

6. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ach Bren, wat naar :(. Het gaat je opbreken dan he? Heel veel sterkte daar en ik hoop dat ze wat voor je kunnen doen morgen.

Daarnaast veel sterkte met de prikjes, lijkt me niets :(

7. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Jeetje Bren, wat kut zeg... ik vind het zo sneu voor Boaz en voor jullie... :( :( Sterkte ermee, meis!!
    Hoop dat het wel gezellig was met je vriendin!?

As, nee we hebben laat gegeten. Wel saampjes. :)
    Ik zou ook eigenlijk niet zoveel moeten doen en ben 'm nu wel soms aan het overbelasten ja... moet er echt goed op letten!
    Ik vind administratie doen ook nooit zo erg, vind het ook altijd wel een leuk klusje. :)

Ann, je hebt helemaal gelijk! Lekker naar je bedje! Slaap lekker, meissie!

8. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maaike je zegt het heel goed je hart huilt mee....!!!

Vriendin is even geweest, maar had niet veel aan me....dus ze is even geweest ik was druk in de weer met Boaz..ze komt van de week weer gezellig!

Ik vind het gewoon zo moeilijk om te zien eigenlijk is Boaz best relaxt en heel erg vrolijk en lacht veel maar door die maagzuur veranderd hij zo....logisch natuurlijk maar doet me zoveel verdriet! En vind het eerlijk gezegd best zwaar worden op deze manier...ik hoop dat ze morgen iets voor ons kunnen doen!

Bedankt voor jullie lieve woorden doet me goed!

9. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Dat is toch heel logisch Bren, het is ook heel zwaar als die kleine zoveel huilt... :(
    Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jou en Boaz!!!

10. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dankje wel..!

Hij ligt nu eindelijk op me arm te slapen...ga zo een poging wagen om hem in zijn bedje te leggen..!!

En As, ik zie inderdaad ook op tegen de prikjes mama is zelfs een beetje nerveus hihi laten we maar zo denken het is voor een goed doel!

Slaap lekker meiden!

11. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Slaap lekker meiden, ik ga er ook in! Morgen weer een drukke dag!

Bren, succes morgen op het consultatiebureau! Laat je even weten hoe het is gegaan?

12. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ach jee Bren, het leek juist zo goed te gaan, k*t zeg dat het weer zo slecht gaat. Kan me voorstellen dat je het hier moeilijk mee hebt
    Ik weet wat je voelt maar die prikjes vallen echt mee. Ik had het iig erger verwacht. Ik had koude washandjes mee voor op de beentjes, was gelukkig niet nodig.
    Dinsdag mag Tegan alweer voor de 2e prikjes en is ze alweer 3 maandjes oud.

Heel veel succes straks bij het cb!

Ik ga Tegan om 9.00 wegbrengen naar het kdv, pfffff ik wil niet:(
    Het gaat me allemaal veel te snel

13. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Jeetje Denise, dat gaat inderdaad heel snel... Hoe is het gegaan?

Hoe doe jij het met de voedingen 's avonds en 's nachts? Hier is het nu weer elke nacht drama... Voor mij niet zo heel erg, hoewel het frustrerend is, maar Bob heeft steeds maar een paar uurtjes slaap.

14. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ze is nu nog op het kdv, afscheid nemen was even moeilijk maar ik heb even wat voor mijzelf gedaan, ff lekker onder de zonnebank geweest en wat dingetjes in huis.

Hier krijgt ze tegenwoordig haar laatste voeding rond 20.30, dan gaat ze naar bed. Ik geef deze voeding op bed in het bijna helemaal donker, dan valt ze al half in slaap.
    's Nachts komt ze maar 1x, rond 5.00 uur, deze voeding geef ik in mijn bed, als ze geen poepluier heeft verschoon ik niet en geef ik in een keer door de voeding (liggend) meestal slaapt ze dan gewoon door. Als je nog vragen hebt, ik help je graag hoor ;)

15. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Knap hoor! Lijkt me ook best lastig... Volgende week gaat Boas een avondje (misschien nachtje, even zien hoe het loopt) naar mijn ouders en gaan Bob en ik samen uit eten. Vind ik ook een beetje eng. Ik zou het zusje van Bob de woensdag op Boas laten passen, maar dat vertrouw ik niet meer zo. Nu dus toch ingeschreven bij het kdv hier in Spaarndam en daar is ie welkom vanaf maart. Lucht erg op.

Wow, dat loopt wel heel goed 's nachts zeg! Heb jij het ook zo gehad als ik het nu heb? Het ging eigenlijk heel goed 's nachts, maar de laatste paar nachten is hij erg huilerig tussen de laatste avond voeding en de nachtvoeding. Hij wil maar niet gaan slapen en blijft huilen. Ook als hij bij ons ligt.

16. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Kan ook nog een sprongetje zijn

17. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Denk het ook, hij is zoveel helderder de laatste dagen (overdag dan). Maar die nachten zijn zo wel heel slopend :S.

18. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Wij hebben inderdaad ook dramanachten gehad, dit gaat zo goed de laatste 2 weken.
    Wij hadden vooral problemen als haar te geforceerd in bed probeerde te doen. Of als ze krampjes had, die had ze tussen die 2 voedingen

19. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Dan is er in elk geval hoop voor de toekomst ;).

20. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    aaah vet lief.
    Kreeg net van mams mijn eerste rompertje voor de kleine :)
    Ze wilde eigenlijk een roze met konijntjes geven omdat ze zeker weet dat ik een meisje krijg haha.
    Maar ze heeft toch maar een neutrale creme gekocht :p

Wat vervelend dat de nachten zo slecht gaan bij jullie.
    Ben beetje bang dat ik dat straks ook krijg...

Oh denise, hoe was je ochtendje zonder miep?
    Kan me voorstellen dat het even wennen was.
    Wanneer is je eerste werkdag?

Pfff ik ben niet vooruit te branden!
    Zo energieloos...
    Hoop echt dat dit niet te lang zo blijft.

Gaan jullie vanmiddag nog wat leuks doen? :)

Deel Deze Pagina