he meiden bedankt voor het succes wensen wil ook evenaan jullie kwijt dat het ons heel goed doet dat jullie zo meeleven met ons! Boaz heeft zijn eerste prikjes gehad, wat vond ik het zielig zeg! Maar Denise je hebt helemaal gelijk gehad, toen hij zijn jasje aan had en ik hem in de kinderwagen had gelegd was hij stil.....heb hem net zijn flejsje gegeven en ligt nu lekker in zijn bedje... De mevrouw van het colsultatiebureau was Boaz aan het nakijken en opeens loopt hij rood en en gaat echt krijsen ik zeg nu heeft hij er last van je zeg hem herkauwen en hij verslikte zich....ze wilde dat ik meteen een afspraak zou maken voor hem want dit was niet goed...nu kunnnen we morgen ochtend terecht ben heel benieuwd....hoop dat het snel over is!! Denise was zeker wel heel spannend om haar weg te brengen he??? hoe heeft Tegan het gedaan op de kdv?? As hier hebben wij ook van die avonden ik vraag me af of het echt alleen maar komt omdat je borstvoeding geeft...hoe gaat het inbakeren bij jou?? Sas wat lief van je moeder zeg!
ah wat fijn dat alles goed is gegaan met de prikjes. Ik ben zelf al geen held met prikken, laat staan voor zo'n kleintje! Wat fijn dat de mevrouw van het cb zag dat dit dus niet goed is met die oprispingen en maagzuur. Hoop echt dat er morgen een oplossing komt!
Ooh lekkker dat je zo snel terecht kan Bren, ik ben heel benieuwd wat nu..... Ik denk ook niet dat het aan de bv ligt As, waarschijnlijk gewoon het baby zijn. Rond 5 wk is er volgens oei ik groei een sprong dus kan zijn dat hij daar in zit. Lief van je mama anni Ze heeft het hartstikke leuk gehad volgens mij. Ze heeft lekker geslapen en de fles gehad en verder alleen maar gelachen haha. De leidster wilde dat ze meer van dit soort baby's had Het is een groepje van max 4 baby's op di en do dus ze heeft lekker de tijd voor alle baby's. Ik moest iets voor mijzelf doen van Daaf dus ik ben lekker onder de zonnebank geweest
Heerlijk Denise..!! En wat een fijn gevoel dat ze weinig baby's hebben zeg!! En dan ook nog een compliment krijgen heerlijk!! Meiden waar is vrijdag nou de meeting? En kan ik misschien iets meenemen?
Hee meiden! As, wat klote zeg dat het weer zo'n nacht was... pfff, ik zou er ook echt gek van worden denk ik! Hoop echt dat het snel beter wordt voor je, meis! En voor Bob en Boas natuurlijk ook. Denise, hoe is het verder gegaan op het kdv? Heb je haar alweer opgehaald? En heel slim om even lekker wat dingen voor jezelf te doen. Daar had je dan ff tijd voor en gelijk ook ff wat afleiding! Ann, die moeheid gaat hopelijk snel weer weg bij je! Is niet te zeggen of en wanneer die weg zal gaan. Ik ben mijn hele zwangerschap doodmoe geweest en een ander heeft het alleen in het begin. Wat schattig dat je moeder een rompertje voor je heeft gekocht! Vast en zeker nu al een trotse oma! Jeetje Bren, heftig weer allemaal. Mooi dat de prikjes wel goed zijn gegaan iig. En goed van je dat je er zo op stond dat je doorverwezen zou worden!! En heel mooi dat je morgen al terecht kan, meis! Hier heeft Jade voor de 2e nacht achter elkaar helemaal doorgeslapen en ik moest haar vanmorgen weer wakker maken. Gaat echt lekker dus! Daarna vanmorgen bij mijn zwangere dinnetje langs geweest om haar wat cadeautjes te brengen. Was erg gezellig! Daarna nog naar het consulatiebureau geweest met Jade naar het inloopspreekuur om haar te wegen en te meten. Ze was de vorige keer niet voldoende aangekomen. Nu 2 weken later wel gelukkig!! Ze was 2 weken terug nog 4410 gram en nu 4865!! En ze was 56 cm en nu al 59!! Groeit lekker dus! Erg blij mee!
Oh goed om te horen dat het zo goed is verlopen allemaal, Denise!! Geen idee waar de meeting nou wordt gehouden! Ik geloof dat we de optie hebben bij Denise of bij As. Zeggen jullie het maar! En inderdaad wel een goed idee om allemaal ff wat mee te nemen naar de meeting, zodat degene bij wie het is niet voor alles opdraait. Wie neemt wat mee?
Het kan gewoon bij mij dames, Daaf is ook thuis dus die kan mooi helpen met lopen Als jullie wat kleine hapjes meenemen dan zorg ik voor de drankjes. Ik ga trouwens 9 jan weer aam het werk Anni Leker zeg Jody, doet ze goed die meid van je
okeey deal, wat voor hapjes willen jullie? ik kan bijvoorbeeld een bak tonijnsalade maken, lekker vers en dan is het meet tonijn dan mayonaise
wat voor hapjes moet ik aan denken? Zoet, hartig? Ik en sas mogen ook niet alles, dus daar moeten we ook even aan denken. Gezellig, heb er nu al zin in! Denise, kan jij anders je adres pb'en naar mij?
ja idd, vandaar tonijn salade, vis is goed voor de hersenontwikkeling van je beeb (en niet altijd even lekker maar tonijnsalade lust ik dan wel weer)
Ik neem wel iets zoets mee. By the way... tonijn uit blik bevat nauwelijks omega 3 visvetzuren. Die haal je uit verse vette vis zoals haring en zalm. En die omega 3 visvetzuren zijn goed voor de ontwikkeling van de hersenen van je kindje. Het gaat dan met name om het vetzuur DHA. Dit wordt gebruikt voor de opbouw van de hersenen van je ongeboren kind. Die hersenen bestaan namelijk voor 20% uit DHA. Ik heb tijdens mijn hele zwangerschap visoliecapsules geslikt met een hoog percentage DHA om dit te ondersteunen. Ik heb gewerkt voor een bedrijf wat voedingssupplementen verkoopt en leiding gegeven aan de servicedesk daar. Zit er dus echt ingeramd die dingen.
tsjah maar uit onderzoek blijkt dat die capsules bij lange na niet hetzelfde effect hebben als vis eten... waar dat dan precies aan ligt weten ze niet precies.... (ik lees altijd de wetenschappelijke onderzoeken als er een bewering wordt gedaan want ik geloof (te) makkelijke manieren niet zo snel)
Hangt er vanaf wat voor capsules je slikt. Er zijn heel veel verschillende kwaliteiten in de visoliecapsules. Degene die ik slik hebben een percentage van 77% omega 3 visvetzuren. Dat is dan weer onderverdeeld in 39% EPA, 26% DHA en 12% overige visvetzuren. Betere kwaliteit is er bijna niet te krijgen. Je haalt uit goede kwaliteit visoliecapsules wel degelijk wat je nodig hebt. Waaraan wel vaker wordt getwijfeld is de werking van plantaardige omega 3. En natuurlijk zijn er onderzoeken die de werking betwijfelen van omega 3 gewonnen uit vis, maar zijn er niet altijd onderzoeken die de werking van een bepaald iets betwijfelen? Er zijn nog altijd meer onderzoeken die aantonen dat het wél goed is.
ik probeer gewoon gevarieerd en gezond te eten, dan moet het goed komen toch? Pfff ik ben nu best misselijk. Misschien iets te weinig gegeten, maar niks smaakt ook lekker. ik haal van de week gewoon weer lekker vis bij de visboer, mjam! Ooh ik weet nog niet wat ik wil maken! Teveel lekkere dingen
pff ja daar heb je dan natuurlijk ook weer gelijk trouwens... Ma goed ik probeer gewoon te volgen wat het voedingscentrum uitdraagd, en dat is idd gevarieerd eten. Als ik trouwens weet dat ik een week geen goede vis naar binnen kan werken heb ik hier wel die capsules staan, net als vitaminepillen voor als ik een tijdje erg slecht eet door misselijkheid ofzo.
wat gaan jullie vanavond eten? Ik ben er nog niet uit, vind alles vies op het moment haha. De vk belde net ivm bloedprikken. In mijn familie zit een bloedstollingsziekte, dus moet extra laten prikken van de week. Dan kunnen ze kijken of ik dat ook heb en of ik dan thuis of in zh moet bevallen. Misschien morgen maar gaan als ik me goed voel... Ik wil slapen! Pfff ik ben vannacht na 13 uur slaap gewoon weer kapot. En heb niks gedaan vandaag, alleen maar op de bank gehangen. Word nog wat, de komende dagen