Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    hier ondertussen hetzelfde hoor ann, klokkie rond geslapen en alweer moe, daarnaast weer totaal geen zin in eten... weer precies zo als aan t begin van de zwangerschap ;)

Hier wilde ik pasta maken met diepgevroren saus, heb ik liters saus maar geen pasta... .dus nu maar spinazi potato en braadwurst :( ma ach, kan je lekker smakeloos prakken en dan proef je er niets van ;)

2. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Geen idee eigenlijk nog, Ann wat we gaan eten hier.
    Nate is weer laat vandaag dus ik zit een beetje te wachten tot ie onderweg is en dan bestel ik denk ik Indiaas ofzo. Lekker een chicken vindaloo... :)

3. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    hier gisteren helaas alleen moeten eten... was een lekkere calzone shoarma :D

4. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    wij eten waarschijnlijk gewoon een broodje.
    Neutraal, en makkelijk weg te krijgen.
    Pff moet niet aan eten denken, maar zit al de hele dag het kookkanaal te kijken haha :)
    Ik ga eten maken, tot zo!

5. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Eet smakelijk Ann

6. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Wij hadden home made groene curry
    Vindaloo is ook chill zeg ;)

7. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Oh heerlijk! Groene curry gaat er bij mij ook wel in! Wat had je er allemaal in gedaan?

Vindaloo is besteld en onderweg! :D

8. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    klinkt goed meiden, eet smakelijk! :)

Wij hebben lekker broodje gezond gemaakt.
    Dat ging er goed in gelukkig.

De vk belde nog in verband met mijn misselijkheid.
    Als het aanblijft moet ik waarschijnlijk minder gaan werken.
    Ze is beetje bezorgd dat ik teveel doe, en te weinig rust pak.
    Dus van de week moet ik contact opnemen hoe het ervoor staat.

9. Ik wil wel muffins meenemen

Hier een goede dag erop zitten ben altijd blij als er er weer een of twee slaapjes lukken per dag

En gezellig aan de wordfeud tijdens de voeding;)
    Hier pizza gegeten maar krijg trek van jullie

En die vermoeidheid, de eerste paar maanden sliep ik alleen maar als ik thuis was:D
    Tot later

10. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    lekker maaike!

Ik maak waarschijnlijk mini club-sandwiches.
    Van schoonpapa de chefkok geleerd :D
    Lust iedereen dat?

Oh gezellig meiden, heb er echt zin in!

11. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier hebben wel lekker iets van de toko gegeten.
    Boaz heeft de hele dag geslapen en werd huilend wakker dus heb heerlijk met hem geknuffeld dus geen tijd gehad om te koken...

Ann, heel goed dat ze zo bezorgd om je is en ik zou zeker een advies opvolgen ze zeggen het niet zomaar.....

Ik heb erook heel veel zin in!!!

en nu ga ik kerstkaarten schrijven pffffffffff

12. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Toch wel zonder mayo hè?! ;)

Heel goed van je vk!! Iemand moet bij jou aan de rem trekken, anders blijf je volgens mij maar door gaan! ;)

13. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    ahh ik vond het al zo goed van mezelf dat ik mezelf had ziekgemeld.
    Maar ik doe mijn best om zo rustig mogelijk te doen :)

Ik ga lekker slapen, als ik het red ga ik morgen bloed laten prikken.
    Welterusten meiden!

14. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    en ik zal proberen yoghurtmayo te gebruiken, dat is lowfat :)
    Komt goed!
    slaap lekker!

15. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Succes met de kerstkaarten schrijven Bren!
    Meiden, ik duik er lekker in! Weltruste!

16. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Wow meiden, hier is veel gekletst! Dat is lang geleden :D.
    Ik ben heeeeel moe en Boas ligt te slapen, dus ik ga het erop wagen. Lekker uit eten geweest met vriendinnetjes en net de boel weer afgekolfd, dus ik heb weer iets om trots op te zijn!

Morgen ga ik lekker bijlezen, ik heb er nu al zin in!

17. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat een werk altijd hè die kerstkaarten, heb alleen voor famielie de rest doe ik volgend jaar weer!

Slaap lekker meiden ga ook lekker me bedje in

18. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Goedemorgen meiden!
    Hier weer een nachtje doorgeslapen! :D :D
    Wel vreselijke navhtmerries gehad... Dat ik in Amerika was en dat er tornado's aankwamen. Ik kon ze al zien vanuit het raam. Ik probeerde te vluchten en had een ov bus gestolen, maar ik kon de sleutels niet vinden. die hadden in mijn tas moeten zitten, maar die had Nate thuis leeg gegooid. En ik was ook helemaal alleen, Nate was ergens anders. :( bah wat een nare droom, heel eng!

19. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ik hoop dat ik alles heb... Anders mijn excuses :D

An, wat leuk! Je eerste rompertje. Ben nog steeds zo blij dat we nu over jouw zwangerschap kunnen kletsen! En maak je niet druk om de nachten hoor. Je krijgt er zoveel leuke dingen bij dat je die nacht snel weer vergeten bent. Ik hoop dat je bloeduitslag goed is meid. Het is wel fijn om zelf de keuze te kunnen maken waar je wilt bevallen. En wat betreft de misselijkheid en de zorg van de vk: dat zeggen we toch al de hele tijd ;). Rustig aan, An!

Bren, wat fijn dat Boaz op het juiste moment even liet zien waar hij last van had. Ik hoop echt dat ze jullie nu kunnen helpen. Het inbakeren is hier top! Boas maakt zichzelf niet meer wakker. Ik denk ook dat het niet alleen aan de bv ligt hier hoor. Hij heeft ook last van maagzuur, maar dat duurt meestal maar een half uurtje.
    En vreselijk die kerstkaarten. Knap dat je het nog doet, ik doe het niet meer...

Denise, wat fijn dat Tegan het zo goed heeft gedaan. Dan zul je volgende keer wat geruster zijn. Super van Daaf dat ie wilde dat je wat voor jezelf ging doen, dan smelt je toch? En leuk dat we bij jou mogen komen. Ik wil die Bolle nou ook weleens zien :D.

Maaike, fijn dat je een goede dag had! Hoe is het verder met jou? Je mag best klagen hier hoor ;).

Jody, wat fijn dat Jade zo goed gegroeid is. Zal wel een last van je schouders vallen! En lekker hoor, die nachten. Jammer van die nare dromen :(. Beetje stress?

20. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Gisteren een heerlijke dag gehad. Thuis ging het goed met Boas, 's middags kwam er een vriendinnetje langs en 's avonds met mijn twee beste vriendinnetjes uit eten geweest hier in Spaarndam bij 't Stille Water. Het was zo gezellig! En ik heb Boas voor het eerst alleen gelaten met Bob en hij (Boas dus, niet Bob) heeft heel goed mijn gekolfde melk uit het flesje gedronken.

Hij heeft de hele avond bij Bob gelegen en toen ik thuis kwam mocht ie bij mij in bed tegen m'n tiet aan. Toen ik na een uur weer wakker werd, sliep Boas ook en kon ik em zo in z'n bed leggen. Zo heeft ie van 23.30 uur tot 4.30 uur geslapen en daarna van 5.15 tot 9.45 uur. Wat hebben wij lekker geslapen zeg!

Nu ligt ie weer lekker. Ik ga me zo eens optutten, want we hebben vanmiddag/vanavond een feest van Bob's werk. Boas gaat ook mee, dus ik ben benieuwd. Heb er in elk geval zin in!

Deel Deze Pagina