He meiden!! Hier een blije mama..!! we hebben medicijnen gekregen dus hopen dat dit werkt zo niet moeten we naar de kinderarts maar we blijven positief!!! As, Heerlijk zo een lekker dagje en lekker met je vriendinnen uit eten geweest heerlijk zeg je hebt helemaal gelijk!! Wat fijn dat het inbakeren ook zo goed werkt bij jou, hier ook een mannetje die er veel beter door slaapt! Wordt helemaal blij van je berichtje wat klink je lekker positief!!!!! Heel veel plezier straks!! lekker showen met je mooie mannetje!! Jody heh bahhhh wat een nare droom, wat kan het soms net echt lijken he?? Wat doet jou meisje het goed zeg kwa doorslapen heerlijk!! Hoelaat geven jullie de laatste fles?? Ik mag ook niet klagen maar hij komt toch echtr tussen 5 uur of 6 uur.... Lekker het huisje al schoongemaakt ga nu lekker helemaal niks doen lekker relaxen! Meiden fijne middag!
Fijn Bren, nu hopen dat het werkt. Je wordt in elk geval serieus genomen nu! Boas is een beetje aan het piepen en ik wil me zo graag omkleden... Kon ik hem maar duidelijk maken dat het beter voor hem is als ie nu even slaapt omdat ie een druk schema heeft vanmiddag .
Ja heel erg fijn!! ben ook heel erg opgelucht...!! haha ja dat zou wel heel handig zijn he als dat kan???
Hahaha As, ik moest zo lachen om jou! Ik zag het al helemaal voor me dat Bob de afgekolfde melk aan het drinken was uit het flesje, hahaha Bren, supergoed meissie!! Ik ben heel blij voor je dat jullie medicijnen hebben gehad!! Ik ga heel hard duimen dat het nu beter wordt voor jullie!!! Hier weer een drukke dag. Net bij het terugkomuurtje geweest van de babyyoga. Was gezellig en leuk om alle beebjes nu te zien! Die van mij is toch echt de mooiste en de liefste, hoor! Ik heb een foto op facebook gezet. Facebook Hoe was jullie dag verder?
hallo allerliefsten! Vandaag heb ik een hele dag gewerkt, vanochtend bloed laten prikken. Dus ik vind mezelf een hele stoere meid. Vanmorgen wel weer moeten spugen, maar daarna is dat wel over. Alleen de misselijkheid en het kokhalzen blijft de hele dag. Heb alleen nu ontzettend last van mijn benen, en dan voornamelijk knieen en heupen. Had iemand hier ook last van? Bren, wat ontzettend fijn dat je medicijnen hebt gekregen voor 8oaz! Ik hoop echt dat het mag helpen! As, wat gaat het goed zo! Heerlijk zeg, ik denk dat het voor jou zo veel beter te doen is. En ook ik moest even 3 keer die zin lezen... Whaha ik zie Bob al op de bank zitten; tv aan, chippie, flesje melk... Gelukkig was ie voor Boas! Jody, echt een superleuke foto van de babygroep! En wat een nare nachtmerrie zeg Kan me voorstellen dat je dan niet lekker wakker word... Vanavond weer the Voice! Gaan jullie ook kijken?
Je bent zeker een stoere meid! Ik heb totaal geen last gehad van mijn heupen... En uiteraard weer tvoh aan het kijken! Chris Hordijk is de beste van vanavond hoor!!
Goedemorgen meisjes, Jody, leuke foto met al die beebjes . An, super stoer dat je de dag zo hebt doorstaan! En toen ik het typte zag ik Bob ook met zo'n flesje zitten . Bah! Gisteren feest gehad op Bob's werk. Was echt heel erg leuk! Na een tijdje stond de muziek heel hard, maar Boas sliep gewoon door. Vannacht heeft hij ook weer goed geslapen. Jammer dat toen we weggingen m'n accu leeg was . Niet eens de lichten aan laten staan, gewoon ineens leeg. Gelukkig waren al die handige mannen nog binnen dus waren we zo weer geholpen. Nu m'n ontbijt naar binnen gewerkt en zo nog even melk afkolven. Daarna kijken of er nog wat in zit voor de kleine man en dan ga ik een dagje shoppen met mijn vriendinnetje. Daar heb ik toch zo'n zin in! Alleen even kijken waar ik kan kolven... Fijne dag meisjes!
Lekker dagje dus voor de boeg! Wij hebben vandaag ook een drukke! Boodschappen halen, naar de stad voor corrigerend ondergoed zodat ik misschien nog iets aan kan zonder dat je lovehandels en een blubberbuikje ziet door mijn kleding heen. Verder nog even een kleinigheidje voor kerst halen voor de familie en nog wat andere dingetjes. Oja, en als we dan toch in de stad zijn: naar de Subway!! Fijne dag, meiden!
ik ben er a.s. vrijdag waarschijnlijk niet bij pffff jammer!) volgende meet is gewoon bij mij op kraamvisite Strakkies vertrekken we naar zeeland, blijve daar ook een nachtje slapen. Geen zin in! ma goed, nog heel even sociaal zijn en dan wordt ik kluizenaar Hoop dat je medicijnen aanslaan Bren (bij Boaz dan natuurlijk ) Niet te hard bikkelen hoor Ann! Ik kreeg trouwens vrij snel rare spierpijn klachten in mn billen, misschien heb je daar wat aan? Pff As, heb jij weer met die auto he gelukkig gaat het beter met Boas en de nachtrust Dacht trouwens even dat je het had over jouw persoonlijke accu, vondt dat stukje niet eens de lichten aan laten staan zo raar Fijne dag vandaag Jij ook een fijne dag vandaag Jody, geniet van de subway! De tonijn salade is heeeerljk Wat denken de professionals trouwens over je schouder? Hoe lang zou het moeten duren voordat je er geen last meer van hebt? Hoop dat het snel voer is, lijkt me alles behalve fijn nu! Maaike, hoe is het inmiddels bij jouw en Willem? Ik vindt iig dat je ontzettend positief klinkt in je berichten (als in, je niet laten kennen en ontzettend je best doen)
Wat een leuke avond as..!! En helemaal goed van Boas dat hij lekker heeft doorgeslapen!!! Heel veel plezier met je vriendinnetje en shopze!! Jody jij ook veel plezier met winkelen, toch maar wel cadeau's halen voor de familie?? Succes in iederegeval! Sas jammer dat je toch moet werken!!! En veel plezier in Zeeland!! Hier ga ik niet zoveel doen lekker rustig aan....ik wilde nog een leien blouse ofzo halen voor Boaz voor de kerst maar niet echt zin om de deur uit te gaan dus doe ik van de week.... Heel fijn weekend!
Hee meisjes, Dat was een lekker dagje shoppen! Toch een paar leuke nieuwe dingen gescoord en stoere, hoge, rode laarzen. Met kerst kan ik weer wat leuks aan. Boas en Bob hebben een heuse mannendag gehad en ook dat kunnen ze dus prima af. Ook voor Boas wat nieuwe dingen gehaald bij de H&M. Ik kon het niet laten. Jody, is het gelukt in de stad? En helpt dat ondergoed een beetje? Misschien koop ik ook zo'n broekje voor onder m'n spijkerrokje. Die zit nog niet zo mooi... Nog een lekker broodje gegeten bij de Subway? Bren, bij V&D en H&M hebben ze leuke babypakjes, shirtjes, rompertjes en bloesjes nu! Allemaal met stropdasjes ed erop en afgeprijsd! Sas, gelukkig was het niet m'n persoonlijke accu! Heel veel sterkte in Zeeland. Waar je(dus geen...) zin in hebt met je dikke buik . Ik wilde alleen maar in mijn eigen bedje slapen. Nu nog eventjes optutten en dan een borrel drinken bij de buren. Wat heerlijk dat ik weer bijna alles kan doen wat ik wil zeg. En dat met zo'n prachtig ventje erbij .
Hallo lieve meiden! Weer een dag werken erop, we zitten weer op de goede koers. Ik slaap gewoon veel meer, dat scheelt een slok of 3 op een borrel (die ik niet mag, spreekwoordelijk heah ) Vandaag ook minder last van mijn benen, dus wat het gister nou was? Denise is lekker naar Thunderdome, helemaal uit d'r plaatje! Veel plezier hoor! Sas, dat zou wel heel jammer zijn als je er niet bij bent! Ben ik weer de enige, dit keer als zwangere haha Meiden, wat hebben jullie een drukke dagen vol zeg. Ik dacht dat verloftijd lekker relaxed was, maar wat een sociale verplichtingen! Of is dat omdat het nu de feestdagentijd is? Ehm... Nu weet ik niet meer waar ik op ging reageren
Owja, ik weet het weer! As, wat ongelooflijk knudde zeg! Het zit ook niet mee met die auto's van jou Gelukkig waren er technische handjes in de buurt, maar hoop niet dat het vaker gaat gebeuren! Bren, hoe is het met Boaz? Slaan de medicijnen al aan voor je gevoel? En gaat het al beter? Ik hoop het zo voor je, want het is zo zielig! Sas, veel plezier in Zeeland! Jody, wat een drukke dag zeg! Heb je eigenlijk al een oplossing voor de familie van Nate als ze overkomen met de feestdagen? En corrigerend ondergoed is the shit! Met strakke jurkjes kan ik niet zonder normaal gesproken Enne, hoe was je Subway broodje?
He meiden!! As, heerlijk zeg en wat leuk dat je zo goed geslaagd bent!! en bedankt voor de tip ik wilde toevallig van de week even kijken voor Boaz, voor de feestdagen dus nu ga ik helemaal kijken!! Anni, hoelang moet jij nog 6 dagen werken??? zeker tot na de feestdagen??? en bijna je echo!! spannend he?? Hier is Boaz een stuk rustiger.....dus heb wel het idee dat de medicijnen helpen...laten we het hopen moest volgende week weer terug naar de dokter.....
Ik hoef helemaal geen 6 dagen te werken! Ik ben deze week 2 dagen ziek geweest, dus er blijven er nog maar 4 over. Dus ik werk morgen en maandag, en dan ben ik dinsdag vrij. Woensdag en donderdag werken, vrijdag vrij. En dan nog zaterdag en dan is het KERST En die week daarop werk ik dinsdag, woensdag en donderdag, vrijdag ben ik vrij en dan zaterdag. Dus het is weer klaar met al dat gezeik! Nog 6 nachtjes slapen tot de echo, het gaat nu echt snel! Wat fijn dat er in ieder geval al verbetering zit in Boaz' toestand! Hoop echt dat het zo mag blijven Ik ga lekker een slaapje doen, dan kan ik in ieder geval nog 11 uur slaap pakken (normaal gesproken had ik hier heel hard om gelachen hihi)
Bren, wat onwijs goed dat het beter gaat nu!! Hoop echt voor jullie dat het zo blijft, meis! Sas, veel plezier! Ik kan me voorstellen dat je er geen zin in hebt, maar wie weet wordt het onwijs gezellig! En jammer dat je er niet bij kan zijn vrijdag... De fysio zei dat ik 3 a 4 sessies nodig zou hebben. Ben nu 3 keer geweest, maar het is nog lang niet goed. Dus ik denk niet dat het daarbij blijft... Ann, gelukkig al minder last van je benen! En ja... de periode van je verlof is ontzettend druk!! Ik dacht ook dat het wel mee zou vallen, maar dat is niet zo!! Mooi dat je zo lekker geshopt hebt, As! Is het nog gelukt om een plekje te vinden om te voeden?? Subway ben ik niet meer geweest. We zijn niet naar de stad geweest, geen tijd meer voor. Ben ff naar de H&M in het winkelcentrum geweest hier. Gelukkig hing daar nog 1 stuk van het corrigerende ondergoed dat ik moest hebben. Ik ben er heel erg blij mee!! Mijn buik flubbert nu een stuk minder!! Verder wat kleine kerstboompjes gehaald met lampjes en versiering er in, in een pot voor onszelf 1 en de rest voor familie. Erg leuk. En de boodschapjes zijn ook binnen gelukkig. Erg druk gehad en Jade is de hele dag al aan het jammeren en doen dus dat houdt ons ook lekker bezig! Fijn weekend allemaal meiden!
weet je, ik zal je wat stoms vertellen... Iedere keer als ik hier zit, denk ik; oh van wie is die banner? Maar dat ben ik! En dan ga ik vol trots kijken naar hoe dat frummeltje groeit haha Sorry, moest het even kwijt! Fijn dat je geslaagd bent Jody! Oh bren, voordat ik 't vergeet... De quiche lorraine is deze week in de bonus! 2 voor 5 euro Heeft zo moeten zijn denk ik haha Slaap lekker!
Haha dat is wel grappig dat die quiche in de bonus is! Heeft idd zo moeten zijn dan! En ja Ann, die banner is echt van jou!! Maar ik snap dat het nog moeilijk te bevatten is allemaal...
Ik weet al wat er met Jade aan de hand is. Met 8 weken hebben ze een sprongetje en zij zit nu net 8 weken na de uitgerekende datum en dat is ook hoe ze daarmee tellen. Daarom doet ze zo moeilijk de hele tijd! Nou snap ik dat ze lastig is omdat ze zo aan het ontwikkelen en ontdekken is!