Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Vandaag al kerst gevierd? Das wel een slimme oplossing!
    Ben benieuwd hoe het gaat worden met je plaatjes Jody :D.
    Sterkte alvast bij de pijnbank ;)

2. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    As, hier gaat het gelukkig al een stukken beter!!
    ben heel erg opgelucht en hij slaapt zins gister ook veel overdag moet er even aanwennen dat ik ineens meer tijd heb voor mezelf....hij is veel relaxter!! en kan zo mooi lachen....meiden ik smelt dan echt dat zullen jullie vast ook zo ervaren!! wij trotse mama's!!!

Denise morgen jarig!!! ga je nog iets doen??

Jody whaaaaaa spannend je tattoo hoelaat heb je de afspraak??? wij willen wel foto's zien he!!!!!!

slaap lekker allemaal meiden!

3. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    oeps vergeet nog even te reageren op jody....hebben jullie het gezellig gehad??

4. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Denise, alvast gefeliciteerd!

Ik heb de afspraak morgen om 12:00 en tuurlijk komen er foto's op Facebook!! :D

Jaaaa dat lachen en dat kraaien is zooooo leuk! Ik smelt dan ook helemaal!! :D

Weltruste!!

5. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Oh haha maakt niks uit hoor Bren! Ja hoor, was wel gezellig!

6. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goed zo!!

en wat gaan jullie nou eigenlijk doen met de kerst????

wij zijn de eerste kerstdag bij me ouders en de tweede bij mijn schoonouders....zie er best tegen op drukke dagen!

Trouwens wij waren vrijdag even naar mijn schoonouders en me schoonma wil Boaz een flesje gegeven, dus ik maak het flesje en ze ziet dat ik voel of het flesje met melk niet te heet is en ik zeg zo hij is goed hoor je kan hem gegeven.
    Ze pakt het flesje aan en zegt oehhh dit is toch te warm en voelt zelf ook nog een keer....ik werd echt boos, waar slaat dat nou op ze ziet dat ik voel......alsof ik dat niet kan of goed doe......

7. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ik kan me voorstellen dat je daar geirriteerd van raakt, Bren! Dat zou ik ook hebben. Alleen van mijn moeder zou ik dat kunnen hebben denk ik, maar die doet dat niet. En als ze advies wil geven doet ze dat op een hele fijne manier, niet verbeterend. En dat is wel fijn. ;)

Ik zie ook wel op tegen de feestdagen. Ik was vandaag ook helemaal gestresst. Komen we daar aan, zit die klote keffer van mijn stiefzusje daar ook. Is zo'n cesarhondje, weet je wel. Vreselijk irritant beest die in het verleden ook wel eens agressief was tegen mijn hond. Hell no dat ik die hond (of uberhaupt een hond) alleen laat bij mijn kind. En ik kon haar niet bij me houden onder het eten. Dus dat was nummer 1 van stress. Verder houden mensen die geen baby hebben er gewoon niet zo veel rekening mee dat ze hun handen moeten wassen voordat ze aan een baby zitten. En vooral als er ook rauwe kip op tafel staat...
    Dat was nummer 2. En dan nog gehuil van haar tussendoor, ik steeds langs al die mensen moeten lopen, er bijna niet langs kunnen... kut gewoon.
    Ik kijk ieder jaar uit naar de feestdagen, dit jaar gewoon niet. Bij mijn schoonzus zit ook een hele grote hond (kruising Amerikaanse bulldog/ Amerikaanse stafford) die bijna helemaal blind is. Hartstikke lief beest hoor! Echt een scheet, maar een blinde hond van dat formaat die altijd op je af komt gestormd als een idioot vind ik niet zo fijn. Dus ik hoop maar dat de rest van de mensen dat ook inzien. Nate gelukkig wel... :)

8. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    goedemorgen lieffies!

Iedereen lekker geslapen?
    jody, je hebt volkomen gelijk.
    Wat ontzettend irritant dat niemand rekening met jou en Jade houdt :(
    En ik kan me voorstellen dat je op ziet tegen zo'n etentje.
    Want als je iedere keer op Jade moet letten of op de hond zit je ook niet fijn...
    Ik ben echt benieuwd naar je tattoo, ik hou fb in de gaten!

As, wat ongelofelijk irritant zeg!
    Ze houden ook gewoon geen rekening met jou he?
    Echt belachelijk, en zwaar terecht dat je thuisblijft.
    Ze kunnen toch ook niet verwachten dat je 3 dagen Boas op sleeptouw neemt?
    Ik zou ook niet gaan hoor.

Denise, gefeliciteerd met je verjaardag!
    Een hele fijne dag meissie!
    En leuk dat je 't naar je zin hebt gehad op td.
    En wat superlief dat tegan ook nog eens een nieuw pakje heeft gekregen :)

Bren, wat ontzettend stom zeg.
    Ik zou ook boos zijn!
    Waarom twijfelt ze aan jouw kunnen? :(
    Hoop echt dat die van mij later niet zo word!

Ik moet vanmiddag werken, dus ik kan de ochtend nog even rustig aan doen.
    Kijk net uit 't raam; sneeuw! En bevroren auoruiten :(
    Mijn favoriete bezigheid...

Gaan jullie verder nog iets leuks doen?

9. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Daar zou ik ook wel heel erg van schrikken, Bren! Beetje flauwe manier van laten merken dat ze het ook allemaal wel weet.

Is het wel goed gegaan met de hond uiteindelijk, Jody? Ik snap je stress wel, het is ineens heel anders tijdens de feestdagen. Toch kijk ik er nu ook naar uit (op het akkefietje met m'n schoonfamilie na dan). Misschien ook omdat toch niet heel druk zal zijn, niet zo'n groot gezin :).

10. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Morgen Ann!
    Sneeuw, waar? Hier niet :(. Ik hou zo van sneeuw!

Lekker hoor, vanmiddag pas werken! Heb jij een beetje kunnen slapen? Hier alweer de 4e goede nacht op een rij gehad, Boas kwam maar één keer om 2.30 uur en sliep daarna weer lekker door tot 7.30 uur. Zo maar eens aan het huishouden beginnen. Inderdaad niet zo leuk dat ze geen rekening met mij houden. Denk dat ze er geen erg in hebben, ze kunnen zich simpelweg niet aan afspraken houden.

Deze week wordt helemaal leuk!
    Maandag rustig dagje, dinsdag op school langs met Boas, woensdag even de stad in voor de laatste kerstcadeautjes, donderdag langs mijn gehandicapte maatje met Boas en vrijdag naar Denise! Zaterdag samen uit met Bob en zondag kerst. Feeeeeest!

Deze week

11. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    oh wat lekker dat boas weer zo goed heeft geslapen :)
    Ja, hier ligt een soort van ijs/sneeuw/hagel.
    Superleuk, maar niet als je wegmoet...

Ik ga even een broodje maken :)

12. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Niet misselijk vandaag?

13. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Oke meiden, ik reageer vanmiddag weer ff op jullie hoor! Wilde even laten weten dat ik op het wachtbankje zit bij de tattooshop. :D

Ik plaats uiteraard vanmiddag foto's op Facebook!!! :D

14. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Sterkte meis! Wel weer lekker die adrenaline?

15. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    He meiden!!

Hier heerlijk geslapen...het gaat zo goed nu met Boaz....hij valt gewoon steeds na zijn flesje in slaap hij ligt nu ook heerlijk in zijn bedje....ik weet niet wat me over komt hij heeft echt nog nooit zoveel geslapen...hij is hartstikke vrolijk, ik zit meteen veel beter in me vel!!!

As, een heerlijke maar drukke week, wel gezellig toch!!
    En wat fijn dat de nachten nu ook zo goed gaat, wat kan een mens dat goed doen he???

Anni, werkze meissie, nog 4 nachtjes slapen!!! Hoelaat heb je de echo???

Jody, whaaaaa spannend je zal nu wel op de stoel zitten ben zo benieuwd!!

Ik moet om half 5 bij de fysiotherapeut zijn en krijg dan het inwendig onderzoek ben heel benieuwd.......

16. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    We gaan lekker gelijk op Bren, elke keer lopen we tegelijk te klooien en vervolgens gaat het ook tegelijk weer goed :). We moeten ze naast de foto van alle beebs natuurlijk, ook even samen op de foto zetten eigenlijk met hun stoere naam :D.
    En inderdaad, wat voel je je goed als je goed slaapt! Ik ben meteen nog 1000 keer meer verliefd op hem.

Ben benieuwd hoe het gaat bij de fysio! Dat is nog vanwege je eerdere klachten toch?

17. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha grappig inderdaad nu je het zegt we lopen steeds gelijk op!!!
    alle twee jongetjes en allebei deze zelfde mooi naam, hoe toevallig??
    En ze moeten zeker samen op de foto als naamgenoot!!!!

Ik moet inderdaad voor me bekkenbodem...ben heel benieuwd

18. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Nog steeds klachten?
    Ik heb alleen een "zwaar gevoel" als ik veel gelopen heb. Nog steeds lastig om de spieren te spannen en te ontspannen, maar volgens mij is dat normaal toch?

19. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik heb nu vooral nog een zwaar gevoel met plassen....en sex doet ook nog erg veel pijn...ze wilde wel even kijken!

Hoelang het kan duren durf ik eigenlijk niet te zeggen....

20. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Pfff, daar word je niet gelukkig van... Je bent dan, misschien onbewust, toch de een paar keer per dag met de pijn bezig.
    Sex zal ook wel met je knip te maken hebben denk ik.

Ik voel me erg nutteloos vandaag hier thuis. Niet dat ik nou helemaal niets gedaan heb, maar de dozen die mijn vader heeft gebracht met al mijn spullen van vroeger, staan nog steeds op het kleine kamertje boven op mij te wachten en de administratie heb ik ook nog steeds niet afgemaakt. De kleine klusjes zoals de keuken, wc en badkamer schoonmaken heb ik wel gedaan en de vis is ook weer blij met zijn schone bak, maar toch vind ik mezelf nog heel lui zo voor de tv en computer...

Deel Deze Pagina