de misselijkheid blijft hoor as! Hoefde vanmorgen gelukkig niet te spugen, maar heb wel meerdere malen staan kokhalzen. Ach, tis een goed teken hihi. Ik heb vrijdag al om 8.30 uur de echo, dus dan heb ik daarna nog ruim de tijd om te kokkeleren voor de high-tea Aaah die 4 nachten duren nog zoooo lang! Ik ben zo blij te horen dat het goed gaat met jullie mannekes. En samen op de foto, en dan zoek de verschillen! Ik weet de eerste nu al... Jody meissie, succes bij de tattooshop! Ben echt retebenieuwd naar de foto's! Nog 2 uurtjes en dan zijn we weer klaar voor vandaag. Morgen lekker vrij, dus dan word 't kerstkaartjes schrijven... Heb er niks mee, maar toch Tot straks!
Brenda, fijn dat de medicijnen goed aanslaan!en succes bij de fisio, hoop dat het meevalt. As, je moet natuurlijk ook niet meteen te veel willen doen Wel vervelend zo je schoonfamilie, ik zou er echt helemaal kriegel van worden. Ann, spannend hoor, bijna de eerste echo! Jody, hoe is je tattoo? nog niets gezien op fb intussen Zelf vandaag nogal druk geweest, weer een grote pan soep gemaakt, dit keer groentesoep met ballen. Ook op de markt geweest voor stof voor de kamer, wordt zooo leuk! ik zet zo nog even wat foto's op fb. In de kerstvakantie ga ik daar de gordijntjes en de wiegbekleding mee maken samen met mijn moeder.
Zo ben net terug..... Heb nog geen verzakking alleen me spieren zijn wel heel slap, moet dus echt oefeningen gaan doen en dan eind janauri weer terug, ze wil het goed in de gaten houden omdat het niet zo is als hoort.... As, als je last blijft houden is het misschien wel sim om ook eens er naar laten kijken....deze spieren zijn zo belangrijk!!! Wow jody, je tattoo is heel mooi geworden!!!!! Sas, leuk om zo bezig te zijn met de babykamer he?? ben heel benieuwd naar het reslultaat van het wiegje...
Boaz met een Z en Boas met een S Fijn dat je zo onder controle word gehouden Bren, en ik hoop dat de oefeningen zeker mogen helpen! Sas, hoe was het in Zeeland? En wat leuk dat je nu zo bezig bent met de babykamer, ben heel benieuwd hoe het eindresultaat zal zijn! Ik zit lekker tv te kijken, en ga zo lekker slapen. Morgen nog iets op de planning of hebben jullie net zoals ik een lekkere relaxdag?
Jeetje Bren, dat is niet fijn om te horen dat het niet zo is zoals het hoort... Hopelijk zal het met de oefeningen beter worden!! Ook echt heel naar als de sex nog zo'n pijn doet... moet snel worden opgelost voor je!!! Schiet al lekker op met je babykamer, he Sas! Fijn hoor! Mooi dat je niet meer hoefde te spugen, Ann!! Misschien wordt het al minder! Ik vind dat je heel veel gedaan hebt vandaag, As! Veeel meer dan ik de laatste dagen heb gedaan!! Ik vind je erg nuttig iig!
Weltruste Ann! Morgen is Nate nog lekker thuis, dus ik heb geen idee... wordt rotweer dus ik zou het eigenlijk niet weten...
Ik stel een lekkere relaxdag voor? In huispak, op de bank hangen, filmpje kijken Ik ga ook naar bed toe, welterusten meiden!
Bren, wat voor oefeningen moet je nu doen? Ik weet niet of het bij mij ernstig is hoor, ik merk alleen echt dat het allemaal nog niet is zoals het was. Met plassen en seks heb ik geen last. Jody, wat is het mooi geworden zeg! Mooi lettertype ook! En de tekst ook meteen laten zetten, daar had ik je eerder over gehoord . Sas, het wordt echt heel leuk! Ik weet nog dat je 20 weken was , nu is alles al bijna af! An, nu nog maar 3 nachtjes! Geniet lekker van je relaxdagje! Hier iets te vroeg gejuicht en echt een dramanacht achter de rug. Het begon na zijn middagslaapje. Hij werd om 16.00 uur wakker en wilde niet meer in slaap komen na zijn voeding en wat spelen. Hij heeft nog een uurtje gelegen en verder is ie wakker geweest tot een uur of 2.00. Ik dus ook. Normaal gesproken vind ik het niet zo heel erg, maar ik had gisteren een nogal naar telefoontje gehad van mijn directeur, dus voelde heel belabberd. Mijn groep 5 is nogal zwak (wij hebben drie groepen in 1, dus 3, 4 en 5) en dat was eerdere jaren ook al bekend van deze groep. Ik heb meerdere keren om hulp gevraagd, maar nooit gekregen. Nu ik weg ben is er vanalles met die groep aan de hand, maar ik weet niet precies wat. Nu wilde ik met Boas langskomen op school, maar dat mag ik niet van de directeur. Van de zotten, ben er zo verdrietig van... De kinderen begrijpen niet waarom ik niet kom en naar ouders is het ook zo lullig... Het gesprek dat ik met de directie heb in februari ga ik niet meer relaxed in en ik zorg dus mooi dat ik niet alleen ben. Ben echt al de hele avond/nacht van de kaart.
aah as dat meen je niet??? Wat ontzettend lullig zeg! :x Kan me voorstellen dat je hier verdrietig om bent, wat een eikel zeg. Jij moet toch ook gewoon de kans krijgen om contact te houden met je kindertjes? Hoop echt dat er een oplossing voor komt! En wat rot dat boas weer een slechte nacht heeft gehad... Een hele dikke knuffel van mij aan jou!! Ik heb loads to do, maar ga vanmiddag lekker lunchen met een vriendinnetje Dus ga zo maar es aan de slag hihi
Dat is wel heel raar As, ben benieuwd hoe dit afloopt! Anni, doe je rustig aan? Zeker nu je een keer wel vrij bent. Hier een lekker rustig ochtendje, vanmiddag naar cb, voor de tweede prikjes , ben wel benieuwd hoe hard ze gegroeid is!
An, veel plezier straks! Denise, sterkte. Naar, die stomme prikjes. Ze zal vast goed gegroeid zijn . Ik heb het gevoel alsof ze mij proberen dit in de schoenen te schuiven, maar dan hebben ze nu een keer de verkeerde te pakken! Heb al m'n overuren bijgehouden, de momenten waarop ik hulp heb gevraagd of gezegd heb dat het werk teveel werd en de gesprekken met degene die mij zou moeten begeleiden. Ben ik even blij dat ik een rechtsbijstandverzekering heb. Als Boas straks wakker is ga ik maar even de deur uit. Even afleiding zoeken. Het kerstgedoe met de familie van Bob en dit erbij is eventjes teveel.
Nou As, wat is dat nou voor raar gedoe? Ik zou me ook ontzettend kut voelen, zeg!! En ik zou ook echt op zien naar het gesprek met de directie... Jeetje Denise, nu al haar tweede prikjes!? Dat gaat echt snel!! Ik heb hier ook weer wat hoor! Echt belachelijk! Kijk ik gisteren op Facebook, zie ik een plaatje voorbij komen van een vrouw met een tekst op haar rug in dezelfde vorm als dat ik heb met daarbij de tekst: "origineel". Maar dan verkeerd gespeld. Heeft de zus van een vroegere vriendin van mij er op gezet. Echt een heel naar wijf die heel erg boos is op de wereld en altijd op iedereen commentaar heeft. Ik wist wel dat die foto er stond om mij te dissen, maar ik dacht ik ga kijken hoe ze er op reageert als ik er onder zet: "toevallig, ik heb vandaag ook een tekst in die vorm laten zetten." En even later had ik er onder gezet: "De volgende keer als je een statement probeert te maken, zorg dan in ieder geval dat je spelling goed is." Nou toen had ik het gedaan. Ik kreeg een foto van haar tatoeage op mijn prikbord met daarbij: "dit is pas een originele tattoo". Vervolgens zet ze onder mijn opmerking bericht op haar profiel: "Jij bent zo goed in Nederlands omdat je je school hebt afgemaakt, zielig wijf! Jij moet je spullen verkopen op facebook omdat je anders te weinig geld hebt. Ik heb je altijd al zielig gevonden! En als je wat te zeggen hebt moet je het recht in mijn bek komen zeggen in plaats van op Facebook, maar dat durf je niet he?! En onder mijn foto zet ze: "Oh dus je hebt ook al een tekst uit een nummer vandaan? Kan je zelf niks verzinnen? Kijk, mijn tattoo heeft niemand, erg origineel. Echt een schreeuw om aandacht persoontje ben jij. Echt waaaaaatt??? Ik heb haar in geen 12 jaar meer gezien of gesproken. Alleen toen ze me had aangemeld als vriendje op Facebook (ongeveer op de helft van mijn zwangerschap). Toen vroeg ze of ze langs mocht komen. Ik geloofde mijn ogen niet!! Echt bizar dat wijf!! Ik denk dat ze ontzettend jaloers is dat ik ineens zo'n uitbarsting krijg ofzo, ik heb werkelijk geen flauw idee. Nog nooit ruzie met haar gehad of iets dergelijks... Ga hier maar verder geen aandacht meer aan besteden. Heb haar maar verwijderd... maar echt, dit geloof je toch niet?! Echt bizar dat ze me eerst toevoegt als vriendje op facebook en vraagt of ze langs mag komen en vervolgens dit doet. Zit echt een steekje los. Nate is echt zo kwaad!! Die geloofde ook echt zijn ogen niet!
As, dat meen je niet?? wat een schoft zeg!!! ik kan mij nog heel goed herinneren dat dit al speelde....en dat je daar toen mee zat.. Wat denkt die directeur laat ik As lekker de schuld geven in haar verlof hele goeie timing maar niet heus!!! En helemaal erg dat je niet met Boas mag langs komen....!!!!!! Denise, en hoe gingen de prikjes?? Jody jeetje he wat een raar wijf en het enige wat in me op komt dat is jarloezie...en het is inderdaad verstandig om er niet meer op te reageren dat is zij niet waard...
Prikjes gingen perfect, ze groeit helemaal perfect, ben helemaal trots Ze was alweer stil toen ze aangekleed was.....!