Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Een hele stoere meid!!!!

2. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    ach jody, wat heb je toch een trieste mensen op deze wereld...
    Jaloezie, groen monster...
    Ik zeg ook; lekker laten gaan, geen aandacht aan schenken.
    Zo'n triest iemand verdiend jouw aandacht en vriendschap niet hoor!
    Daar ben je veel te lief en leuk voor! :)

Denise, wat goed!
    Trots zijn we hier ook!
    Kleine meid doet het echt goed, en stil na prikjes.
    Erg stoer :)
    Kan ze eventueel nog kwaaltjes krijgen van deze prikjes? (koorts ofzo?)

Hier lekker boodschappies gedaan, ook al voor vrijdag.
    Nog maar 3 nachtjes slapen, vind het nu wel erg spannend worden.
    Ik ga nu lekker eten maken, krijg wel een beetje trek :)
    Eet smakelijk voor straks!

3. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Was het gezellig An? En lekker, die boodschappies in huis! Dat ga ik morgen maar eens even regelen.

Denise, wat een stoere meid (en moeder natuurlijk ;)).

Jody, niiiieeeeeet normaal zeg! Is de reactie dan automatisch ook van je fb af? Sjongejonge, dat zijn dat echt van die mensen die iemand nodig hebben om op af te reageren. Ga dan op boxen of zo... De doos!

Bren, ik ben ook nog steeds erg verdrietig inderdaad. Grrrr! Hoe was jouw dagje?

Ik ben met Boas naar de Hartekamp geweest om mijn maatje van 85 op te zoeken en wat was die blij om me te zien zeg! Dat deed me wel even heel goed! Daarna nog even luiers gehaald in Schalkwijk en corrigerend ondergoed, omdat ik dat zo'n topidee vond van jullie :). Wat hebben jullie? Ben benieuwd of het werkt!

4. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat je toch nog een leuke dag hebt gehad As, en echt een schoft jou directeur..!
    Ik heb geen corrigent ondergoed kan je vraag dus ook niet beantwoorden volgens mij had Jody het ook gekocht....

Hier een rustig dagje gehad...heerlijk lekker geluierd!
    Ik ga morgen even Hoofddorp in met Boaz....

5. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Hallo meiden!

Ik krijg toch net even de schrik van mijn leven...
    Was boven mijn pyjamaatje aantrekken, en vriend was boven op zolder om wasgoed van de lijn te halen.
    Valt ie bijna de hele trap naar beneden!
    Ik stond onder aan de trap dus ik zag het gebeuren.
    Helemaal in shock natuurlijk, en daarna kwamen de tranen.
    Kwam er niet meer uit, was zo geschrokken! :(
    Gelukkig heeft hij alleen wat schaafwonden, en morgen zal hij waarschijnlijk wat pijn hebben.
    Maar geen zwaargewonde...

Sorry, moest het even kwijt!

6. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ooh jeetje Anni, gelukkig heeft ie niks, snap dat het flink schrikken is pff

Heb zin in vrijdag, gezellig allemaal baby's en een zwangere vrouw, heerlijk......

Vanavond mss naar de kerstparade in Hoofddrp, Tegan houd van lichtjes dus dat is mss wel leuk.

7. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ah wat lief van jou, Ann!! :) Ach ja, het doet me verder ook niets hoor wat die stumperd zegt, maar ik was er zoooo verbaasd over. Snapte er echt niks van waar dat ineens vandaan kwam!!
    En natuurlijk vind je het spannend!! Nog 2 nachtjes slapen inmiddels!! :D :D Heb je al besloten of je een geslachtsbepaling wil laten doen met een pretecho of dat je wacht op de 20 weken echo? Ik ben zo benieuwd!! Ik denk net als je moeder ook een meisje!! :D
    Wow Ann, ik kan me voorstellen dat dat even schrikken was met je vriend!! Gelukkig is dat goed afgelopen!

As, ik heb de opmerking zelf verwijderd van mijn Facebook. Ik laat me niet voor schut zetten door zo'n ho. ;)
    Ze is gewoon heel zielig... ik kan er ook niet eens echt boos om zijn. Heb daar echt medelijden mee, heeft het blijkbaar erg moeilijk met zichzelf.
    Ik zag steeds al dingen voorbij komen op facebook dat ze schijtziek wordt van dan weer die en dan weer die. En dat ze mensen niet uit kan staan die elke stap die ze zetten op Facebook zetten, enz enz.
    Ze heeft op iedereen commentaar en is erg boos op de wereld... ik trek het me daarom ook niet persoonlijk aan, hoor! ;)
    Vriendin is het ook nooit geweest, heb d'r in geen 12 jaar meer gezien of gesproken... behalve dan een keer op FB toen ze vroeg of ze langs mocht komen.

Hoe voel jij je inmiddels, As? Heb je het al een klein beetje naast je neer kunnen leggen? Het zou zo zonde zijn als je verdere verlof hier zoveel door beïnvloed zou worden... :( Sterkte meis!!

Oh en het corrigerende ondergoed heb ik bij de H&M gekocht. Ik heb deze: Product Detail | H&M NL
    (Waarom ze dan weer een spriet van een vrouw neerzetten als model bij corrigerend ondergoed vind ik dan wel weer stom. ;) )

Bren, veel plezier vandaag in Hoofddorp!
    En Denise jij vanavond veel plezier in Hoofddorp! :)

Ik ben gisterenavond even bij een vriendinnetje langs geweest, vandaar mijn afwezigheid gisterenavond. Even goed gepraat met elkaar wat wel even goed was. :)

Fijne dag allemaal!!!

8. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    En ik heb ook zoveel zin in vrijdag!! Leuk hoor!!! :D :D

9. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    ja ik weet nog niet of ik een pretecho neem of eventueel geslachtsbepaling doen bij de 20weken echo.
    Het echocentrum zit helemaal apart, maar misschien dat het ook wel bij de vk kan...
    Volgende keer, als ik 12 weken ben maar eens informeren.
    Wil nu al weten wat het word haha, alleen eerst maar es een kloppend hartje vrijdag!

Dagje werken gaat goed, vanmorgen wel weer flink moeten spugen zeg :(
    Morgen mag ik in een ander filiaal staan, om te kijken hoe dat bevalt.
    Ben benieuwd :)
    Tot vanavond lieffies!

10. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    He meiden....

Jeetje Anni dat is schrikken zeg gelukkig heeft je vriend er niks aan over gehouden!
    Wij hebben ook gewacht met de geslachtbepaling tot de 20-weken echo maar hebben wel een pretecho gedaan met 27 weken is wel heel leuk hoor....

Denise veel plezier...ze waren er vanmiddag al erg druk mee......

Allemaal een lekker dagje gehad??

Hier lekker geshopt en goed geslaagd voor Boaz....hij ziet er mooi uit met kerst!!!

Heb erook heel veel zin in vrijdag!!

11. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Daaf was zo laat thuis dat we niet heen konden, erg jammer!
    Dan maar morgen op tv kijken :)

Ik heb wel een heerlijk dagje met Tegan gehad. Ze was heerlijk rustig en vrolijk

Wat lekker zeg dat je geslaagd bent voor Boaz, wat heb je gescoord?

12. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    heb je een foto bren?
    Ik ben benieuwd wat je voor kleertjes heb gekocht voor boaz :)

Aaah alleen nog morgen werken en dan de echo op vrijdag!
    Ik vind het steeds spannender worden hihi :)

13. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Jeetje An, dat was zeker even schrikken! Gelukkig heeft ie niets ernstigs. Ik ben ook zo benieuwd wat er in je zit. Denk dat ik ook op een meisje gok, geen idee waarom :). Wel heel vervelend dat je weer zo misselijk was vanmorgen.
    Ik hoop dat het nieuwe filiaal (en vooral de collega's) je beter bevalt!

Goed dat je het je niet persoonlijk aantrekt, Jody! En bij dat model van de H&M... Altijd sprietjes! Ik heb het bij de Hema gehaald. Nu een hemdje, onderbroeken en een body in huis. Moet vast iets tussen zitten! Heftig gesprek geweest met je vriendinnetje?
    Bren, wat heb je gekocht voor Boaz?

Jammer dat het niet gelukt is, Denise. Maar wel fijn dat je zo'n lekker dagje hebt gehad. Had jij je adres trouwens in dat fb-gesprek staan? Dan kijk ik alvast waar ik heen moet.
    Hoe deed jij het afkolven om een voorraad op te bouwen? Het lukt niet echt hier...

Hier gaat het inmiddels weer wat beter. Gisteren met een moeder van een meisje uit mijn klas gebeld die "toevallig ;)" in het bestuur zit en zij heeft me wat meer verteld. Misschien valt het toch iets meer mee dan ik dacht. Ik het gesprek in elk geval goed voorbereiden!

Vandaag lekker de stad in geweest en kerstcadeautjes gekocht.

14. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heh jammer Denise..!! Dan inderdaad op tv kijken zit je tenminste wel lekker warm binnen!!

Ik heb voor Boaz 2 blousjes gekocht,een spijkerbroekje en 2 shirts...
    Heel schattig..!!!

As, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en dat je je nu goed kan voorbereiden op het gesprek straks....
    En wat hèb jij allemaal gekocht???
    Hoe zitten die hemdjes van de Hema??? Ik twijfelde maar misschien is een hemdje wel fijn.....

Anni, wel fijn trouwens dat je de echo al optijd hebt...voor de zenuwen teminste vond ik wel fijn.......

15. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ach, wat leuk Bren! De kerstfoto's komen vast een keer langs!

Het hemdje zit eigenlijk wel heel goed! Ik ga zo de body nog even passen.

16. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ga dan toch zo een hemdje kopen....denk ik...

17. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ze zijn nu in de aanbieding!

18. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    As, ik kolf elke ochtend na de voeding ong 60cc af, dat gooi ik na 2 dg bij elkaar als het beide koude is en dan vries ik het in.
    Als Daaf dan een keer een fles geeft dan kolf ik in 1x een nieuwe volle voeding af, soms wel 2
    Mijn adres stond idd in het fb bericht!

19. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanx voor de tip As! Ga morgen gelijk even kijken!

Slaap lekker allemaal

20. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ah superleuk Bren!! Ik ben erg benieuwd!!

Jeetje As, jij dacht laat ik maar gelijk alles kopen wat ze hebben aan corrigerend ondergoed? Haha

Hier weer eens een korte nacht gehad. Die kleine had gisteren overdag zoveel geslapen dat ze gisterenavond niet wilde slapen en rond 6 uur al wakker werd. :(
    Ben echt moeeeee!!!

Deel Deze Pagina