morgen meiden sorry dat ik gister niets heb laten horen maar was zoooo moe na een dagje in het centrum dat ik niets meer heb gedaan... Wel lekker spullen gekocht voor de vakantie, waaronder, oei ik groei, veilig bevallen en mijn baby, voor mij dus lektuur genoeg Jeetje Jody, nog niets? Pffffff! ik hoop dat ze vannacht nog komt! En anders, alle succes morgen! ik zal het niet meer lezen alleen :S As, wel even volhouden nog! maar zo denken (hah veilig bevallen is best een goed boek ) Dat je baarmoedermond al lekker aan het verweken is waardoor de onsluiting straks snel gaat Hier ondertussen ontzettend veel pukkels, meer dan ik in mijn hele pubertijd ooit heb gehad! (wel 10 ongeveer) En een verschrikkelijk druk kind in mijn buik, volgens mij heeft hij door dat er wat te gebeuren staat ofzo.... ik denk dat ik nu tegelijkertijd de voetjes en de vuistjes voel aangezien ik hem aan 2 kanten tegelijk voel Straks de nijntjes wegbrengen, laatste dingen inpakken en dan vannacht weg
Ik had ook verschrikkelijk veel pukkels, maar dat was net iets eerder in mijn zwangerschap. Ook meer dan in mijn puberteit... maar toen heb ik er nooit echt heel erg last van gehad. Maar op een gegeven moment ging het vanzelf weer weg gelukkig! Ik wens je alvast een hele fijn vakantie, maar dat gaat vast wel goed komen denk ik! Ik bedacht me net wel dat onze kleine meid nu wel een mooie geboortedatum krijgt. Of 31/10 waardoor ze dus op Halloween jarig zal zijn (vind ik wel heel grappig) of 01/11/2011, wat ook een mooie datum is. Dus dat is dan weer een geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen!
Hoi meiden ik ben ook weer even aanwezig Nou As het is toch wel flink aan rommelen bij je he? Dan is de kans dat je zo lang door moet lopen als Jody hoop ik niet heel groot Schiet niet he Jody? Wat een verschrikking dit, je bent het nu gewoon helemaal zat. Lekker je meissie vasthouden, morgen gaat het eindelijk gebeuren. Jeetje Bren wat een lange nacht zeg.......helpt de Infacol niet? Misschien anders toch overstappen naar Cinababy of ABC Dolphilus. Welkom Ray, gezellig dat je mee komt kletsen. Ik heb zelf familie in Lake Forest wonen. Die zijn 3 jaar geleden daarheen geemigeerd. Daarvoor hadden ze ook al eens een paar jaar in Atlanta gewoond. Hier gister weer een drukke dag gehad Tegan was de hele dag niet te genieten. Sliep alleen en als ze wakker was huilde ze, echt ff een rotdag. Toen gingen we ook nog eens uit eten want mijn moeders vriend was jarig, was best vervelend in het restaurant. We zijn lekker op tijd naar huis gegaan, gelukkig wel een suoernacht gemaakt van 2300 tot 0630 helenaal goed dus.
Nee opschieten doet het zeker niet! Maar goed, morgen is het inderdaad zo ver dat het gaat beginnen. Of ze daadwerkelijk morgen geboren wordt is natuurlijk nog maar de vraag. Wie weet wordt het toch 1-11-11... we weten natuurlijk niet hoe lang het gaat duren. Dat klinkt inderdaad niet als een hele leuke dag als ze constant aan het huilen was! Maar gelukkig heeft ze vannacht wel lekker doorgepit!! En hoe is ze nu? Al minder aan het jengelen?
Het gaat nu wel weer goed, daarom was jet zo raar. Eergister had ze ook echt een hele vrolijke dag. Misschien even een regeldagje ofzo Als ze gelijk beginnen om 7 uur dan is de kans groot dat je een Halloweenkindje krijgt, je lijf heeft al een beetje voorwerk gedaan en anders is 1-11-11 ook een hele mooie datum
Ja dat is waar, maar de baarmoedermond is nog niet helemaal verstreken dus ik verwacht wel eerst gel daarvoor. Dan gaan ze waarschijnlijk mijn vliezen breken. Hoop zo ontzettend dat het vruchtwater helder is!! En dan hopen dat het vanzelf op gang komt. Is dat niet zo dan krijg ik oxytocine toegediend en dan moeten we maar kijken hoe snel het gaat. Hoop dat het een beetje opschiet! Gelukkig gaat het nu wel weer goed! Ach, we hebben allemaal wel eens een zeurdagje, toch?! Denk dat zij dat misschien gisteren ook ff had.
Hee meiden!! Jody nog steeds niks pffff balen hè meissie...!!!! Vind het wel fijn om te lezen dat je opgewekt bent en dat je het nu lekker op je af laat komen...zo kan je ook beter ontspannen...! Sas hele fijne vakantie! As wat goed dat je je nu beter voelt dan gister..!! Denise vervelend dat tegan gister haar dagje niet had...volgens mij heeft boaz die vandaag...wil alleen maar lekker bij mama liggen...! En anders is het huilen! Zo komen lekker me ouders dus een lekker relaxt dagje ik kom vanavond nog even gluren! Fijne dag meiden!
Wow wat is het hier stil geweest vandaag zeg..!!! Dankjewel Jody, het was hartstikke gezellig met zus met me neefje en nichtje waren erook ze hebben hier gezellig gegeten en zijn net weg..! Ga boaz om 8 uur een flesje geven en daarna lekker oprijd naar bed...pat geeft hem de laatste avond fles en ik vanachter weer...kan ik een beetje bij tanken ben echt zo moe door de gebroken nachten! Jody nog steeds geen gerommel???? Hebben jullie een lekker dagje gehad meiden??
Ja het is heel rustig geweest hier! Nee, vandaag weer gestript, maar nog steeds niks. Dus ik ben morgenochtend vroeg in het ziekenhuis, probeer jullie op de hoogte te houden, als het lukt. Ik ga ook zo slapen want ik wil een beetje uitgerust zijn voor de bevalling. En jij doet er ook wel verstandig aan denk ik om lekker op tijd te gaan slapen, Bren! Goed geregeld!! En mooi dat het gezellig was!! Slaap lekker meiden en misschien (hoop) tot morgen!
Jody ik wil je bij deze heel veel succes wensen morgen..!! En geniet maar lekker als je eindelijk je meisje in je armen hebt..! Ik ga voor je duimen dat je een voorspoedige bevalling hebt. Denk aan jullie en hoop morgen te lezen dat jullie trotse ouders zijn geworden. Hoop dat je vanavond lekker zal slapen zodat je morgen alle energie hebt!!
Dank je wel, meis! Ik laat het weten! As, waar ben jij trouwens?? Je bent me toch niet stiekem toch voor, hè?! Nou meiden, ik ga zo lekker slapen... Hoop dat het een beetje lukt! Morgen idd eindelijk mijn kleine meid in mijn armen!!! Oh trouwens, nog even voor de zekerheid: niks op facebook zetten dat ik morgen ingeleid word of beval oid, hè?! Heel weinig mensen weten het maar en ik heb geen zin in weer al die vragen enzo. Weet wel dat jullie dat niet zouden doen, maar nog even voor de zekerheid.
Jody nee dit zullen we zeker niet op Facebook zetten, dat is aan jullie..!! Lig ook lekker op bed...!! Maar echt vind het wel heel erg gek ik boven en boaz in de box beneden bij Patrick. Betrap me zelf erop dat ik dit heel gek vind en me nu best leeg voel...heb hem 9 maanden gedragen en eigenlijk vanaf hij er is hij bij mij is en ik nu alleen lig en hij beneden...klinkt misschien gek voor jullie maar vind dit best moeilijk! Ik ga ook lekker proberen te slapen...! Slaap lekker allemaal..!
Ah meissie! Nee hoor, dat klinkt helemaal niet gek!!! Dat snap ik heel goed! Zelfs nu al! Probeer lekker te slapen en even wat uit te rusten! Slaap lekker meiden, ik ga ook nu echt proberen te slapen.
Jody, heel veel succes en sterkte morgen. En tuurlijk zetten we niks op facebook! Is helemaal niet raar hoor, ik was vanmiddag even een uurtje naar het winkelcentrum en ik voelde me ontzettend rot, terwijl de kleine gewoon bij papa was
Hallo! Nog geen beeb voor Jody helaas Heel veel succes in het ziekenhuis morgen, ik duim voor je! En wij houden het lekker hier, mensen horen later wel van de klap. Vind het heel tof dat ik gewoon weet dat morgen jouw kleine meid er eindelijk komt! Ik hou het forum goed in de gaten! Hoop dat je vanavond nog een beetje lekker kan slapen en rust kan pakken voor morgen! @Bren: Ik snap helemaal wat je bedoeld hoor meis. Of in ieder geval, ik kan me inleven in dat gevoel! Dat is echt de onzichtbare navelstreng die je met Boaz hebt! Hoe is het verder met je meis? Gaat het al iets beter met lopen? Vandaag weer lekker beddengoed gewassen, bovenverdieping gestofzuigd en gesopt. Schoonpapa zijn haar geknipt en verder lekker relaxed gedaan Morgenmiddag aan het werk, maar daar heb ik niet zo'n zin in eigenlijk. Enne, ik zit weer op de wachtbank! Maar ik durf niet meer te hopen op een zwangerschap, de teleurstelling is al te vaak geweest...
Hee hee, Druk dagje gehad, morgen ben ik er weer! Toch nog heel even hier om Sas een fijne vakantie te wensen en Jody heeeeeeeeeel veel succesen geluk te wensen voor morgen!