Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Hee meiden!

Wat goed dat jullie een leuke kerst hebben gehad!
    Hier was het wel oke dit jaar. Was een hoop gestress en daar heb ik toch altijd zo'n hekel aan!
    Maar verder was het wel gezellig, hoor!
    En die taalbarrière dat is er altijd wel een beetje... ik versta alles prima, maar spreken vind ik best lastig omdat ik dat bijna nooit doe. ;)

Goed hoor As, dat je toch volhoudt met de borstvoeding! :)

Wij zijn ook weer erg verwend door iedereen. We hebben het oei, ik groei boek gehad van mijn moeder en stiefvader. Geld van mijn vader, geld van Nate z'n moeder en Jade heeft kleertjes gehad van zijn moeder en tante. Weer veel van de babygap, erg leuk omdat niemand dat hier heeft in Nederland! :)
    Verder heeft Nate het eerste seizoen van een serie gehad en ik cadeaubonnen van de ici paris en een sjaal. Erg leuk dus!

Zijn jullie ook zo erg verwend?

2. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    pijn te handelen maar vandaag al de hele dag misselijk en niet lekker :( heb het gevoel alsof ik de afgelopen nacht heb doorgetrokken met te veel alcohol ofzo...

Hier schromelijk verwend net als jullie en heerlijk 2 avonden achter elkaar kalkoen gegeten :)

Christophe is begonnen aan de muurschildering, er staan wat foto's op fb, ik zal er morgen meer posten als ie begonnen is met schilderen! fijne avond meiden, ik ga lekker misselijk liggen wezen in bed.

3. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Sas, sterkte met de misselijkheid!! Slaap lekker alvast!

4. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Helemaal niemand wat gepost vandaag?
    Waar zijn jullie allemaal??

5. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Druk geweest vandaag ;)
    Lekker in Leiden wezen shoppen

Wat heeft de rest voor excuus ;)???

6. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Sas, wat vervelend van je misselijkheid. Is het inmiddels weer een beetje weggetrokken? Die kleine zit waarschijnlijk lekker tegen je maag!

Jody, lekker verwend dus. Mooi! Mag weleens! Erg rustig geweest hier inderdaad.

Hier toch weer een redelijk druk dagje. Naar de film geweest met met Bob en zijn neefje, hoewel ik eigenlijk niet wilde. Ik wilde Boas niet nog een keer alleen laten. Maar die kleine wilde het zo graag. Het was ook maar een paar uurtjes, maar toch had ik helemaal geen zin. Ze waren al snel weer weg daarna gelukkig, dus weer rust in de tent. Even voor ons drieën zorgen, zodat we er misschien weer een beetje tegenaan kunnen met oud&nieuw...

7. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Nog wat leuks gekocht, Denise?

As, wel leuk gehad in de bios? Welke film heb je gezien?

8. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    hey meiden!

Hier helaas ook druk druk druk.
    Sommige mensen moeten helaas werken ;)
    Lees dat jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad.
    Hier ook een fijne maar drukke kerst gehad, en oh wat was het vlees ranzig.
    Normaal gesproken bunker ik er lappen doorheen, maar nu alleen de geur al... yuk! :p
    En dan te bedenken dat ik zaterdag weer ga gourmetten... Haha.

Ik ben vrijdag vrij, dus dan kom ik weer gezellig op jullie reageren.
    Ga nu lekker naar mijn bedje toe, ben best moe.
    Slaap lekker voor straks!

9. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook lekker druk.....
    Alles gaat goed hier en Boaz is een heerlijk rustig mannetje slaapt goed tussen de middag echt heerlijk! de medicijnen helpen gelukkig hartstikke goed!

Sas wat ontzettend vervelend zeg dat je zo een last hebt van de kwaaltjes nog heel even vol houden!
    En ben benieuwd naar het schilder werk.

As, welke film zijn jullie geweest??

Denise, leuk lekker shoppen! wat heb je allemaal gekocht??

Anni, werkze meissie!!

Jody, wat een schattige foto op fb van Jade, in haar kerstpakje ben helemaal verliefd!!!

10. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    mijn buik is aan het bubbelen en ondanks dat ik de hele dag al chaggo ben geniet ik ervan :)

ontzettend druk dagje hier maar e muurschildering schiet al goed op en ik heb weer een hele lading babyspul gewassen, mijn gastoudergezin kwam nog wat spulletjes brengen ik heb nu een stuk of 10 slaapzakjes in verschillende maten te drogen hangen :)

Snap het wel hoor As dat je lekker thuis wilde blijven!

Slaap lekker Anni!

Hoe was het in leiden Denise?

Fijn dat de medicijnen zoooo goed helpen Brenda!

11. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Hehe eindelijk leven hier ;)

Ik heb een trui en een mouwloos hempje gekocht, verder was er niet zo veel. We gingen eigenlijk even de stad in voor Tegan maar er is niet veel te vinden.
    We zijn ook nog bij tattoo Eus geweest maar daar was Daaf niet echt van gecharmeerd dus hij wil nog even doorzoeken voor waar hij zijn tattoo laat zetten. Meneer (waarschijnlijk Eus zelf) daar had gezegd dat ie nog wel even door mocht trainen :$ als hij deze tattoo op zijn arm wilde hebben (daaf zit 5x pw in de sportschool)

12. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Lekker zeg dat Boaz zo goed slaapt, dat is echt een wereld van verschil

Fijn zeg dat de babykamer op schiet, voor je het weer ligt je ukkie erin

Hoe gaat het nou met jou en het clusteren As?

13. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ja hoor, het merendeel van de vrouwen die borstvoeding geven blijft maandenlang onvruchtbaar, maar ik ben na anderhalve maand weer ongesteld...

14. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Fijn dat Boaz nu zoveel vrolijker is en zo goed slaapt Bren!
    Sas, nog steeds chaggo? Stom he, zo'n dikke buik?
    Denise, jammer dat er niets bij zat voor Tegan. En die vent in tattooshop, wat een mafklapper zeg! Wie bepaalt er nou hoe Daaf eruit ziet? Volgens mij weet ie niet hoe ie klanten moet winnen.

We waren naar Dolfje Weerwolfje geweest gisteren. Het neefje van Bob is 6, dus dat was echt een prachtfilm :D.

Ik moet vanmiddag naar het ziekenhuis voor de laatste controle van mijn hechtingen. Ik wens ze veel succes :p.

15. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    ow trouwens, er is hier in de cronje net een nieuwe tattooshop geopend, het ziet er iig netjes uit en met jonge mensen, geen idee waar ze het vak hebben geleerd, maar misschien is dat wat?

16. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Sorry Denise, is het zo lief dat je het vraagt, geef ik geen antwoord...

Het is nog steeds een beetje hetzelfde. Hij vraagt 's avonds om het uur de borst en wil graag bij ons zijn. Vannacht konden we hem eindelijk weer eens rond 3.00 uur in zijn eigen bed leggen. Toen was ie bij mij in slaap gevallen en ik ook, oeps! Nu wel weer even de rust in huis, dus wie weet heeft dat ook effect. Ook met oud en nieuw zijn we thuis, dus dat staat ook niet in de weg.

Lief hoor, ben nog steeds blij dat het hier af en toe kwijt kan, want soms zit je er gewoon even doorheen.

17. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Tuurlijk we zijn er hier toch om elkaar te helpen. In voor en tegenspoed

Troost je het is hier de afgelopen 2 nachten ook drama, ze heeft er echt geen zin. Gister was ze de hele dag wakker en 's avonds in bed wilde ze echt niet slapen. Op een gegeven moment laat ik haar maar gewoon even huilen, ze is nu op een leeftijd dat ze dat wel even kan hebben, ze valt dan dus ook gewoon in slaap

18. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee Denise dat meen je niet??? Nou sorry hoor maar daar zou ik ook mijn tattoo niet laten zetten wat een reactie zeg!!!

As, en hoe was de conrole?? wanneer liet jij een spiraal zetten ben benieuwd hoe het bij je ging........ik twijfel zo!

19. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Haha dank je Bren! Vind het ook echt een superleuke foto! :) mijn kerstprinsesje! ;)
    Fijn dat het nu zoveel beter gaat met Boaz, Bren!! Ben ik echt heel blij om!!!

Sas, geniet er maar van want voor je het weet is ie er uit! Het is zo bijzonder...

Denise wat raar zeg dat Eus zo reageerde!! Ik vond het altijd wel een leuke vent! Was het een kale vent?
    Misschien kan je kijken bij Beer in Hillegom? Ik ben echt super tevreden over hem!

As, succes in het ziekenhuis zo!

20. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ja was idd een kale vent Jody, Daaf was ook best pissig.
    Misschien kunnen we idd even in Hillegom kijken

Deel Deze Pagina