Hier een beetje ziekjes... Pijn in mijn keel en ik voel me algeheel niet lekker. Denk dat er een griepje aan zot te komen... Lekker zo voor oud en nieuw en mijn verjaardag (3 januari). Gelukkig is Jade momenteel wel het zonnetje in huis, dat scheelt wel heel erg!!
Ja dat snap ik, Denise!! Jammer, hij heeft namelijk wel goed werk! Beer is een hele sympathieke jongen, echt superaardig en neemt echt de tijd voor je. En zijn werk is zo mooi... Je kan ff op zijn site kijken: inkedbybeer.nl
ga ik doen, dank je wel naar zeg dat je ziek aan het worden bent, ik moet wel zeggen dat mijn verkoudheid ook wel erg lang aan houd, David wordt zelfs weer opnieuw verkouden momenteel, de enige die tot nu toe nergens last van heeft is Tegan hahah
Gelukkig maar dat Tegan nergens last van heeft!! Irritant hè, dat het zo lang aanhoudt!! Ik word ook echt getikt van mijn keel doe zo rauw aanvoelt!!
das het voordeel van borstvoeding Denise gnffl Jij en Daaf heel veel beterschap. Jody, ook heel veel beterschap gewenst, is niet fijn zo vlak voor oud en nieuw! Heb hier trouwens ondertussen mn vluchttasje ingepakt en eerste pakjes klaargelegd Het schiet echt op! morgen al 33 weken
We krijgen zo weer visite hier, dus even snel... Hechtingen werden niet gecheckt, het was alleen een nagesprek. Wist ik ook niet, anders was ik vast niet naar de huisarts gegaan een paar weken terug. Wel alle kleine pijntjes en dingetjes besproken en er was niets waar ik me nog druk om hoef te maken. Morgen dus maar meteen een afspraak maken om het spiraaltje te laten zetten. Had ik nog niet gedaan, Bren. Ik hoop dat ik morgen of maandag mag komen, dan laat ik het meteen weten. Die gynaecoloog viel bijna achterover toen ik hem vertelde dat ik vanmiddag ongesteld was geworden. Heerlijk weer, met buikpijn en moodswings erbij . Jody, wat naar dat je ziek aan het worden bent. Even wat extra vitamientjes? Merk hier ook wel wat symptomen, maar dat kan ook door die rotnachten komen. Denise, wat een schattige foto zeg . Sas, alles klaar voor de start dus! Ik ben al mee aan het aftellen hoor. En mocht je nog eens wat hulp kunnen gebruiken in huis of ergens anders mee, dan geef je maar een brul. Moet je alleen wel Boas vasthouden . Bren, waar twijfel je tussen?
ach volgens mij ging dat Boas vasthouden me goed af laatst Fijne avond met je visite! Ohw wat ziet ze er knuffelig uit Denise! Vandaag ergens best aan het balen, oma wordt 75 vandaag en ik ga er niet heen... okeey ze woont in Friesland en zo ver rijden (en dan 's avonds weer terug) is niet fijn meer maar toch... 75 is een speciale leeftijd en ze moet opa al missen deze tijd dus ik had er graag willen zijn. Daarnaast vanmorgen naar de Hema gegaan om te zorgen dat ik ook in de vluchttas een leuk eerste pakje heb en niet alleen hier. Dat is maximaal 10 minuten lopen, maar dat ging dus niet, ik ben uiteindelijk maar gaan fietsen want het deed me gewoon te veel zeer. Ik hoop dat dat na de bevalling gewoon weer snel wegtrekt! Lief is uit eten emt zn werk dus ik zit helemaal alleen... Heerlijk te lezen
Dank jullie wel. Komt wel weer goed, hoop ik. Wat een leuke foto, Denise! En wat een cool t-shirt!! Jade heeft die ook maar dan in het roze. Heb je een leuke avond gehad met je visite, As? Lekker dan dat jij dat weer hebt, zo snel ongesteld worden!! Ja Sas, het komt nu wel erg dichtbij, he?! Maximaal 9 weken en je hebt je kleintje al!!
hey meiden, wat hebben jullie heerlijk gekletst gister! Als vanouds mocht ik weer 3 pagina's lezen, yeaaah jody niet ziek worden hoor! Het heerst heel erg op het moment, maar tis zo klote als dat nu is met oud en nieuw en je verjaardag! *strooit antistofjes naar je toe * Denise, wat een faaaaantastische foto! Werd er helemaal vrolijk van! En wat een eikel bij die tattooshop zeg... Daar ga ik dus ook niet heen haha. As, wat k*t dat je nu alweer ongi bent zeg! Dat zal je zeker niet gemist hebben... En was het gezellig met de visite? Aaah Sas! Ik ben 9 weken en jij hoeft nog maar max 9 weken Spannend meis, ben echt benieuwd naar jullie kereltje! Wel rot dat je niet mee kan naar oma, maar begrijp dat het voor jou wel zwaar is op het moment... Meiden, ik heb een drukke dag te gaan, dus zal er vandaag niet meer zijn. Als ik jullie niet meer spreek, alvast een hele fijne, gezonde en gelukkige jaarwisseling!
Heerlijke avond gehad, maar de nacht was weer drama. Gelukkig heeft ie uiteindelijk van 2.00 tot 5.00 uur geslapen en van 6.00 tot 10.00 uur. Straks lekker met z'n drietjes de stad in en vanavond met z'n drietjes thuis. Even een dagje voor ons voor de drukte morgen weer begint. Hoe gaan jullie oud&nieuw vieren? Hier komen vrienden langs. Ben wel een beetje bang voor alcohol geworden. Hoe gaan jullie daarmee om? Zijn jullie allemaal weer een beetje beter aan het worden? Sas, logisch dat je je een beetje schuldig voelde. Maar een beetje rust en alleentijd kan ook geen kwaad toch? Ze zal het vast begrijpen. An, werkse meid! En ik ga er vanuit dat we vast nog wel even kunnen kletsen voor oud&nieuw .
As wat balen van je ongesteldheid zeg...Ik was het vorige week nou ik weet precies wat ik gemist hebt pfffffff verschrikkelijk!! IK twijfel tussen een spiraal en de pil eigenlijk wil ik gewoon een spiraal maar vind het plaatsten zo eng!! dus zou je me willen laten weten hoe jij het plaatsten vond? Wij vieren oud en nieuw ook thuis....we zouden eerst naar vrienden gaan maar ik wil dat Boaz lekker in zijn eigen bedje kan slapen, ik merk namelijk best dat als we een drukke dag hebben gehad hij heel huilerig is....! Ik drink heerlijk een wijntje nu 2 keer gedaan en het smaakte me heerlijk! Sas doe maar lekekr rustig aan meissie!! Anni werkze..!!! en alweer 9 weken wat gaat het toch hard he! Jody en Denise hoe voelen jullie je?
Ann, jij ook alvast een goede jaarwisseling gewenst! En de rest natuurlijk ook als ik jullie niet meer mocht spreken! As, wat kut dat je weer zo'n dramanacht achter de rug hebt, zeg! Ik hoop dat het vannacht wat beter zal zijn voor je!! Bren, je hebt helemaal gelijk meis! Lekker thuis, wij ook. Jade is na een drukke dag ook altijd erg huilerig... Wat betreft alcohol... Daar heb ik alweer heel wat glaasjes van op. Drink vrij regelmatig een rood wijntje, dus mijn lichaam is er alweer aan gewend. Morgen lekker champagne, maar uiteraard niet teveel. We moeten natuurlijk wel voor de kleine meid kunnen zorgen, mocht ze wakker worden.
Geeft niets van de dramanacht, Jody! We hebben het al bijna twee weken nu en afgelopen nacht was de kroon op de rest van de nachten. We kregen goede hoop, omdat hij om 23.30 uur in zijn eigen bedje lag te slapen na zijn avondvoeding. Helaas werd ie om 00.45 wakker en heeft niet meer goed geslapen tot 5.30 uur. Uiteindelijk sliep ik rond 5.45 uur en werd ik om 9.00 uur weer wakker. Hem laten eten en met Bob mee naar beneden gegeven en zelf nog een uurtje gaan slapen. Volgens het "Oei, ik groei" boek zou het slechter slapen na ongeveer twee weken over moeten zijn. Laat ik dat maar hopen... Ik durf niet zo goed te drinken als ik voor Boas moet zorgen. Zo bang dat ik iets fout doe... Ik zie nu al twee dagen op tegen vanavond. Het komt uiteindelijk wel goed hoor, daar ga ik vanuit .
meiden! Ik wil jullie een heel gelukkig nieuwjaar wensen! Dat 2012 al het moois mag brengen, en dat we gezond en gelukkig mogen zijn. En natuurlijk dat ons clubje bij elkaar blijft en we vele gezellige beebmeetings mogen houden Wij gaan naar oma toe, ben er vanmiddag denk ik wel weer!
Ook vanuit hier de allerbeste wensen voor 2012. Tegan heeft overal heerlijk doorheen geslapen, dus al met al een gezellige avond gehad bij mijn moeder.
He..!! Allemaal de beste wensen!! ik wens voor jullie allemaal, veel liefde,gezondheid en dat al jullie dromen uit mogen komen! Hier hebben we ook een gezellig avondje gehad, en Boaz heeft ook overal door heen geslapen!! Hoop dat jullie het ook allemaal naar jullie zin hebben gehad!