pff As wat k*t... Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel! en niet denken dat jullie iets fout doen ofzo, jullie doen jullie uiterste best. Ann, ik zou zeggen, ga lekker genieten van de dingen die je binnen kunt houden, ook al is het bijvoorbeeld 3 chocoladeijs gnffl Fijn dat je toch nog weg bent geweest Jody! Voor de rest nog gefeliciteerd en ik hoop dat je snel beter wordt! Maaike, hoe was je werkdag? Hie uitgebreid zitten naaien, en nadat mams weg was ben ik de saaie makkelijke klusjes maar gaan doen, kan ik ook lekker even oefenen (heb nog maar 2 keer eerder wat in elkaar gezet met mijn moeder der naaimachine, waar ze dan ook nog bij zat dus tis best lastig zo) Ondertussen heb ik 3 flanellen luiers en een hele berg billenpoetsdoekjes, en ga ik zo verder met tunneltjes maken voor elastiek in de wiegbekleding. Foto's van de luiers kan ik trouwens helaas niet op fb zetten, ben de camera kabel kwijt!
Halloooo Poeh, mijn twee werkdagen gingen prima Voel me er best blij onder dus dat is fijn Gister bleef willem thuis want hij had 39 koorts Maar vandaag een ochtend geweest naar creche Ging goed en thuis als kado 3 uur geslapen want hij was Doodop En nu na fles alweer geslapen Tim vind hetgeweldig om voor hem te zorgen dus morgen met een gerust hart weer aan het werk Morgenavond trouwens een ledikantje kopen En daarmee een goed begin vNt nieuwe j aar toch Ga nog even lezen
Wat fijn dat het zo goed is gegaan, Maaike! En ook fijn dat je je blij voelt door het werken, dat moet een beetje opluchten denk ik. Lag net naar een slapen Boas naast me te kijken die een geweldige domonstratie gaf over waarom hij ingebakerd moet worden . Bedacht toen ineens dat als je zo hard groeit (nu dus echt 300 gram per weer) en ook in de lengte zo hard gaat (nu 62 cm), je best last van groeipijn kan hebben...
Joh, niet normaal! Ik weet niet hoe ie het doet . Ik ga vandaag in een vast ritme met hem van 2 uur slapen (niet meer) en dan 1,5 uur wakker. Kijken of het werkt!
ohw trouwens, hier nog een antroposofische kijk op doorslapen: Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Al even bezig - De nacht doorslapen moet wel zeggen dat ik dit hele verhaal zelf neit van plan ben, maar misschien heb je er wat aan met Boas.
daarbij leuk geschreven maar compleet gebaseerd op primaten. Wij stammen daar dan wel van af maar zijn al een aantal jaar verder gevolueerd maar goed... Succes
Had ik ook gelezen inderdaad. Best een extreme opvatting vind ik. Hij hoeft van mij ook niet door te slapen, als ie maar slaapt! Heb vannacht redelijk geslapen en mezelf om 9.00 uur gedwongen eruit te gaan, dus vandaag gaat het wel .
fijn Hier komt trouwens vanavond de kraamzorg langs Zei al tegen Rich, de eerstvolgende keer dat we haar zien lig ik waarschijnlijk met mn benen wijd Ma goed ik ga dus mn hele huisje opruimen vandaag :S geen zin!
Haha, dat is inderdaad wel een beetje gek als je dat zo bedenkt . Sterkte met opruimen . Ik ga hier ook maar eens wat doen... Maar ik zit zo lekker en ik moet ook nog douchen.
As, het ging heel erg goed in het restaurant ja! Op een bepaalde ogenblik trok ze een pruillipje, maar toen snel haar speentje in d'r mondje gedaan en gaan zitten wiegen. God zij dank hebben we een huilbui daar voorkomen! Hahaha was het een leuke demonstratie vanmorgen?! Bewegelijk zijn ze in hun slaap, he?! Ik verbaas me er nog iedere keer over! Maaike wat fijn dat het goed is gegaan met werken!! Sas, succes met de kraamhulp vandaag! Hier wel weer redelijk oke. Nog niet beter, maar er zit progressie in!! Ook ontzettend moe. Jade heeft ineens besloten om lekker veel geluiden te gaan maken 's nachts in haar slaap, constant aan het kreunen... en daar word ik steeds wakker van. En overdag bijslapen is er de afgelopen dagen ook niet echt van gekomen omdat mevrouw ook nog even besloot overdag geen slaap nodig meer te hebben... :S In overleg met het cb vanaf vandaag maar overdag ook gaan inbakeren want dit gaat nergens meer over. Ze is ook niet heel veel gegroeid en ik heb het idee dat dat daar ook mee te maken heeft. Kindjes moeten toch slapen om te groeien! En we gaan vanaf vandaag ook meer voeding geven, want ze heeft gewoon nog trek na haar fles... Vandaag ook haar eerste prikjes gehad en dat is helemaal prima gegaan gelukkig!
Fijn dat je een huilbui in het restaurant hebt kunnen voorkomen . Boas heeft zijn eerste openbare huilbui in de Gall&Gall gedaan met Bob samen. Toen mocht ie voor. Hij vond het dus geen probleem... Fijn dat je ook weer een beetje opknapt. Je wordt ook moe van beter worden. En dan een kleine meid erbij die niet wil slapen... Het zijn periodes hè? Als ik dat maar steeds bedenk dan troost het me een beetje. Hier gaat het tot nu toe goed vandaag. Heb Boas om 9.30 uur wakker gemaakt nadat ik ontbeten had en om 10.30 sliep ie weer dus hem weer in bed gelegd. Hem om 12.30 uur weer wakker gemaakt en samen boodschapjes gedaan. In de kinderwagen heeft ie ook weer wat geslapen en net om 15.15 weer in bed gelegd. Nu hopen dat hij weer een beetje wil slapen en als alles loopt als gepland moet ie tussen 19.00 uur en 20.00 uur weer naar bed en krijgt ie rond 22.00 uur z'n laatste voeding. En dat maar vol blijven houden de komende dagen. Wie weet helpt het. Ergens wel heel fijn dat ik dan niet zo'n druk weekend meer heb. Dan hoef ik er tenminste niet tegenop te zien dat Boas het daar op een janken zet .
He lieve meisjes...!! Jody wat is Jade toch een stoere meid!! En wel klote dat ze niet zo goed gegroeid is....en hoop dat het inbakeren in de middag zal helpen!! Sas succes met de kraamzorg!! As, hoe is je dagje verder gegaan?? Maaike wat fijn dat het werken bevalt...ik kijk er zo ontzettend tegen op! Zit zelf ook echt wat minder goed in me vel, ik zie echt ontzettend op om te gaan werken! Ik wil zo graag zelf voor Boaz zorgen, ik had nooit verwacht dat het me zo zwaar zou vallen! Merk namelijk echt dat Boaz structuur nodig heeft en veel rust en ben heel benieuwd hoe dat dus gaat als ik weer ga werken pffffffff Meiden als iemand nog de foto's wil van de meeting geef dan even je mail adres...als het goed is hebben anni en maaike ze ontvangen....
Wat naar Bren, wanneer moet je weer gaan werken? Ik begrijp heel goed dat je het naar vindt, ik zie er ook erg tegenop aan de ene kant. Waar gaat Boaz heen als jij gaat werken? Hier gaat het tot nu toe nog steeds goed. Boas ligt net weer in bed dus ik hoop dat hij straks weer slaapt en dat even volhoudt vannacht. De dag was in elk geval goed en hij was erg vrolijk. Zelfs een lachfotootje kunnen maken .
De foto is echt super..!! Wordt er helemaal vrolijk van!!! Ik moet 18 Jan weer werken dus bijna...komt nu zo dicht bij.... Boaz gaat 1 dag naar mijn ouders toe en 2 dagen naar me schoonouders....en ben super blij dat hij dus naar mensen gaat die ik ken, maar vindt het ook zo dubbel omdat ik wel echt hoop dat ze het doen zoals wij willen...vooral veel rust voor Boaz...... Wat ontzettend fijn dat je een lekkere dag hebt gehad, hopen dat het zo verder gaat.....
Meiden, morgen kom ik weer reageren. Ben echt bekaf, dus ga lekker naar mijn bedje toe. Heb wel even bijgelezen, dus weer op de hoogte Bren, ik heb de foto's ontvangen, dankjewel! Superleuk! Enne, check mijn banner! 10 weken alweer! Ik heb dus nu echt een foetusje in mijn buik hihi Welterusten! *duimt voor allemaal voor een goede nacht*
Jeej Anni! Mag je echte naam hier inmiddels al verschijnen trouwens?! 10 weken al! Gaat hard!!! Je zit al op een kwart!!!! Bren, ik kan me voorstellen dat je daar erg tegenop ziet, meis... maar je hebt nog wel een weekje extra vrij kunnen regelen? Want je moest eigenlijk al eerder beginnen, toch? Geniet nu nog maar lekker zo veel mogelijk met je kleine ventje!! As, ik wens je vannacht heel veel succes. Ik ga heel hard duimen dat Boas vannacht een hele goede nacht zal maken!!! Hopelijk helpt het!!! Meiden, weltruste!
Bren, wat fijn dat Boaz bij zijjn grootouders terecht kan. Meer rust en liefde zal ie ergens anders niet krijgen! Logisch dat je er tegenop ziet. Het komt vast goed, het zal even wennen zijn. Misschien alvast een dagje proberen om je gerust te stellen? An, je bent a op een kwart ! Jody, bedankt voor het duimen, het heeft geholpen! Van 21.30 uur tot 3.30 uur. Feest! Nu de rest van de nacht nog .
Hier is het weer een ander verhaal. Jade vindt het nodig om ieder uur zo hard te gaan kreunen in haar slaap dat wij er wakker van worden. En dan ga je toch automatisch steeds kijken. Heeft ze zich weer los gewurmd uit de inbakerdoek, of, dat is ook weer nieuw: draait ze 180 graden en ligt mevrouw met haar hoofd op de dekens. Zo heb ik haar nu al meerdere keren gevonden en daar word ik nou niet echt geruster van.... stel dat ze een keer onder de deken komt met d'r hoofd. En dit alles doet ze dus gewoon ingebakerd!! Wat moeten we hier nou mee???