Dat msg gewoon he As, een paar dagen niet poepen. Bv is een natuurlijk product dus verstopt niet. Deze tip kreeg ik van de HA, CB en kraamhulp........zal hier toch wel een kern van waarheid in zitten
Denise, misschien met de hand kolven? anders zijn misschien je borstschilden niet de juiste maat ofzo? je kan ook een spray halen die je helpt de toeschietreflex op te wekken! Succes Hier vandaag lekker lui dagje met boodschapjes en een ikea bezoekje, fijne dag all!
Jody wat jij schrijft klinkt inderdaad heel logisch...Heb ook de aerosleep maar even een vraagje aan jou kan je echt alles ervan wassen??? Heb ik eigenlijk nog nooit gedaan...maar Boaz heeft dan ook nog nooit in zijn bedje gespuugd maar het is natuurlijk wel heel hygienisch omdat soms te wassen..... En wat klote dat Jade niet meer door slaapt! Hier was Boaz voor het eerst half 9 wakker....ik was al wel een tijd wakker en liep dus zowat elk half uur om te kijken of hij al wakker was haha Al mag ik ook echt niet klagen hij komt altijd tussen 7 en 8 uur dus ook heerlijk! As, klote is dat he al die gedachtes!!!! Ik heb het ook met vlagen maar probeer er niet zo veel aan te denken...... Denise wat klote dat je borstvoeding minder gaat...en het kolven, lekker als je bijna moet werken daar zit je echt niet op te wachten!!! Sas geniet van je dagje relaxen!!!
Goedemiddag Weekje werken zit erop Ik vond het heerlijk Paps heeft de wenweek gedaan en vond het verschrikkelij Hem oeten wegbrengen....hij wist iet hoe gauw hij hem weer moest halen In de middag Vandaag een relaxt dagje en in bed gelegen tot10 uur Lekker even naar de super gelopen met de wagen En getracteerd met 3 slaapjes woehoe Een blij kind daardoor dus blije ouders Vervelend jody gebroken nachten is naar! Hopelijk pakt ze het gauw weer op Lastig dat het kolven niet zo soepel loopt Ik had in ieder geval die siliconendingen er tussenuit Dat maakte het wel iets makkelijker Sas je schiet lekker op, is het kamertje al klaar? Ann hoe voel je je? Wat een heerlijke fotos hier en op fb Kan ik erg van geneiten Fijne avond Ik hang op de bank voor de voice
De voedingen zelf gaan super, kolven wel beter maar niet optimaal, idd niet handig nu ik weer moet werken. Met de hand kolven gaat wel maar dan krijg ik er lang niet zoveel uit en daarbij geeft dat het ultieme Berta gevoel. Die spray kan ik idd via de HA krijgen, ik kijk het eerst nog even aan. Vandaag lekker naar de kapper geweest, ik ben de eigenaar van een nieuwe hippe pony Hebben jullie nog wat leuks gedaan, behalve de luie dag van Sas
Das ook een lekker dagje Maaike Ik heb deze kolf met schelp en siliconen al vanaf het begin en nu pas problemen, gok dat het daar niet aan ligt
Maaike fijn dat je eerste werkweek mee viel en dat je het lekker vind!! Kan me er niks van voorstellen hahaha Densie foto foto ik twijfel namelijk ook om een pony te nemen maar wat voor pony dan!!!!!!
Sas, geniet van je luie dagje! Bren, wat heerlijk dat Boaz zo lekker lang heeft doorgeslapen!! Je kan inderdaad alles wassen van de earosleep. Het dekmatrasje en de molton met de gaatjes er in kan je op 60 graden wassen. Ik zou het dan wel 's ochtends doen, want het duurt wel even voordat het weer droog is... Wat fijn dat je het weer zo lekker vond om te werken, Maaike! En vanavond zit ik ook weer klaar voor de voice!! Leuk, een pony Denise! Foto!! Hier vandaag ook gechilled en boodschapjes gedaan. Bij de Etos zijn de pampers in de aanbieding. 3 normale pakken voor 25 euro. of van die grotere 2 voor 25. Daar hebben we dus ff 6 pakken gehaald in verschillende maten. Komt toch wel op...
hey hey Heb hier ondertussen alle luiers in huis, ff zitten rekenen, tot nog toe heb ik 320 euro uitgegeven, daar komt nog max. 60 euro bij voor nog wat overbroekjes en dan nog 100 euro voor waskosten volgens mij ene mooie deal Alles gewassen vandaag en wat zijn die dingen knuffelzacht! niet normaal! Dagje relaxen was heel erg lekker, matrasje opgepikt voor de kleine en nog wat lakentjes zitten naaien en ook de boodschappen Denise, fijn dat je tevreden bent met je nieuwe kapsel Maaike, wat leuk dat je dan ziet dat je man ook zo moeite heeft met afscheid je leest altijd alleen maar dat vrouwen het wegbrengen zo moeilijk vinden....
Goedenavond meisjes, Lekker weer bij de tv voor the Voice? Bob en ik zijn aan het gokken. We gaan voor Chris (jeej, al gelukt), Iris (ook al ), Michelle (ook al denk ik dat het Wouter gaat worden) en Laura. Toch nog even langs de familie van Bob geweest vandaag, ging best goed! Maaike, fijn dat het goed gaat zeg. Je klinkt positief houd dat vast . Bren, ik denk dat je een schuine pony moet laten knippen, maar dat is mijn "inzicht" . Sas, goed bezig! Wij moeten ook eens zuiniger gaan doen hier...
Jody ook al goed bezig met de aanbiedingen zie ik nu, goed bezig! Jullie nog leuke plannen voor morgen? Wij blijven maar weer braaf thuis, dat gaat even zo goed, vasthouden dus!
As, had ik zelf inderdaad ook al in me hoofd...thanx voor je advies hihihi Sas lekker geslaagd dus!!!!
As, hier moeten we ook zuiniger gaan doen, helemaal omdat ik ook minder ga werken er dus ook minder binnen komt.....ik moet zeggen dat ik het wel heel moeilijk vind.... Wij blijven als het goed is ook lekker thuis......
Ik ging voor Chris, Wouter, Iris en Erwin. Vond die Laura echt VRESELIJK!! Wat een irritant wijf! Wouter vind ik een leuke, sympathieke gast, Iris vind ik supergoed en leuk en Chris is mijn favoriet!! Wij nog geen plannen morgen. Lekker rustig aan hier. Misschien ff wandelen met Jade.
En dan niet zo'n strakke, he? Lekker wild . Bemoei ik me er weer mee... Ja, lastig he? Wij hadden het er net over. Bob moet geen boodschappen doen, want die neemt alles mee als ie twijfelt. Nou moe, Erwin blijft. Zingen kan ie, maar dat hoofd...