sas inderdaad nog wel, met een baby wordt het echt meer....ze spugen....het melk dat op hun kleertjes komt gaat zuur ruiken, een lekkere poepluier die door lekt....
Nou idd, zit zo aan 5/6 wassen per week. Maar dan heeft Daaf werkkleding. Sowieso 2 babywassen per week
Nou ik zit klaar, dame aan de tiet ontbijt op schoot, ik ga op deze manier nog op tijd komen ook Ben benieuwd hoe gezellig Tegan het heeft met oma vandaag
Hee meiden, Sorry dat ik even slecht ben met reageren. Probeer dat zo snel mogelijk weer even te doen. Maar het gaat hier helemaal niet goed op het moment... Met Jade god zij dank wel hoor. Maar ik heb het momenteel ergens even ontzettend moeilijk mee. Familiekwestie... Ik kom zsm weer reageren meiden!
Goedemorgen, Denise eerste werkdag, spannend hoor. Ben je er niet weer heel erg aan toe om ook wat anders weer te doen? Kan me herinneren dat ik dat toch wel lekker vond, al is bewust rustig aan doen goed, om weer te wennen aan alles, kindje wegbrengen, weer wennen aan alles op t werk. Maar t keukste is nu thuiskomen en die kleine gaan halen. Nog steeds. Heerlijk! Vertel zo nog even iets over waar ik woon, ruben staat alles van mijn nachtkastje te vegen...zucht
goedemorgen! Denise, heel veel succes op je eerste werkdag! Als ik het zo lees liep de ochtend al gestroomlijnd Aah Jody toch heel veel sterkte meis! Ik hoop niks ernstigs, en als je graag wilt praten weet je ons te vinden he? En neem vooral de tijd, heel begrijpelijk. Dikke knuffel! Haha Clarissa! Ruben is zeker al op de leeftijd dat hij kan staan enzo? Moest stiekem wel even grinniken, maar kan me voorstellen dat het af en toe vermoeiend is? Pfff, ik moet uit bed, maar heb geen zin... Tis nog zo donker buiten! Was het maar zomer, dan heb ik verlof en heerlijk weer Maar ik ga er maar uit, anders kom ik nog te laat ook...
Denise, heeeeel veel succes vandaag! Je was vanmorgen in elk geval al goed bezig. Hoe is het met de bv nu? Sas, wij wasten ook zo'n 3 keer in de week. Dat is nu wel wat vaker geworden... Niet elke dag gelukkig, maar wel veel. Jody, wat shit! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt en de boel weer opgelost is. Dikke knuffel! Clarissa, stiekem moest ik ook wel even lachen . Hij heeft nu al humor! Gisteren om 21.15 uur m'n bed ingedoken met Boas, want die bleef maar jammeren. Om 22.00 uur kwam Bob boven en werden we vaag wakker. Daarna werd ik pas om 5.00 uur wakker van Boas die naast me lag te mummelen en honger had. Daarna zowaar nog twee uur kunnen slapen. Goede compensatie van de nacht daarvoor en gisteren overdag! Straks de WiiFit maar weer eens aansluiten. Komend weekend krijg ik de roeimachine van Bob's zusje te leen en ik ga vanaf vandaag weer goed op m'n eten letten. Weer terug naar gezond .
De kleine slaapt, hehe. Hij kan idd al staan en is een erg actief mannetje. Al vanaf de geboorte. Hij kan nog niet los lopen, maar stapt al wel rond aan de bank, tv- kast of de hand. Super cute. Is vermoeiend maar ook erg leuk, wordt steeds leuker ook. Ik vind het juist knap wat jullie nu doen zo einde zwangerschap of zo tot 3 mnd oud. Allemaal wennen, vermoeiend maar oh zo leuk. In reactie op de eerdere vragen: ik woon in de bomenbuurt, net achter de zaanenlaan. Haarlem-noord dus. Sinds twee jaar nu uit amsterdam gekomen, daar woonde ik in westerpark. Mis de levendigheid van daar, maar hier is het heerlijk rustige straat, kindvriendelijk en veel andere gezinnen om ons heen, dus ideaal voor ruben. Moet nog ff wennen aan zo'n forum. Dus forgive me als ik niet alles meteen snap. Vind erg leuk om jullie mama avonturen te volgen. Hopelijk hebben jullie nog wat aan die van mij ook al is ruben al wat ouder heb wel al veel fasen doorgemaakt met hem... Nu krijgt ieder twee wk wel een tand, we slapen slecht dus.
Juist heel leuk dat we nu van elke fase wat hebben! Kunnen we elkaar mooi helpen. En je doet nu al meer mee dan andere meiden die probeerden mee te kletsen, dus volgens mij kun jij prima overweg met zo'n forum . Ik wilde de WiiFit aansluiten en nou zijn al m'n batterijen niet vol genoeg voor het balanceboard. Zeikding, ik wilde zo graag :X.
leuk bomenbuurt ik woon vlakbij de cronje dus das dichtbij Rich werkt vandaag maar een halve dag dus we gaan strakkies ff naar de stofjesmarkt voor wat benodigdheden voor de gordijnen enzo Die naaimachine is echt errug leuk, ik vindt het heerlijk om ermee te kloten
@astrid ja das vlakbij. Vind t altijd net lekker voor een loopje op en neer. Al zijn de winkels niet heel hip Knap hoor dat je met de naaimachine overweg kan. Ik heb t jaren geleden al opgegeven, altijs ruzie met dat ding. Al lijt t me nu sel handig met de kleine.
Jody lieve schat wat klote dat je je zo voelt...hoop dat het snel is opgelost dikke kus voor jou!! As, doen jullie Boas ook elke avond in bad?? ik merk dat het hier echt helpt als we hem voor het slapen gaan in bad doen, dan is hij lekker rozig en valt daara snel in slaap...zaterdag hadden we hem niet in bad gedaan en het was dan meteen drama tot zijn laatste flesje... Anni jou verlof valt inderdaad heerlijk...al moet ik zeggen dat ik ook niet heb te klagen..liep een week voor me bevalling nog op slippers...en heel erg warm is ook niet lekker als je zwanger bent....
Sorry dat ik zo warig reageer maar Boaz is lekker druk..!! Denise fijn dat je planning goed ging vanavond ben zo benieuwd hoe je eerste dag is geweest!!
Zo de eerste dag zit er weer op, net of ik niet weggeweest ben haha, had liever nog lekker thuis gezeten met ons kleine dametje. Met Tegan is ook alles goed gegaan, die had het heel gezellig met oma. Ze kraait nu echt als een gekkie, wat een herrie joh Aaah Jody wat vervelend zeg, ik hoop dat je je snel beter voelt lieverd Leuk Clarissa, weer een aantal stappen verder, kunnen we jou tegen de tijd ook om raad vragen Das een lekker nachtje As, Tegan lag bij ons ook regelmatig naast mij (viel/valt aan de borst in slaap) en sliep dan veel beter leek het
Yeahh je eerste dag overleefd..!! Fijn dat het mee viel..! En dat Tegan het ook leuk hebt gehad! En leuk hè dat brabbelen ze hebben hele verhalen!! Kan er zo van genieten zo schattig!
Zo mijn kleine dame vanmorgen weggebracht naar het KDV, Dit was toch wel andere koek, ik had hier ook wel iets meer moeite mee, maar dit went vast ook wel...........