ah komt goed denise! Maar kan me voorstellen dat het even slikken is... Gelukkig is dagje bij oma goed verlopen! je hebt helemaal gelijk hoor Bren! Ik hoef ook geen 35 graden te hebben als ik hoogzwanger ben hihi. Maar lekker op mijn slippertjes... Ooh wat kijk ik daar naar uit! Vandaag kort dagje, vanmiddag op gesprek bij de vk. Vind het wel weer spannend. En over 3 nachtjes de echo... morgen en vrijdag ben ik lekker vrij, dus dan kan ik iets vaker gezellig met jullie kletsen! Oh ja, en wat ik nog even wilde posten; jody, heel veel sterkte meis! Had het al op fb gezet, maar dan weet je dat ik dubbel zo hard aan je denk! Dikke knuffel!
In de trein terug vh werk. Ruben ophalen van eerste dag bij nwe Gastouder. Benieuwd hoe hij t gehad heeft? Wat grappig bloemetjes( sorry ben ff je naam kwijt) dat je ook in Westerpark gewoond hebt. Mis t af en toe nog best wel. Hee Astrid, de kraamzorg zei tegen ons om de dag prima is, dus dat houdt ik nog steeds aan met dagje meer of minder soms. Oma vindt in bad doen leuk dus dan mag ie gerust nog een keer . Als die kleine van jou t lekker vind gewoon doen totdat jij er zelf aan toe bent om uit t proberen om eens een dag over te slaan toch? Anni ik zie nu pas dat je nog maar net zwanger bent. Wat heerlijk. Gefeliciteerd. En uitgerekend hoog zomer. Noem me trouwens maar gewoon clarissa hoor. Zita is m'n tweede naam was handig want de naam Clarissa was hier al bezet op t forum
Ik zou ook echt geen geduld daarvoor hebben, maar wel knap dat jij dat wel hebt, Sas! Bij ons draait de wasmachine ook op volle toeren. Zonder baby al en nu al helemaal!! Jij gaat er ook aan geloven, As? 2012 is ook voor mij het jaar om goed op te letten. Nog 15 kilo te gaan... Wii balanceboard heb ik ook! Leuk is dat he!? Clarissa, in de buurt waar jij woont ben ik vlakbij opgegroeid. Toen ik jong was hing ik altijd in het Zanenpark, haha. Wel een hele fijne buurt om te wonen daar, he!? Denise, wat goed dat het zo goed is gegaan op je werk!! Laten ze nu wel een beetje rusten dat ze je dagen om zouden willen gooien, of blijven ze daar over zeuren? En dat kraaien is echt fantastisch, he?! Jade heeft ook hele verhalen, niet normaal meer wat dat kind allemaal te vertellen heeft! hahaha Hoe is het met Tegan gegaan vandaag??? En met jou? Hoe is het bij de vk gegaan, Ann??
Hoop er snel weer bij te zijn meiden, maar m'n mannetje heeft koorts en is heel hangerig en wat huilerig. Stomme prikjes
Aaah wat sneu As, echt niet leuk. Nee, ze laten de dagen echt niet rusten, werd zelfs maandag gelijk erover aangevallen door 4 vrouw tegelijk. Ik heb even aangegeven dat ik daar echt niet van gediend ben en dat ik gewoon lekker een keer aan mijn gezien denk en dat het jammer maar helaas is voor het bedrijfbedrijf. Tegan heeft het weer prima gedaan, was ontzettend moe, rond een uur 5 aan de borst viel ze in slaap, toen heb ik haar lekker op schoot laten liggen, ik heb haar wakker gemaakt rond half 8 toen pyama aan, voeding ff gezellig wakker, om 9 uur was ze helemaal in coma, tot net, maar halVe borst verder en ze slaapt weer
Lekker irritant zeg dat ze daar zo over door gaan! Heel goed van je dat je voet bij stuk houdt, hoor! Maar willen ze dan dat je andere dagen of meer dagen gaat werken? Fijn dat het zo goed is gegaan met Tegan!
Ze willen graag dat ik vrijdag kom werken, dan zit er iemand alleen.......we zijn met z'n 8en er kan dus vast wel iemand anders
goedemorgen lieverds! Ah as wat zielig hoop dat ie gauw opknapt, geef hem maar een dikke kus van mij Hihi dankjewel clarissa! In het begin vond ik het heel jammer dat ik de laatste was, nu heb ik allemaal experts die tips kunnen geven En in de zomer kan ik heeeerlijk genieten, wandelen en iedereen is vrij om op bezoek te komen Hoe vond Ruben het bij de nieuwe gastouder? Denise, groot gelijk dat je voet bij stuk houd hoor meis! Wat een onzin dat jij dan weer degene moet zijn die moet switchen. En dat net na je verlof... Wel fijn dat alles goed is gegaan met Tegan Bren, wanneer is jouw eerste werkdag? Misschien dat je het wel gezegd hebt, maar mijn geheugen liet me nu in de steek... Meiden, maaike is al een paar dagen niet geweest...? Zou alles goed zijn? Gisteren bij de vk was helemaal leuk! Ze ging het hartje luisteren... Wat moooooi! Vriendje moest ook helemaal glimlachen van oor tot oor! Helaas zijn er wel wat dingen met mijn bloed die niet goed zijn. Stollingwaarden zijn te laag, dus ik word doorverwezen naar ziekenhuis. Thuisbevallen is dus 99% geen optie. Ook blijk ik Rhesus c-negatief te zijn. Dus met 27 weken word er weer bloed afgenomen. Zolang ik dan nog geen antistoffen maak is het in orde. Is dat dan wel het geval, dan kan je kindje bloedarmoede krijgen omdat het dan rhesus c-positief is. dan krijg je een injectie en moet je naar het ziekenhuis ter controle. Maar ik hoefde me geen zorgen te maken. En gek genoeg ben ik heel nuchter en maak ik me ook geen zorgen. Zooo, best verhaal haha Gaan jullie vanmiddag nog iets leuks doen? Ik ga bij vriendinnetje op de thee
Eventjes gauw het forum op . Denise, wat goed dat je voet bij stuk houdt! En fijn dat Tegan het goed heeft gedaan op het kdv. Vermoeiend voor haar, dat is duidelijk . Hoop dat het wat makkelijker wordt om afscheid te nemen. Jody, ik hoop dat het bij jou allemaal al een beetje gezakt is. Wat een shitverhaal zeg . Ik laat mensen hier niet hun schoenen uit doen en hun handen wassen, alleen als ze hele vieze handen hebben natuurlijk. Maar om daar nou zo'n heisa om te maken begrijp ik echt niet. Zeker nu de buikgriep heerst en er overal mensen ziek zijn. Het is een kleine moeite zou je zeggen... Sas, hoe is het daar? Nog steeds zo hard aan de slag met naaien en creatief doen? Ben benieuwd hoe het er de volgende keer dat ik langs kom uit ziet. Het verandert steeds . Bren, daar ook alles nog goed? Je laatste weekje thuis, lekker van genieten! Clarissa, werk jij ook of ben je nog lekker thuis? Hier is het allemaal nog steeds best heftig. Boas heeft welgeteld twee dagen lekker in zijn vel gezeten en goed geslapen 's nachts en overdag, maar sinds zondag is het alweer bal. Overdag valt ie wel in slaap, maar is hij na 20 minuten weer wakker en 's nachts ligt ie nog steeds de helft van de nacht bij ons. Dat betekent voor mij zo twee keer 20 minuten voor mezelf waarin ik kan douchen en het eten kan voorbereiden of iets aan het huishouden kan doen en verder kom ik nergens meer aan toe. De hele wereld schijnt er een mening over te hebben en ik hoor alleen maar de ergste dingen. Van "zit er nog wel genoeg voeding in je borstvoeding" tot "hij heeft vast koemelkallergie" en van "houd hem maar de hele dag bij je" tot "je moet hem gewoon boven leggen en laten janken". Dan zijn het nog vaak dezelfde mensen die steeds wat anders zeggen. Volgens mij is er niets aan de hand met hem of mij, maar een ritme krijg ik er niet in. Het consultatiebureau heeft verder ook geen tips meer... Net maar een stukje gaan lopen buiten. Dat hielp. Lekker verse ontbijtkoek gehaald bij de bakker. Gezond en het maakt de dag wat leuker. Nu slaapt Boas nog even in de kinderwagen. Ik laat hem maar even liggen.
pff As naar :S Ik hoop dat het gewoon een kwestie is van even volhouden, dat hij er overheen groeit ofzo.... Als ze zelfs op het CB niets meer voor je kunnen betekenen.... lastig hoor!
An, ik vergeet jou helemaal. Ik schaam mij diep. Wat een verhaal inderdaad! Ik had er nog nooit van gehoord. Wat goed dat je zo nuchter blijft! Wanneer had je nou ook alweer de echo? Clarissa, stom van mij. Ik zie dat Ruben naar de nieuwe gastouder ging en jij dus vanuit je werk in de trein zat. Hoe vond ie het? Wat voor werk doe jij?
Best lastig inderdaad, Sas. Ze kwam nog aan met "video home training" maar ik denk niet dat het aan onze communicatie met Boas ligt... Ik vrees inderdaad dat hij eroverheen moet groeien. Op naar de drie maanden dan maar!
hihi geen probleem As! Jij hebt wel meer aan je hoofd dan mijn problemen hoor. Wat rot dat het weer niet gaat, en dat het cb het ook niet meer weet. Waar denk je zelf aan? Wil je doorgaan met bv of toch stoppen? Of denk je dat het daar niet aan ligt? Ik heb wel diep respect voor je hoor! Ik denk dat mijn bijltje al diep onder het stof lag... vrijdagmiddag heb ik de echo. Ben zooo benieuwd!
Ik had het wel gelezen, maar gewoon vergeten op te schrijven, domdomdom, maar ik heb het nog gered . Ik weet zeker dat het niet aan de voeding ligt, anders zou hij nooit zo goed kunnen groeien. Hij is al zo'n 60 cm en 5500 gram! Ik ga wel afbouwen met de bv, maar dat is vooral omdat ik helemaal klaar wil zijn (misschien houd ik nog 1 of 2 voedingen, wie weet). Het wandelen heeft wel heel goed geholpen, hij sliep meteen 2 uur daarna. Morgen weer wandelen dus. Nog goed voor mij ook. Hoef er nog maar 4 kilo af!
Vrijdag, spannend . Dan is je beebje ook echt al veranderd. Leukleukleuk. Hoe is het met de vermoeidheid en misselijkheid?
He meiden!! Hier gaat alles lekker zijn gangetje! Boaz krijgt morgen weer zijn prikjes ben heel benieuwd....hij heeft nu zelf al sommige kleertjes in maat 62..whaa wat gaat het toch hardt!! Denise heel goed van je dat je nu voor je gezin kiest! en wat je zegt jullie zijn met 8 collega's dan is er vast iemand anders die op vrijdag kan..... Trouens wat was de uitslag van de foto van Tegan haar heupjes? As, klote he meissie dat Boas zoveel aandacht vraagt...ik moet zeggen dat ik nu echt een ritme met Boaz heb en dat heeft dus ook een tijd geduurt ik hoop echt dat jullie die ook snel zullen vinden..! En respect voor jullie....het is niet niks...en helemaal niet als mensen er zich mee gaan bemoeien!!!!! heb je helemaal niks aan! Ik wil wel even aan je kwijt dat Boas maar boft met zulke lieve ouders die veel geduld hebben! mag besr gezegd worden vind ik!! Mandy (gek dat het nu wel mag hihi) wat fijn het hartje gehoord, wat een mooi geluid he??????? en goed dat de vk je goed in de gaten houdt...en over je bloed je hoort steeds vaker dat vrouwen het hebben en komt helemaalgoed!!krijg je trouwens al een buikje?? Ik moet 18 jan weer werken pffff en moet eerlijk bekennen dat ik best wel weer zin heb om te werken, alleen heb helemaal geen zin om naar mijn werk te gaan zou zo graag iets anders willen...en vooral lekker in de buurt...dus ben hard op zoek.... Clarrisa mijn naam is Brenda. ik mis ook inderdaad de gezelligheid in amsterdam, maar het rustige vind ik toch ook wel erg lekker, en helemaal dat Boaz straks lekker buiten kan spelen! Jody hoe voel jij je?? ik hoop beter!!!
Bren, dat is lief van je . Ik zei net tegen Bob dat het fijn is om ook eens te horen dat je het goed doet dus jouw opmerking kwam als geroepen! Hoop ook dat we snel een ritme kunnen vinden. Hebben jullie dat aan Boaz overgelaten of daar zelf ook aan meegeholpen? Het gaat inderdaad hard he, dat groeien! Sterkte met de prikjes morgen!
Geen dank hoor, het komt recht uit me hart! Het is niet niks....en erg zwaar...dus begrijp als je er soms door heen zit, maar wat ik zo mooi vind is dat je zo lekker positief bent en blijft! zoekt snel naar andere oplossingen! Ja dankje wel ben heel benieuwd....ook kan Boaz van uit het niets ineens heel hard gaan krijsen ook tijden het flesje geven kan hij ineens een gil geven het lijkt wel of het last heeft van zijn ontlasting, dus ik hoop dat ze het kunnen voelen......