Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mandy heel veel plezier met de echo!!! geniet er maar lekker van!!

As, jeetje wat is dat schrikken geweest zeg! hoe gaat het nu?? en lief dat ik bij jou mag wegen...maar maak me er niet zo druk om.
    Het ene kindje is het andere kindje niet, en zolang ik goeie plasluiers heb en hij lekker aanwezig is maak ik me geen zoregn!
    Ik wil je heel veel plezier wensen straks in de kroeg! geniet er lekker van even lekker samen zijn en je vrienden om je heen!

Jody, wow knap van je hoor!!!! Hoop dat je snel je kleding weer aan kan!
    Ik kan dat echt niet zo een dieeet, ik hou dat gewoon niet vol...en waar ik altijd bang voor ben als ik dan ineens zo veel afval, en ik weer normaal ga eten ik zo weer aan kom....
    Ik let goed op met wat ik eet...en probeer 2 keer in de week te rennen.....

2. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Haha Jody toch! :D
    Ik doe lekker mee met je avondje Febo hoor tegen die tijd! :p

Ik vind het knap van je dat je er zo mee omgaat, het is namelijk niet niks hoor meis.
    Ik zou er zelf ook kapot van zijn als het om mijn vader zou gaan.
    Maar je moet inderdaad door, ook voor Jade.
    Echt, ik hoop voor je dat er straks een oplossing is.
    Hopelijk eentje waar jij je ook goed bij voelt!

As, dat is even schrikken zeg!
    Wel fijn dat de huisarts jullie gelijk serieus nam.
    Maar wat het dan is geweest? Misschien krampjes ofzo.
    Goh meid, je maakt wel wat mee jij!
    En veel plezier op de verjaardag! :)

Meiden, nog 3 uurtjes en dan mag ik weer naar ons beebje kijken! :)
    Heb er zo'n zin in!

3. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    WHAAAA!!!
    Ik heb 27 januari een orienterend gesprek voor een nieuwe baan voor na mijn zwangerschapsverlof :D
    Yeaaaaah!!
    Misschien kan ik over een half jaar toch weg bij dit stomme bedrijf waar ik nu werk!

4. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yeahhhh gefeliciteerd Mandy!!!! Waar??????

5. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Yeah super Mandy!!!

6. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Bij een opticien.
    We gaan kijken of ik dan verkoopster word, of eventueel een opleiding mag volgen tot optometrist.
    En alles aan cursus en opleiding word door hun betaald :D
    Zoo leuk!!

7. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Hmmm ik heb net een heerlijk broodje met gekookt eitje gemaakt! Mjam!
    Nog maar 2 uurtjes tot de echo :D

8. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ah Mandy, wat super!! Ik ga heel hard voor je duimen dat het wat wordt bij de opticien!! Leuk!!

Bren, dat hangt er vanaf hoe je er daarna mee om gaat. Als je jezelf na zo'n dieet weer helemaal los laat gaan op patat, koekjes, snoepjes, chips, chocolade, etc. dan zal het er niet lang af blijven nee... maar ik weet gelukkig best wel veel over voeding en weet ook wel wat gezonde producten zijn en wat ik moet eten om op gewicht te blijven. En tuurlijk zal ik zo nu en dan heus wel eens een Mac Donaldsje eten of een Febotje. Maar dat is dan ook echt eens in de zoveel weken een keer.
    Maar op de een of andere manier bleef ik steeds maar hangen op 77 kilo, terwijl ik gezond at. Maar daar waren de feestdagen en alle verjaardagen ook een boosdoener van natuurlijk, waar ik wel lekker oliebollen, taart en ijs zat te eten. Dus ja, nu er even aan geloven en met een paar weken hopelijk weer op mijn oude gewicht!! :D

Mandy, veel plezier strakkies!!!!

Bren, ik zou me er ook niet druk om maken hoor, zo lang het niet schrikbarend is, kan je daar gewoon op proberen in te spelen door misschien een extra flesje of toch ietsjes meer per fles, wie weet krijgt hij straks wel een groeispurt en heeft ie nog honger na zijn flesjes.
    Jade woog trouwens net over de 5 kilo toen we daar vorige week waren.

9. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Is ook zo hoor Jody...ik merk dat ik het gewoon allemaal moeilijk vind met diëten, ik heb me hele leven niet hoeven lijnen en ben dan zo bang dat als ik zo een dieet ga volgen...ik daarna dus ook weer snel aan kom....ik zit anders zelf nog aan Sonja bakker te denken..

10. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja dat snap ik...
    Sonja Bakker heb ik gedaan, ik vond het verschrikkelijk!
    Maar ik lust ook geen Hollandse pot en Sonja Bakker is eigenlijk alleen maar Hollandse pot. Ik zat echt kokhalzend aan mijn eten, dus dat was na 2 dagen over, toen was ik er echt klaar mee!

11. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    hai meiden!

Ooh de echo was zoooo mooi!
    Kindje is goed gegroeid, lekker druk aan het spartelen in het water :)
    2 mooie armpjes, 2 mooie beentjes.
    Buikje en hersentjes waren ook in ontwikkeling.
    Ben nu weer vooruit gezet, ben 11 weken en 5 dagen.
    Dus de datum is 29 juli :)

Hieronder de foto, moet natuurlijk wel ff spammen :D

12. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yeahhhh wat een mooie echo zeg!!! wat is het toch een wonder dat het een echt mensje gaat worden!!
    Ben echt heel blij dat alles helemaal goed is, heerlijk..!!!

Jody als je inderdaad niet van hollandse pot houd dan is het niks...maar ik weet van me ma dat zij er veel mee is afgevallen en nu nog steeds hetzelfde gewicht heeft...ga er volgende week mee beginnen en weer veel water drinken...!

13. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    ja ik was ook superblij!
    Toch weer een bevestiging dat alles goed is :)
    En zo bijzonder, vriendjelief was ook echt onder de indruk!

Ik ga nu lekker slapen! Welterusten!

14. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    wauw wat een echo Mandy! super mooi!

Ik ben ooit bijna 30 kilo kwijtgeraakt met sonja, maar dat zat er bij mij binnen een jar weer aan... nu is mijn probleem met eten dat ik geen maat kan houden, dat ben ik mezelf gaan aanleren een paar jaar geleden, dat heeft flink effect gehad. Ik eet zo veel mogelijk volgens voedingscentrum en voldoende bewegen. Daar val ik heel langzaam en geleidelijk mee af, zo'n kilo per maand. Voor mij is dat voldoende. Vooral omdat ik echt veel kilo's moet kwijtraken om weer een beetje gezond te raken en ze er ook neit in een jaartje aan zijn gekomen. We zijn op het goede spoor hier :) ik hoop over een jaar weer onder de 80 kilo te zitten, dan kan ik weer gaan klimmen :)

15. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Succes alvast, Bren! Vind het echt knap als je het volhoudt!!

Mandy, wat een onwijs mooie echo foto!! :D
    Ik ben heel blij voor je dat alles goed is! Geniet er van samen!

16. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Wat knap van jou, Sas!
    30 kilo is zeker niet niks!!

17. Goedemorgen
    Zoooo tis best druk met werken
    Maar voel me steeds beter dus datis fijn
    Manneke is vol van de nieuwe indrukken maar doet het goed
    Hier meer het probleem van honger en extra fles:(:) snachts
    Maar vannacht ging het weer
    Kdv is lief voor hem
    Leuke verhaaltjes in het schrift
    En als je hem haalt lacht hij dus dakt is goed

Mooie echofoto mandy, leuk hoor

Vervelend denise dat gez**k over bv en je dagen
    Maar fijndat het zo goed gaat

As gaat het weer een beetje?
    Zie bij jou een beetje hetzelfde patroon bij je mannetje terug als met dat monstertje van mij:D
    Maar het komt goed ;)

Bren ik snap dat je er tegenop ziet
    Elke week een nacht wegbrengen zou voor mij echt geen optie zijn

Heel goed jody, eigen gezin voorop
    Je hebt er hard voor gewerkt

Allemaal een fijn weekend

18. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Hoi meisjes,

Hier een hele blije Astrid. Gisteren een heerlijke avond gehad! We hebben Boas hier thuis gelaten en Bob's moeder bleef slapen. Ze was zo rustig en lief dat ik zonder moeite weg ging en echt genoten heb van de avond. Dat bleek terecht, want Boas heeft voor het eerst van 22.30 uur tot 7.30 uur geslapen en is heel gezellig geweest bij z'n oma :). Ik kan er weer een week tegenaan!

Het enige minpuntje is de spierpijn nu... We zijn gaan fietsen naar de stad, ongeveer 20 á 25 minuutjes. Maar na je bevalling weer gaan fietsen bleek wat vermoeiender dan gedacht. Heen ging prima, maar terug kostte toch heel wel de nodige moeite. Nu spierpijn in mijn buik en billen. Ben blij dat ik m'n conditie weer op ga bouwen.

Man, wat een mooie foto :D. Fijn dat alles goed is! Ik vind het wel heel leuk om jou nu te volgen nu. Het blijft bijzonder.

Maaike, wat fijn dat het steeds beter gaat me je! Ook erg prettig dat Willem het goed doet op het kdv. Lief dat je zegt dat je het herkent, dan lijk ik niet helemaal knettergek :p. Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het vanzelf goed komt, maar soms zit er toch wel even doorheen.

Wat betreft diëten doe ik het echt op m'n eigen manier. Ik eet drie maaltijden per dag en begin weer met sporten. In het weekend laat ik wat meer los en mag ik van mezelf ook best wat lekkers. Daar kan je dan ineens zoveel meer van genieten dat het ook snel genoeg is. Bob is nu de roeimachine halen die van zijn zusje een tijd mag lenen. Rustig aan beginnen, dat heb ik wel gemerkt na het fietsen gisteren :p. De WiiFit is ook wel fijn en het wandelen buiten vind ik ook lekker. Als ik helemaal klaar ben met de borstvoeding zal dat ook wel weer een kilootje schelen :).

19. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    meiden, ff in mijn pauze tussendoor.
    Tis echt zoooo rustig hier :(:x
    Verveel me eigen stierlijk hier!
    Heb al geprobeerd beetje drukte te creeeren, maar zelfs dat hielp niet.
    Wat een drama...

Maaike, wat fijn dat alles goed gaat en je een beetje je draai kan vinden.
    En volgens mij is Willem ook wel een tevreden kereltje als ik het zo hoor :)

As, wat een heerlijkheid!
    Dit was wat jullie nodig hadden!
    Nu hopen dat het zo kan blijven gaan :)
    En fijn dat jij zo lekker hebt kunnen genieten!
    Wat betreft het volgen, had ik dat ten tijde dat jullie zwanger waren!
    Alleen kon ik er me toen geen beeld bij vormen, en nu wel :D

Pfff maar eens mijn thee opdrinken en dan weer aan het werk.
    Hopelijk word het zo nog druk... :(

20. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Hier heb ik ook helemaal niks met lijnen, ben niet iemand dit dat consequent vol kan houden, ik eet wat ik lekker vind en ik ga zo gewoon weer vol sporten.
    Vandaag een lekker rustig dagje, ff de boodschappen gedaan en er staat een pom in de oven.
    Morgen ook lekker helemaal niks en maandag weer vol goede moed aan het werk

Lekker Maaike dat het zo lekker loopt en dat Willem het naar zijn zin heeft op het kdv, de beebjes weten heel goed het verschil tussen mama en de rest, dat had ik ook al gemerkt ;)

Ooh Bren jij ook volgende week weer, gadver. Ben wel benieuwd hoe je het gaat ervaren de hele dag zonder je ventje

Jody wanneer ga jij weer aan het werk?

Nou Man, wat een super mooie echo, echt een plaatje, gaat de tijd al hard he, 11 wk....................Lijkt voor mij al weer eeuwen geleden ;)

Sas hoe gaat het nu met je BI?

As wat leuk zeg dat je zo'n superavond gehad hebt, heerlijk. En doorslapen, dat is al helemaal super.
    Hier heeft Tegan zich bedacht dat niet doorslapen ook leuk is want dan kan je 's nachts nog aan de tiet. Dat vind ik op zich niet zo'n probleem maar ik moet (zeker de eerste tiet) wakker blijven, anders vergeet ik dus te wisselen en gebeurt dit pas een uur later, met het gevolg dat ze een uur later weer komt voor tiet nr 1.
    Dus ben nu elke keer een uur wakker in de nacht, das niet de bedoeling meer, dus krijgt een fles afgekolfde melk, gaat veel sneller en is voor haar net zo lekker

Deel Deze Pagina