Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Man, misschien maar beter rustig dan vervelende rotwijven...
    Hihi, ja, nu volgen wij jou. Weer even wat anders. Ik hoop nog niet teveel dat het goed blijft gaan, want dan maak ik mezelf waarschijnlijk blij met een dode mus. Maar elke keer als er toch weer een goede dag of nacht tussen zit, geniet ik daar extra van!

Denise, dat jij kan slapen als ze aan je tiet ligt. Fijn lijkt me dat :). Maar een flesje is 's nachts dan wel zo makkelijk inderdaad.
    Boas komt meestal pas 's ochtends vroeg, maar als ie straks toch weer 's nachts gaat komen ga ik dat ook doen. Nu toch ook langzaamaan aan het afbouwen zodat ik straks als ik weer moet werken helemaal (of op twee voedingen na misschien) klaar ben.

2. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Maaike, wat fijn dat alles zo goed gaat!
    En wat heerlijk dat ze zo lief zijn voor Willem op het kinderdagverblijf!

As, wat super voor je dat die kleine terrorist ;) jullie nou eens een keer door heeft laten slapen!! :D Ik ben echt superblij voor jullie dat het nu zo goed gaat. Ik ga heel hard hopen voor jullie dat het zo blijft!! :D

Ik deed dat ook zoals jij wat betreft diëten, As. Maar dat hielp dus niet bij mij. In het weekend eet ik trouwens wel redelijk normaal hoor. Alleen 's ochtends zo'n shake, maar 's middags 2 volkorenbroodjes met rosbief, ijsbergsla en peper en zout. En 's avonds een dieet recept van de website van weight care. Vanavond ook gegeten en het was echt een heerlijk recept!! En dan door de weeks ontbijten met zo'n shake of muesli van weight care, 's middags zo'n maaltijdreep en 's avonds iets uit het pakket of weer een slanke maaltijd koken. Dus op deze manier ga ik het wel volhouden, denk ik!! :D
    Het gaat dan misschien niet zo snel als dat het zou gaan als ik alleen maar 3 keer per dag alleen dat weight care zou eten, maar zo is het wel veel beter vol te houden... en je voorkomt wat meer een jojo effect als je klaar bent.

He, wat jammer Man, dat het zo rustig was op je werk. Maar zoals As al zei: beter zo dan met die stomme wijven uit het andere filiaal toch?

Denise, wat vervelend dat Tegan nou wakker wordt 's nachts! Jade is ook 1,5 tot 2 weken weer wakker geweest 's nachts en slaapt nu gelukkig weer door.

Ik moet eerst werk vinden voordat ik weer aan het werk ga, maar dat is nog niet zo'n makkelijke opgave. Een vacature vinden voor 16 of 24 uur per week is best lastig en vooral als het in de buurt moet zijn. Dus ik heb geen idee wanneer, maar komt vast goed... ;)

3. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    He meiden!
    Ik heb alles vluchtig gelezen en zal morgen even netjes op iedereen reageren!

Maar hier is het weer drama, Boaz huilt nu tijdens de voeding en na de voeding echt krijsen!
    We wilde net de spoedpost bellen want hij hield niet op met huilen is nu al 2 dagen zo maar is net in slaap gevallen...
    We kijken morgen even aan en ga sowieso maandag de dokter bellen voor een afspraak want hij heeft duidelijk ergens pijn van.....
    Ben nu dus ook echt op en zit soms met me handen in het haar!
    Het ging zo ontzettend goed en nu zins gister alleen maar krijzen tijdens of na de voeding....!!

Ik vond werken al verschrikkelijk maar nu ga ik echt met lood in mijn schoenen!

Slaap lekker voor straks!

Reageer morgen netjes op iedereen!

4. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Aach arm ventje en arme jullie, wat k*t zeg

5. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Jeetje wat ontzettend klote, meis!!!
    Ik hoop dat het inmiddels weer wat beter gaat?!

6. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Hoi meisjes,

Even snel tussen de bedrijven (lees: het bedrijf Boas) door het forum op :).

Bren, wat naar :(. Ik hoop dat het snel beter gaat. Aan je aanwezigheid hier te zien is het nog niet zoveel verbeterd dus ik ben benieuwd wat de dokter zegt. Misschien een gekke opmerking, maar ik las laatst dat sommige kindjes al heel vroeg tandjes kunnen krijgen. Kan dat het zijn?

An (ik kan het niet afleren ;)) en Sas, hoe is het met onze zwangeren?

Jody, dan is het dieet op zich nog wel te doen! Hier morgen (als Boas het me gunt) de roeimachine maar eens proberen. Hij is niet alleen om mee te roeien, maar ook om allerlei andere spieren mee te trainen zag ik net. Ik ben benieuwd...

Boas heeft weer een goede nacht gehad. Nu alleen de hele dag wakker uitgezonderd een paar powernaps van 20 minuten.
    Net z'n fles erin, nu in bad, dan het laatste restje fles en hup naar bed. Ik ook. Ik ben moe. Hij is alleen uit zijn SwaddleMe gegroeid, dus net een Paccodoek besteld.

7. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Lekker he weer een goede nacht As, super

Wat een rust verder hier zeg.
    Ik ben weer hard aan het werk, bah, maar ja ik zal wel moeten.
    ooh Bren, jij mag ook deze week weer

Nog een beetje een raar nieuwtje, mijn nichtje van net 20 waar ik geen contact meer mee heb was per ongeluk zwanger geraakt, ze wilde het kindje wel houden.
    Maar tijdens de zwangerschap is ze wel blijven roken en drinken, ze woont ook in een groot rookhok, echt vreselijk
    (ik hoopte, ja ik weet het, het is naar, maar dat het kindje in de buik al zou overlijden, om de lijdensweg op aarde niet te krijgen?)
    Maar nu is ze dus bevallen, met 30 weken, echt vreselijk.....................heb echt zo'n medelijden met zo'n kindje.
    Ik heb er bijna geen woorden voor, zo erg.

Sorry voor het vreselijke verhaal maar moest dit ff kwijt.

8. ClarissaZita

ClarissaZita Niet meer actief

Hee meiden,

Was ff druk. Dit wknd verlaat de verjaardag van ruben gevierd. Vandaag is ie 13 mnd. Moest ff bijlezen hoor.

Allemaal van die bekende verhalen, wat lijkt dat dan lang geleden zeg. Achtaf gezien werkte voor mij het beste op mn intiuitie vertrouwen met alles als hetop ruben aankwam. Ritme heb ik hem overgelaten. Ik gaf BV dus alles met slaapjes was daar omheen gepland en hij heeft toen zelf een goed ritme 'gemaakt'.

En die bv verhalen herken ik behoorlijk. Zelf heb ik t niet zo lang volgehouden. Ruben heeft in t zkh gelegen met 4 mnd en toen moest ik plotseling en snel afbouwen :(. Dat was wel ff slikken en vd stress ging t kolven ook slecht. Kreeg er trouwens wel ontzettend veel extra energie vam toen ik helemaal gestopt was, kon weer veel meer zoals beter concentreren op t werk.

En slecht slapen kwam in golven, dan ontwikkelde hij weer iets en dan was ie hangerig overdag of moeilijkin slaap te krijgen. Kennen jullie dat boek 'Oei ik groei!' klopt natuurlijk nooit helemaal met je kind, maar wel ten dele. En je doet het natuurlijk altijd goed he, jij kent je kind het beste.

Z'n verjaardag was trouwens super leuk. Gecombineerd metnieuwjaarsborrel dus taart met een borrel. En deze keer ging hij lekker los met de slagroom, zat overal. Goede foto's opgeleverd :)

Mandy wat een plaatje die echo. Kun je uren naar kijken he?!

Hee en Paul door naar de finale! Al was t optreden daarna wel minder. Benieuwd of ie t gaat redden. Al vind ik chris ook steeds leuker. Toen ie pokerface zong echt super gedaan!

9. ClarissaZita

Wat een verhaal denise, komt dus ook door t roken de vroege bevalling of was er iets anders aan de hand? Sowieso naar dat t kindje te vroeg is kan nooit goed zijn.

10. ClarissaZita

Probeer een foto te uploaden van t slagroom festijn van ruben maar dat lukt niet met de ipad. Doe morgen ff vanaf te werk.

11. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Hoogstwaarschijnlijk door het roken, echt heel naar.

ben benieuwd naar de foto's ;)

12. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
  13. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    hah onze naam is 13 keer gegeve ;) nu mogen jullie gaan zoeken welke naam het is (mist een duiveltjes icoon)

Sorry voor de weinige reactie maar ik zit er ergens nogal doorheen... voel me met regelmaat gewoon neit lekker en heb niet echt izn in iets maar lees nog steeds wel elke dag bij :)

Raar van je nichtje hoor Denise, stoppen met roken is erg moeilijk maar toch wel een van de minste dingen die je voor je kindje overhebt zou ik denken.... Arm klein ding.

Mandy, geen idee of ik al had gereageerd maar wat een prachtige echo! hoop dat je bloedonderzoek na je fb berichtje toch nog een beetje is opgeschoten ;)

Wat lijken me dat een leuke foto's Clarissa, ben ontzettend nieuwschierig :)

ukkepuk hier is ondertussen bijna volledig ingedaald en weet me flink zeer te doen met al zn trapjes en bewegingen... ik slap dan ook erg slecht de laatste tijd... nog ffies en dan ben ik ook mama, daar houd ik me aan vast.

As, wat groeit Boas dan hard zeg!

Jeetje Brenda, is er nog wat uitgekomen bij de dokter? Ik hoop dat het weer wat beter gaat met Boaz ondertussen!

14. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    As, wat fijn dat gisterennacht weer goed is gegaan!! Hoe is het vannacht gegaan?

Jeetje Denise, inderdaad een vreselijk verhaal zeg! Lekker verantwoordelijk typje is dat, zeg! En wat ontzettend triest voor dat kindje, zeg... :(

Clarissa, ik heb inderdaad ook het oei ik groei boek. Erg fijn om te hebben, is toch een beetje een houvast op moeilijke dagen. En het komt altijd wel aardig overeen, moet ik zeggen! Mooi dat Rubens verjaardag zo leuk was! Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's!

Jeetje Sas, wat onwijs vervelend dat je je zo naar voelt. Sterkte meid, de laatste loodjes zijn zwaar... Maar je krijgt er straks iets heel moois voor terug!

15. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Thanks Sas!
    En jij denkt zeker dat ik gekke henkie ben?
    Whaha 320 pagina's doorzoeken naar een jongensnaam? :D
    Ik wacht nog wel 4 weken tot die kleine er is, als ik nu moet zoeken ben ik tegen die tijd denk ook wel klaar ;)

Jeej Denise, dat is ook een verhaal zeg.
    Maar snap wel je gevoel erbij, wereld is soms niet eerlijk.
    Mensen die graag een (gezond) kindje willen moeten er alles aan doen, en dat soort mensen gaan daar klakkeloos mee om.
    Alsof je kindje ervoor kan kiezen dat het nu al alcohol en tabaksverslaafd wil worden? :(

Bren, hoe is het afgelopen met Boaz? Ben je al bij de dokter geweest?
    Hoop echt voor je dat het goed gaat meis!
    Ik denk al de hele dag aan je, zeker nu je al 2 dagen niet op ZP bent geweest...

Jody, wat een geweldige foto van Jade op fb!
    Heb op mijn werk even staan gniffelen om dat heerlijke koppie op die commode! :)
    Wat gaat het hard dan he, als je haar zo ziet?

Clarissa, ik ben ook heeeel benieuwd naar de foto's van Ruben!
    Klinkt als een geslaagd verjaardagsfeestje! :)

As, hoe ben jij de nacht doorgekomen?
    Volgens mij gaat het nu weer redelijk goed? *klopt af...:D*

Ik ga lekker een slaapje doen, was weer een lange dag.
    Morgen als ik meer puf heb zal ik even uitgebreid verslag doen van mijn ziekenhuisbezoekje van 3 uur!

Welterusten!

16. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Slaap lekker Man, we horen morgen van je hoe het in het ziekenhuis was!

Wat is het hier weer rustig zeg... As, met jou ook alles goed? Je bent al de hele dag niet geweest...

17. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ik laat even gauw weten dat het redelijk goed gaat hier. Even geen tijd gehad voor zp omdat ik schoonmaken en de roeimachine op nummer 1 en 2 had gezet en niet meer aan nummer 3 (zp) toe kwam :). Morgen ben ik er weer en kom ik uitgebreid reageren.

Slaap lekker!

18. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hè meiden even snel, ik heb vanmiddag om 14:20 een afspraak bij de dokter ben heel benieuwd!
    Ik heb even geen zin gehad in zp, sorry!
    Ben me echt aan het voorbereiden om weer aan het werk te gaan, ik vond het al zo moeilijk, maar nu Boaz echt pijn lijkt te hebben vind ik het nog moeilijker, wil er zo graag voor hem zijn, wil hem zelf troosten!

Ik laat vanmiddag of vanavond even weten hoe het bij de dokter was, ik ga namelijk na de dokter richting mijn ouders waar Boaz gaat slapen snik snik ( kan alleen maar wel huilen ) al weet ik dat hij hartstikke verwend wordt! En dan haal ik Boaz weer heel snel op vanuit me werk!

Meiden het spijt me echt dat ik niet op jullie reageer maar kan me echt niet concentreren, maak me best wel druk!
    Ik heb wel alles gelezen en dank aan jullie ik probeer vandaag of morgen uitgebreid op jullie te reageren!

19. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Boas wordt elke ochtend tussen 6.00 en 7.30 uur wakker en ik heb besloten dat ik hem dan beneden voed zodat ik ook m'n bed uit ben. Hij valt dan weer in slaap en dan heb ik even tijd om rustig te eten en te douchen. Nu eens even een rondje reageren!

Denise, wat een naar verhaal zeg :(. Ik hoop dat alles goed gaat het met kindje. Wie weet wordt je nichtje nu wel wat volwassener in één keer. Zij moet ook meemaken wat wij meegemaakt hebben met nog een portie extra zorgen, dus wie weet...

Clarissa, fijn dat Rubens verjaardag leuk was. Ik ben benieuwd naar de slagroomfoto! Wat betreft de bv ben ik nu begonnen met afbouwen. Eindelijk één voeding laten vallen nu en gisteren voor het eerst ook niet gekolfd. Op naar de volgende voeding! Hopen dat ik ook zoveel energie heb straks!

Sas, bagger hè, die laatste loodjes? En dan heb jij ook nog een zo'n last van je BI...

Man, ben benieuwd hoe het gegaan is in het ziekenhuis!

Bren, zie op m'n telefoon dat je gereageerd hebt. Ik ga eens kijken als ik dit berichtje geplaatst heb :D.

Ik hier nog steeds ontzettend aan het twijfelen over het ritme. Boas zou dat nu toch zo'n beetje moeten gaan ontwikkelen, maar hij doet het niet. Alleen 's ochtends vroeg en 's nachts is het nu duidelijk. Nu hoor ik zoveel verschillende verhalen... De één zegt dat ik het ritme moet creëren en de ander zegt dat Boas het zelf zou moeten ontwikkelen. Twijfel de twijfel!

Gisteren twee vriendinnetjes op de thee 's avonds en dat was heel gezellig. Vandaag m'n hoogzwangere collega op bezoek, ben benieuwd hoe het met haar is!

20. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ach Bren :(, wat naar om te lezen. Ik hoop dat ze jullie kunnen helpen bij de dokter.
    Morgen weer werken dus. En vanavond Boaz bij voor het eerst uit logeren. Logisch dat je het moeilijk hebt. Ik hoop dat het morgen allemaal goed gaat en dat je aan het einde van de dag weer een blij ventje ophaalt. Heeeeeel veel sterkte en een dikke knuffel!

Deel Deze Pagina