Aaaah Bren, wat naar zeg dat je je zo voelt. Hoop echt dat de HA een uitkomst voor je heeft en dat je je wat dat betreft beter voelt. As, ritme komt vanzelf, Tegan heeft het iig zelf geregeld, met voeden op verzoek heb je sowieso minder ritme merk ik.
Meiden, we stonden op de 2e pagina , dat gaat wel heel ver! Waar hangt iedereen uit? Denise, hoe gaat het met de bv nu? Bren, ben benieuwd hoe het nu is! Hier een topdag achter de rug! Vanmorgen alle tijd gehad om rustig te douchen en te ontbijten. De bovenverdieping schoon kunnen maken, naar de bakker geweest, met m'n collega gekletst en nog op de roeimachine gezeten ook! Met Boas in mijn armen eten gekookt en nu eindelijk even rust.
Jeetje As, lekker bezig zeg!! Was het gezellig met je collega? Ik heb vandaag ff rustig aan gedaan, had ik echt even nodig. Morgen naar de tandarts voor het afmaken van wortelkanaalbehandeling nr. 1. Volgende week naar de tandarts voor het afmaken van wortelkanaalbehandeling nr. 2. Kijk ik erg naar uit, moet ik zeggen... NOT! Kwestie met mijn papa is nu wel uitgesproken, alleen zijn vrouw irriteert me mateloos. Ze is zo kinderachtig bezig... doelbewust negeren op Facebook en ik kreeg gisteren ook nog een valse beschuldiging naar mijn hoofd per mail. Toen ik mezelf daarop had verdedigd, dacht ze dat ze bewijs in handen had en stuurde ze met dat met daarbij "einde discussie". Helaas voor haar zat het verhaal net iets anders in elkaar en kon ze de stempel 'bitch' niet op mijn voorhoofd zetten. Ik heb het idee dat ze dat graag had gedaan en dat ze daar nu geërgerd door is. Ach ja, inmiddels weet ik helaas wel hoe ze in elkaar zit... heb de afgelopen tijd iets teveel negatieve dingen van haar gezien. En het net zo doen dat niemand anders het opmerkt. Heel gemeen! Dus deze kwestie heeft ook wel aardig wat energie en blijheid opgeslokt waardoor ik even niet zoveel aanwezig ben geweest... Maar ik ben er weer!!
hallo meiden! Sorry, heb vandaag gewerkt, maar had niet de puf om te reageren, Zit nu lekker thuis op de bank, ga zo naar bed toe. As, wat onwijs fijn dat je geduld zo beloond word! Ik ben zo blij om te lezen dat alles nu goed gaat. Heerlijk meis, ik duim echt dat het zo mag blijven. Bren, hoe is het met je? En met boaz? Ik hoop echt dat alles goed gaat, vind het zo rot voor jullie En zeker nu je moet werken en boaz bij je ouders laat... Dikke knuffel voor je! Ziekenhuisbezoek was echt verschrikkelijk lang. Heb bijna 3 uur daar gezeten. Weer bloed afgenomen, en over 4 weken moet ik weer terug. Als het goed is, is dan de uitslag van het bloed er. vanaf daar gaan we kijken hoe het verder moet en of ik thuis mag bevallen of niet. Dus tot nu toe weet ik nog niet veel. Meiden, ik ga lekker naar bed toe, ben weer zo ontzettend moe. Slaap lekker!
Jammer dat je nog niet zoveel wijzer bent geworden, Man! Maar over 4 weekjes is natuurlijk vroeg genoeg om te weten waar je mag bevallen!
hey jody! Dat zijn energiezuigende dingen inderdaad! Gelukkig zit er al iets van verbetering in de situatie met je vader. En helaas, maar we wisten al dat je stiefma degene is die zo naar doet Wat ze hiermee bereikt, vraag ik me dan af? Hoe is het met Jade? Volgens mij wel goed toch?
haha dat is zeker op tijd, over 4 weekjes Ooh ik heb heerlijke quesadillas gemaakt vanavond. Alleen het probleem is dat ik nu zoooo'n lekkere trek heb daardoor Maar ik beheers mezelf, mag niet eten zo vlak voor bedtijd haha.
Jody, wat fijn dat je er weer bent . Goed dat je het met je vader nog redelijk uit hebt kunnen praten. Die stiefmoeder van jou bedenkt ook elke keer wat nieuws... Wat zou het volgende zijn ? Ik hoop dat met Jade alles ok is! Man, wat een gedoe daar in het ziekenhuis zeg! Maar over vier weekjes is inderdaad ook prima. Weet je al wat je wilt? Jij bent er vlot bij zeg! Heel goed, je beheersen met eten! Hoe is het op je werk nu? Trek je het nog een beetje met de vermoeidheid en misselijkheid erbij? Ach, ik heb bakken vol geduld, alleen soms heb ik heel even tijd nodig om die bakken weer te vullen als het op is. Als ik dan een goede dag heb met Boas of een avondje uit kan met Bob zijn mijn bakken weer gevuld . Nu gaat het toevallig al een paar dagen heel goed, vandaag was Boas echt een zonnetje! Ik hoop er alleen nog niet teveel op dat het zo blijft, want dan valt het zo tegen als dat niet zo is. Elke goede dag/nacht is mooi meegenomen . Ik heb nu mijn avondvoeding laten vallen. Gisteren voor het eerst niets gekolfd. Wel wat stuwing, dus ik hoop dat het vandaag beter gaat. Dan gaat de volgende voeding eraan...
Geen idee wat ze probeert te bereiken. Maar sinds dat ik haar heb verteld dat ze iets te vaak de vraag stelde hoe het met me ging op het einde van mijn zwangerschap, haat ze me volgens mij. Erg zielig... Met Jade gaat alles heel goed hoor! Gisteren en eergisteren een beetje heumeurig geweest, volgens mij weer last van een sprongetje. Maar vandaag geen 1 keer gehuild, de hele dag al een schatje. Lekker wezen wandelen vanmiddag en dan zit ze zo lief om haar heen te kijken... geweldig!! Beheers jezelf, Mandy!!! Niet doen voor het slapen gaan! Elk pondje komt door het mondje... en het moet er ook weer een keer af! Hou dat maar in gedachte! Even een vraagje aan jullie (degenen met baby dan): Jade laat ontzettend veel windjes. De hele dag door zit ze maar te knetteren, echt niet normaal meer! Hebben die van jullie dat ook zo erg?
Whahahahaaa, arme Jade! Of eigenlijk, arme jullie! Boas knettert ook wel een beetje, maar niet de hele dag door. Misschien beginnen haar darmpjes nu goed te werken en regelt het zichzelf zo een beetje?
Ik begin weer op 7 maart. Vandaag staat de opvang echt helemaal vast. Inmiddels is het de woensdag en donderdag opvang geworden en vrijdag mijn moeder en Bob om de week.
Hè meiden! Sorry ga weer even ego doen het is hier een lange dag geweest en ben net pas thuis ben echt gebroken! Ik ben vanmiddag bij de dokter geweest, ze wilde even met de kinderarts overleggen dus die ging ze bellen. De kinderarts wil Boaz graag nakijken want mijn dokter weet hier niks mee te doen...dus nu mogen we morgen naar de kinderarts heel erg fijn... Ik had een filmpje gemaakt met dat Boaz heel erg hard aan het krijsen was en daar schrok ze van..... Dus ben heel benieuwd naar morgen! Ik me baas bellen nou die was behoorlijk pissig en snap het wel maar me kind gaat toch echt voor dus ze hebben echt pech! Dus nu begin ik donderdag.... Toen ik van de dokter kwam belde me ma, dat mijn neefje met spoed naar het ziekenhuis is gegaan omdat hij heel erg veel bloed spuugde, hij heeft een maagbloeding gehad! wat wordt veroorzaakt door die kut ziekte!! Meiden ik zit er echt helemaal doorheen ik hoop dat ik snel weer gezellig mee kan kletsen en vooral gezellige dingen! Fijne avond meiden!
Ach Bren Wat ontzettend slim dat je een filmpje mee hebt genomen zeg! Ben benieuwd wat de kinderarts zegt en ik hoop dat hij wat voor jullie kan doen! Wat je werk betreft, gelijk heb je! Ze zullen het wel even naar vinden, maar het later vast begrijpen. Alsof je nog niet genoeg aan je hoofd had ook je neefje nog opgenomen. Heeeeeel veel sterkte meid, en ik hoop dat we snel weer wat van je horen. Dikke knuffel!
Ja misschien beginnen haar darmpjes inderdaad nu wel goed te werken... ze is natuurlijk ook al bijna 12 weken, dus zo gek is dat niet! Ik vind het alleen maar grappig, hoor. Alleen niet als ze stinken en dat doen ze best vaak! haha 7 maart pas weer, joh! Dat duurt nog wel ff dus. Fijn! En heb je inmiddels nog contact gehad met je directeur? Ik hoop echt voor je dat ze inzien dat jij daar geen schuld aan hebt... Bren, lieverd... ik hoop echt voor je dat dit snel allemaal weer opgelost is. Vreselijke situatie voor je op het moment. Ik wens je heel veel sterkte, mop. En call me if you need me!
Lekker hè, baby zijn? Kun je lekker ongegeneerd knetteren . Vandaag hoor ik wanneer ik een gesprek heb op school. Misschien maak ik me drukker dan nodig is, misschien ook niet. Ik bereid het gesprek in elk geval heel goed voor! Weer een goede nacht gehad hier! Van 22.30 tot 6.30 uur en weer naar beneden gegaan met hem. Nu ligt ie weer lekker in zijn bedje en heb ik nog even voor mezelf. Denk dat ik de WiiFit weer aanzet en nog even ga roeien. Dan gauw douchen en aankleden en dan zal hij wel weer wakker worden. Hoop dat ie de anderhalf uur haalt!
Aah Bren, wat een narigheid, sterkte ermee Heel goed dat je je inhoud Man, het moet er ook weer af Jeetje As, wat gaat dat snel, het is zo maart. Hier geen winderigheid meer, ze heeft dat idd wel een tijdje gehad Hier echt een kutnacht gehad, mevr vond het nodig elke 2 uur te komen, ben blij dat ik vrij ben want ik ben kapot. We gaan vanavond toch maar proberen haar in haar eigen grote. bed, in haar eigen grote kamer te liggen, mss slaapt ze dan weer gewoon door zoals ze deed. Verder lekker een hele vrolijke baby, die alle kanten op rolt en de oren van je kop kletst. We gaan van de week waarschijnlijk het eerste hapje geven Kdv gaat een stuk beter, was gister binnen 5 min weer buiten zonder tranen
Het lijkt toch wat op die regeldagen Denise! Gelukkig ben je vrij. Hoe gaat het overdag overdag? Leuk, die eerste hapjes . Wat gaat het snel, hè! In maart aan het werk... Dan heb ik er nog een maand achteraan geplakt en alsnog vind ik het snel gaan. Vanmorgen de directie gebeld. Dat vond ik wel zo persoonlijk. Zij vond dat niet nodig en was erg kil aan de telefoon. Morgen krijg ik per post de bevestiging van de afspraak met daarin waarschijnlijk de info waar ik naar gevraagd had. Ontzettend onpersoonlijk, maar vooruit, dan had ik het niet via het bestuur moeten spelen. Ik ben benieuwd. Nu ik dit intyp besef ik wel dat ik eigenlijk al weet dat het niet mee gaat vallen en dat ik me morgen wel rot zal voelen als de post geweest is... Gelukkig heb ik hier een hele blije baby hier. Vandaag voor het eerst de voeding van 12.00 uur vervangen door een fles. Daar voelde ik me ergens ook best rot over, maar na zijn fles gaf ie me een hele lieve glimlach en viel in slaap. Alsof ie zei: "Het is wel goed zo, mam."
Heerlijk voor je, As! Ik ben heel, heel blij voor je!! Fijn dat het gisteren wat beter is gegaan met Tegan naar het kdv brengen, Denise!! Het wend natuurlijk ook... Jij ook al zo'n rotnacht gehad? Pffff ik ook! Misschien 2 a 3 uurtjes geslapen, Jade was de hele tijd door aan het kreunen. Heel hard, ik werd er elke keer wakker van. En toen kwam ze weer om 10 voor half 6 voor een fles... had ze zichzelf onder gespuugd, vervolgens kreeg ze nog de hik ook waar ik maar even bij bleef staan kijken. Want daar spuugt ze meestal wel bij en dan ben ik er liever bij. Dus ik denk dat ik rond kwart over 6 weer in slaap ben gevallen. En Nate z'n wekker ging natuurlijk weer om 7 uur... drama!! Vanmorgen naar de tandarts geweest. Moest vet lang wachten, vet kut. Maar wortelkanaalbehandeling 1 is achter de rug. Nr 2 komt volgende week woensdag. Nu best wat napijn, is nog gevoelig op de een of andere manier. Ahhhh wat schattig dat je ff een glimlach kreeg van 'm na de fles. Wie weet probeert ie dat ook wel te zeggen dat het wel goed is zo. Ik kan me voorstellen dat je erg op ziet tegen die brief... ik vind het idd ook wel erg onpersoonlijk. Wat naar dat ze zo kil deed aan de telefoon. Hou je ons even op de hoogte wat er in die brief staat?? Ik ga hard voor je duimen dat het toch mee mag vallen!!
Shit, dat is inderdaad een rotnacht! En dan ook nog naar de tandarts die dag, blergh! Ik zou er ook even bij blijven staan dan inderdaad. Ik moet er maar niet teveel over nadenken, anders word ik een beetje gek. Ik houd jullie op de hoogte. Heel onpersoonlijk, maar ik heb om de informatie gevraagd en dat ook naar het bestuur gestuurd, dus indirect heb ik wel een beetje om onpersoonlijk gevraagd. Wie weet valt het mee. Ik weer met m'n neus in de mappen, helaas vindt Boas nu van niet. Ik hoor hem steeds piepen en dan houdt ie weer even op, dus het zal zo wel huilen zijn.