Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem #3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ik ben erg benieuwd! Ik hoop echt dat het meevalt voor je...

Succes met jammerende Boas! haha

Jade begint nu ook wakkker te worden, dus maar even flesje geven nu. :)
    Pffff ik ben zooooo moe!!! Ik hoop echt op een betere nacht!!

2. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    He meiden...

Hier vanmiddag bij de kinderarts geweest......Boaz is helemaal onderzocht en alles is gelukkig helemaal goed!
    Het is toch de reflux waar hij zo een last van heeft....heb weer medicatie gekregen en begin weer met nutriton...dus nog even volhouden betreft het huilen, als hij ongeveer 4 maanden is moet het minder gaan worden omdat ze dan veel meer recht opzitten..!
    Ben heel erg opgelucht dat er niks ernstigs is!

Morgen aan het werk, ben benieuwd hoe ik het allemaal weer vind.
    Ik had pat zijn moeder even aan de tel, en zijn vader had gezegd ik hoop wel dat ik het red met Boaz als hij zoveel huilt, ik wordt daar meteen gestrest van ik hoop dat alles maar goed gaat!

3. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ik ben echt heel blij om te horen dat het niks ernstigs is en niet nog iets er bovenop is, Bren!!
    Jeetje, dat is ook niet echt handig van je schoonmoeder dat ze dat tegen je zegt... kan ze maar beter voor zich houden om jou niet ongerust te maken. Maar je schoonpa gaat het vast wel redden, joh. Probeer je niet te druk te maken!

4. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    hey meiden!

Gister wilde ik nog even gezellig reageren, loopt die kuttelefoon helemaal vast :x
    Was er gelijk helemaal klaar mee, kost me al zoveel moeite soms om de puf te vinden om te reageren. :(
    Niet omdat ik jullie niet leuk/lief vind, maar gewoonweg niet de energie heb.
    Maar ik doe mijn best om zoveel mogelijk mee te lezen en te reageren :)

Bren, wat fijn dat er niks ernstigs is met boaz!
    Wel vervelend dat het toch die reflux is, hopelijk werken de medicijnen!
    Wat een vervelend iets, van je schoonmoeder.
    Geeft ook geen gerust gevoel... Maar schoonpapa red het wel hoor :)
    Succes morgen met werken!
    Weet je al iets meer van je neefje?

As, wat onwijs fijn dat het zo goed gaat met Boas!
    Echt heerlijk om dit te lezen, je hebt het zo verdiend!

Denise, wat rot dat je een gebroken nacht achter de rug hebt.
    Gelukkig was je vandaag vrij!
    En fijn dat het je steeds makkelijker afgaat met tegan naar het kdv.

Jody, jij ook al een rotnacht!
    En ik zou ook blijven kijken hoor, lekker slapen doe je toch niet als je weet dat jade zo in bedje ligt...
    Gelukkig is je wkb goed gegaan, helaas moet je nog een keer :(
    en rot he, die wachttijden! Vraag me af of het uberhaupt een keer op tijd gaat bij dat soort dingen?

Vanavond sporten, maar heb weer geen puf.
    Dus waarschijnlijk gaan we weer niet...

5. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Bren, wat goed dat er niets ernstigs is met Boaz! Ik hoop dat hij er snel weer minder last van krijgt. Wat naar de je schoonmoeder dat benoemde, was niet nodig geweest... Dan had jij wat lekkerder gezeten op je werk morgen.

Jody, lekker een rustige avond en vroeg naar bed :). Wie weet helpt het!

An, jammer is dat hè? Ik had ook echt geen zin meer om te sporten... Zwemmen vond ik wel heeeeel lekker!

6. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    ja ik denk dat ik met een paar weken dat eens ga proberen.
    Helaas heb ik tot de zomer betaald voor deze les...
    Als ik zo moe blijf ga ik misschien wel eerder stoppen en geld terug vragen.
    Hopelijk doet ze dat in deze uitzondering qua situatie.

Van de week ga ik naar de prenatal, even de uitverkoop afstruinen naar zwangerschapsleggings en broeken :)

7. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Shit, dan heb je even pech inderdaad...

Wel fijn dat winkelen nu. Je hebt de goede tijd uitgekozen. Overal uitverkoop!

8. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    An, ben je nog wezen sporten? Moe/Luiheid blijft ook na de bevalling kan ik je vertellen... hier wel in ieder geval. ;)

Een rustige avond is niet gelukt... 3 vriendinnetjes hier gehad. Was gezellig, maar ik ben nu helemaal kapot. Pffff

Ik duik lekker mijn bedje in. Weltruste!

9. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Fijn dat het gezellig was gisteren, Jody. Ik hoop dat je nu een beetje lekker hebt geslapen, dat had je wel nodig!

Bren, ik hoop dat het goed gaat op je werk vandaag!

Hier weer een goede nacht! Al de 6e achtereenvolgend. Vanmorgen er wel om 6.00 uur uitgegaan, maar toen Boas om 7.30 uur weer ging slapen ben ik er ook nog even ingegaan. Dan maar even wat minder uurtjes wakker voor mezelf vandaag.

Ik kreeg net de brief per mail met de uitnodiging voor het gesprek. Ik kon alleen de bijlage niet openen... Lekker dan, nog langer in spanning!

10. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen..!!!

Pfff ben ik echt zo mietje??? Maar wat vond ik het vanmorgen moeilijk zeg, om Boaz weg te zien gaan!!
    En mis hem nu al..!! Denk elke keer ohja zo moet hij zijn flesje, zal hij al wakker zijn???
    Ach zal wel een paar dagen duren....

Op me werk of ik nooit ben weggeweest! Ik hoop dat het niet heel rustig blijft...zo kan ik me verzinnen niet verzetten!
    Ben dus ook druk aan rond kijken en naar vacatures aan het kijken, wil echt weg hier!!

As, wat goed zeg dat je goeie nachten hebt...kan je alles veel beter hèbben hè???
    En jij pas in maart aan het werk heerlijk zeg! Lekker Génieten van je mooie mannetje!

Jody, fijn dat je het gezellig hebt gehad en hèb je ook lekker geslapen???

Mandy, yeahhh shoppen leuk zeg, kon daar echt van genieten!!!

Denise, lekker aan het werk??

11. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Yep, druk in de weer, nu lekker aan het kolven ;)
    Moeilijk he 'smorgens, heb ik ook nog steeds hoor!

12. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Wat naar dat het zo rustig is op je werk, Bren. Ik hoop dat er binnenkort wat leukers voor je is. Zo duurt de dag wel heel lang en heb je veel teveel tijd om aan je mannetje te denken.

Ja, ik ben er zo blij mee! Ik was al blij met twee goede nachten. Zelf slaap ik nog niet door, ben steeds rond 3.00 wakker. Gelukkig kan ik daarna nog wel een beetje slapen, maar wel heel ligt. En wat heb ik een ander kind overdag zeg! Hij lacht, brabbelt en huilt gewoonweg niet. Geen idee waar het nou aan lag...

13. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja Denise zal ook nog wel even blijven hè????

Ja het is echt verschrikkelijk rustig..!!
    Heb nog niemand gezien...alles is nog hetzelfde dus heb gewoon niks te doen nog..!! Pfffff
    Ik hoop inderdaad dat ik snel iets anders vindt, ik wil gewoon lekker aan het werk zijn en me niet zoveel vervelen!

Heerlijk, As het is ook wennen aan elkaar hè...!

14. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    jeetje dat was schrikken! staan er ineens 3 ambulances en 2 brandweerwagens voor de deur! geen idee wat er aan de hand was maar ze waren er voor een paar huisjes verderop waar ook net een kindje geboren is....

15. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    As, wat irritant! Kan je niet opzoeken met welk programma je het wel kan openen?
    Heerlijk dat het nu zo lekker gaat 's nachts!

Hier weer een slechte nacht gehad helaas... 4 keer er uit geweest om Jade weer op de juiste plek in bed te leggen. Mevrouw was de hele nacht aan het klimmen in bed en lag steeds bij het hoofdeinde van haar ledikantje. Heel vervelend...

Bren, sterkte op je werk vandaag meis!! Ik hoop dat je baas alweer wat normaler doet? Lekker iets anders gaan zoeken!!!
    Ik kan me heel goed voorstellen dat dat ff moeilijk is geweest om die kleine weg te brengen, maar dat gaat vast snel normaal worden...

16. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Het blijft wennen om weg te lopen bij je kleintje,
    het gaat al beter als vorige week maar ik zit nu ook steeds te denken, zal ze af gekomen zijn voor een fles, heeft ze al geslapen, draait ze zich nog op haar buik..................

17. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    ik wilde eigenlijk morgen beginnen met het eerste hapje (precies 4mnd) maar je leest overal om pas vanaf 6 mnd te beginnen.
    Had het cb al gebeld maar die gaf aan dat ik gewoon kon beginnen om te proeven, terwijl het cb van mijn collega aangaf met bv pas met hapjes te beginnen vanaf 6 mnd, snap er dus niks meer van :(

Wat een lekkere nachten zeg As, heerlijk

Jeetje Sas dat is zeker schrikken

Leuk het dat afschoppen, ik heb Tegan ook al een paar keer met haar hoofd bij het voeteneind gevonden, en ze is een keer op haar buik gerold..............blijft in de gaten houden

18. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Sas, dat is inderdaad even schrikken... En je loopt ook niet even naar buiten om te vragen wat er is natuurlijk ;).

Jody, wat jammer dat je nou weer een shitnacht hebt gehad. Hoe werkt ze zich naar boven dan?
    Helaas is het gewoon een wordbestand en doet ie het niet in wat anders. Hij geeft een virusmelding. Beetje vreemd...

Ik nog lekker tot maart thuis. Over 7 weken hoef ik pas weer te beginnen. Best veel vind ik dat toch wel... Mochten jullie in die weken een probleem hebben met de opvang of wat anders kunnen jullie altijd een beroep op mij doen als het nodig is! Dat wilde ik graag nog even zeggen.

19. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    Denise, kijk even op borstvoeding.com, daar staat ontzettend veel over eerste hapjes. CB's geven soms raar advies is me al duidelijk, ik geloof dat bijna elk CB zijn eigen lijn volgt en de adviezen soms dus lijnrecht tegenover elkaar staan.

Daarbij is het ontzettend pletten als er allergiën in je familie voorkomen (of exceem of astma), dan is het belangrijk om idd echt te wachten tot 6 maandan, anders zou je al ietsje eerder kunnen beginnen maar pas als je kindje interesse toont voor ander eten dan melk.

20. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    As, ontzetend lief van jou..!!! En geniet nog heerlijk die 7 weken..!!

Denise, gek toch hè al die verschillende antwoorden?? Ik hoor heel vaak dat het bij elke cb verschilt!!
    Weet je al wat je gaat doen??

Jody jeetje vervelend zeg, terwijl Jade zo goed doorsliep!

Ik mag nu echt niet klagen, krijgt rond half 11 zijn laatste flesje en komt dan rond half 8.... (klopt even af )
    Moet ook eerlijk zeggen ben wel blij dat hij dat nu doet want de dagen dat ik werk gaat de wekker om 6 uur...pfff hahahha

Deel Deze Pagina