Brostvoeding.com is wat dit soort dingen betreft ontzetten oubollig dus kijk hier liever niet. Natuurlijk had ik al gekeken voor allergieën en dergelijk, ik begin natuurlijk niet zomaar Tegan is ontzetten vlot in alles, zo ook de nieuwsgierigheid naar happen en proeven
Als ze zelf al zo nieuwschierig is zou ik gewoon langzaam gaan beginnen denk ik ga je prutjes voeren of stukjes?
Het gaat echt puur om de smaak en voor de leuk, niet omdat het nodig is, tot 6 mnd is het enige wat ze 'nodig' heeft (mijn) melk
WTF! Uitnodiging nu wel gekregen, het gaat waarover ik dacht, dus ik kan me goed voorbereiden. Er staat alleen wel in dat het gesprek met 4 mensen is, dus twee directieleden (er zijn er ook maar twee) en twee bestuursleden! Beetje veel...
Ik geef je helemaal gelijk As..!! Wanneer heb je eventueel het gesprek??? Ook zo leuk dat je daar nu zo druk om moet maken tijdens je verlof !!! Eikelsss
Ik heb er ook echt hoofdpijn van. Net de hele gespreksgeschiedenis op een rij gezet en ze verdraaien alle initiatieven (die vanuit mij komen) naar hun! Op mijn vragen naar de precieze informatie reageren ze niet. Net een mailtje opgesteld (nog niet opgestuurd) en naar mijn vader gestuurd. Hierin herhaal ik informatie uit mijn vorige mails en wordt het duidelijker dat zij geen informatie geven. Ook vraag ik naar de status van het gesprek, de reden van de aanwezigheid van de vier personen en vertel ik dat ik het gesprek niet in zal gaan als ik geen informatie krijg. Ik lijk zowaar zakelijk .
goed bezig as hoop dat alles zo goedkomt. Ik ben ondertussen wel een beetje klaar aan het raken met zwanger zijn zeg.... morgen trouwens 36 weken, het gaat wel snel de laatste tijd!
Goed he, ik hoop dat het werkt. Voel me flink rot... Nog maar max 8 weekjes Sas! Begin jij ook al last te krijgen van voorkrampjes ed?
ja maar heel minimaal vindt ik.... 's avonds in bed meestal een hele flinke kramp die ook zeer doet en verder wat steekjes zo over de dag verspreid maar das volgens mij nog steeds voornamelijk uk die zich loopt af te zetten naar beneden.
Jeetje Bren, wat kan het dan snel gaat he.........................pfff As, ik snap wel dat je op deze manier het gesprek niet in wil gaan, is niet leuk. Heel goed dat je er op deze manier nu in gaat. Sas, de laatste loodje