Bren, ik had helemaal over je laatste berichtje heen gelezen. Jij weet natuurlijk precies wanneer Boaz verwekt is. Dat lijkt me wel heel bijzonder nu! Sas, wat lastig dat ie zich afzet. Hij zal het inmiddels ook wel een beetje krap hebben met die grote voeten van hem . Ik inmiddels toch maar lid geworden van de vakbond. Just to be sure. Er wordt een naar spelletje gespeeld. Gelukkig heb de meeste gespreksverslagen nog en kan ik een aardig dossier opbouwen. Ze hebben aan mij echt geen makkelijke...
goodeveniiiing! Heb net rustig alles gelezen na een lange dag werken. Morgen kom ik weer netjes reageren hoor. Dan ben ik toch vrij maar wilde iedereen even een goede nacht wensen! Slaap lekker lieverds!!
Tegen mij werd ook gezegd om pas met hapjes te beginnen vanaf 6 maanden... vreemd idd! Jade ligt op haar rug en door middel van haar knieen te buigen en haar benen af te zetten, schuift ze zichzelf zo naar boven. En niet alleen naar boven... ik vind haar meestal overdwars! :S Heel vervelend! Heb je geen MS word op je pc dan, As? Als je wilt, mag je het doorsturen, dan kan ik het wel voor je kopieeren in word pad en weer terugsturen als je wilt. Of heb je wat je eerst niet kon openen, nu wel kunnen openen? Wat een rotzakken bij jou op werk, As! Heel goed dat je ze niet over je heen laat walsen, hoor!! Gemeenerds! En wat onwijs lief van jou om jezelf aan te bieden als redder in nood!! Bren, hoe was je dagje vandaag verder gegaan? Inderdaad wel grappig om te weten wanneer Boaz precies verwekt is. Gelukkig is 'ie er nu!! Hee Bren, trouwens: nog een maandje en dan praten wij alweer een jaar met elkaar!!! Ik ben inmiddels weer ongesteld geworden. Balen... Jade heeft ook echt een rotdag gehad, steeds huilerig en verveeld. Geen idee wat er was, dacht dat ze haar sprongetje vorige week al had gehad.... maar nou twijfel ik! Slaap lekker, meiden! Tot morgen! Morgen Voice of Holland Finale!!!
Gelukkig heb ik het uiteindelijk nog kunnen openen. Heel vervelend berichtje waarin ze de uitnodiging verdraaien en er alsnog geen informatie inzetten die ik van ze gevraagd heb. Ben heel zakelijk bezig nu. Ik hoop niet dat het een rechtszaak wordt... Ongesteld, bah! Bij mij heeft het uiteindelijk anderhalve dag geduurd... Maandag laat ik een spiraaltje plaatsen. Wat knap van Jade dat ze zich zo vakkundig in allerlei bochten wringt! Zo'n sprongetje kan volgens mij wel wat langer aanhouden dan een week. Boas is drie weken van de leg geweest . Eigenlijk ben ik dat nu alweer een beetje vergeten, hij is nu zo vrolijk .
Wat heerlijk 'ie zo vrolijk is nu!! Ik had het inderdaad gelezen ja, maar ik wist niet zeker of je dat bedoelde wat je niet kon openen. Echt rotzakken!! Verzamel zo veel mogelijk bewijs bij elkaar en dan idd maar hopen dat het niet op een rechtzaak aan komt. Maar mocht dat zo zijn, sta je iig sterk! Ik ga lekker slapen, morgen drukke dag!
Goedemorgen meiden..! Hier is mijn 2de werkdag ingegaan, ben wel een stuk geruster dat het gister zo goed is gegaan met Boaz heeft ook helemaal niet gehuild gister, je zag opa helemaal stralen mooi om te zien! Jody vervelend dat Jade zo huilerig is misschien inderdaad een sprongetje of misschien te druk geweest voor haar? Gefeliciteerd met je 4 jaar jubileum haha Lekker geslapen allemaal?
Goedemiddag! Bren, wat fijn dat het zo goed is gegaan! Voor jezelf ook een geruster idee dat Boaz in goede handen is, toch? Hopelijk heb je snel een nieuwe baan meis, ik hou mijn oogjes open voor je! As, wat een stelletje &^%$#@ zeg :x Gelukkig sta jij zo stevig in je schoenen, maar ooh wat kan ik me al kwaad maken zeg! En als er een rechtzaak komt, nou dan komen ze maar! Tjonge jonge, en dat nog wel in je verloftijd... Hoe durven ze? :x Wel fijn dat het nu zo goed gaat met Boas! Oeh, Jade heeft nou al de hele week last van dat sprongetje he Jody? Kom je nog een beetje aan je slaap toe? En vandaag drukke dag, veel te doen zo te lezen? Sas, hou je het nog een beetje uit met die kleine dondersteen? Las dat ie verschrikkelijk huishoud in je buik... Komen je ribben al via je oren naar buiten of is het nog vol te houden? Een schrale troost... Nog max 6 weken! Denise, jouw meissie is alweer 4 maanden! Wat gaat het hard he? Ben je al een beetje gewend aan het werkritme? En is dat gezeik al een beetje voorbij over die andere dag en je bv? Vandaag had ik ook wel redelijk wat gepland staan. Helaas ben ik weer veel te moe dus ik gok dat de helft er niet eens van gaat komen... Dat is dan jammer maar helaas, maar ik moet wel aan mezelf en aan kleine uk denken! Kga denk es lekker een bammetje maken
Lief Mandy dat je, je oogjes open houdt voor mij..!! En het is zeker een hele geruststelling dat het gister zo goed is gegaan....! Je hebt helemaal gelijk hoor aanjezelf denken en aan je ukkie...wat ben je dan allemaal van plan om te doen??
Jody wat is dat jaar omgevlogen hè.? Echt heel erg leuk! En ben blij dat ik toen jou topic ha geopend!!!!
Nou, ik moet nog boodschappen doen (zit nog in mijn pyjama haha ) En wilde eigenlijk vanmiddag naar het tuincentrum nieuwe plantjes kopen voor in huis. En daarna nog naar Prenatal de uitverkoop plunderen... Maar ik ben bang dat ik dat niet meer ga redden hihi
Haha Mandy ik zou alleen boodschappen doen want dat heb je vast nodig en naar de prenatal..!! Lekker shoppen heerlijk!
Wat heerlijk dat Boaz zo zoet is geweest bij z'n opa!! Voor hem en voor jou! Hoe was je 2e werkdag, Bren? Ik ben ook heel blij dat jullie toen allemaal hebben gereageerd op het topic! We delen nu al zo lang lief en leed met elkaar!! Echt super! Naar de Prenatal is altijd leuk, Man! Ben je nog geweest? En heb je nog wat leuks gekocht? Ja Jade heeft inderdaad al een tijdje last van iets waarvan ik vermoed dat het toch het sprongetje is. Vannacht weer drama... ik ben echt gesloopt. Van het weekend gaat Nate er gelukkig uit 's nachts, dus kan ik ff doorslapen! Ook wel eens lekker. Vandaag erg druk geweest met boodschapjes, koken, huisje, boodschappenlijstje, etc. etc. Straks lekker the voice kijken. Ik ben heel erg benieuwd!!
Lastig Jody, als ze een beetje in een sprongetje blijft hangen, die slechte nachten snap ik wel, Tegan heeft nog steeds geen zin om weer door te slapen, pffff. En gefeliciteerd met je jubileum Drukke dag in planning Mandy, ik hoop dat er iets van terecht gekomen is Fijn dat de tweede dag bij opa zo goed liep Bren, opa's en oma's vinden volgens mij sowieso hun weg wel Idd niet te hopen dat het een rechtzaak wordt As, bereid je idd overal maar goed op voor Hier vandaag toch een eerste hapje gedaan met Tegan, was echt zo grappig. Heb zelf worteltje gemalen en vermengd met borstvoeding, dus was allemaal lekker sappig. Heerlijk zeg dat snuitje Bekijk bijlage 216676 Bekijk bijlage 216677
Ahhhhhh Denise smelt!!! wat ontzettend schattig zeg...!!!!! Hoe vond ze het?????? En ga je het nu elke dag geven?? ik heb er nog helemaal geen verstand van dus vandaar deze vragen! Jody helemaal mee eens! En je bent zeker druk geweest zeg maar wel alles gedaan wat je wilde doen? En heerlijk dat Nate er nu uit gaat kan jij inderdaad even lekker bij slapen!
Ik heb er ook geen verstand van..... Ik ga dit nog wel een paat daagjes geven, ook om te kijken of ze allergisch is en om te wennen. Had niet het idee dat ze het erg lekker vond, maar leuk vond ze het wel
Ze moeten erook echt aan wennen he? IK zat net is even rond te neusen en je hebt ook de rapley methode dus dan geef je vanaf 6 maanden alles in stukjes zodat je kindje het zelf moet doen..... Ik weet nog niet wanneer ik met fruit hapjes begin en hoe ik dat wil doen...
hallo lieverds! Mijn dagplanning voor 2/3e gedaan! Eerst naar tuincentrum, heerlijk nieuwe plantjes gekocht. Was daar zo aan toe! Daarna huisje helemaal gedecoreerd met al het nieuwe spul. En toen boodschappies gedaan. Woensdag ga ik waarschijnlijk met mijn lieve mama naar prenatal toe Denise, wat een heerlijk bekkie trekt tegan op die tweede foto! Haha, mijn dag is gelijk goed Meiden, ik ga lekker een slaapje doen. Kan helaas niet the voice afkijken, maar ik hoop dat chris wint! Welterusten!