Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 17 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja joh, ik kan me daar echt mateloos aan irriteren. Niet alleen om hoe dat meisje doet, maar vooral om hoe de ouders daarop reageren...

Ohhh en dat het nichtje van mijn ex vriend. Dat was écht een klein duiveltje. Ik wilde daar serieus gewoon minder vaak naartoe vanwege dat kind. Als die haar zin niet kreeg dan begon ze haar moeder gewoon te schoppen en te slaan, zei dat ze liever had dat haar moeder dood ging en dat ze niet van d'r moeder hield. En als we dan bijvoorbeeld gezellig een spelletje gingen doen en ze verloor van iemand, dan had diegene van wie ze verloor het gedaan. Dan werd ze ontzettend boos, was het natuurlijk weer janken geblazen en afhankelijk van wie het was, gaf ze diegene gewoon een klap of gniepte ze 'm en natuurlijk net op momenten dat haar ouders niet keken en dan vervolgens ontkennen dat ze dat deed!
    En ze moest altijd overal aan mee doen, als wij bijvoorbeeld gingen pokeren dan moest ze ook perse meedoen, terwijl ze daar helemaal niks van snapte. Poker is ook niet echt een spel voor een 7 jarig kind om aan mee te doen, dus ze snapte er ook helemaal niets van. En ook dan raakte ze erg geïrriteerd en begon ze weer vervelend te doen. Op een gegeven moment werd ze dan weer naar de gang gestuurd en na 5 minuten kwam ze dan gewoon weer terug de kamer in en niemand die er wat van zei! Oh, oh wat een nachtmerrie!

Ik denk ook dat het met ons wel goed zal komen, voor zover ik dat nu kan inschatten dan, haha ;)

Niet morgen al testen hoor, Anni!! Is zo zonde!! Probeer het nog ff vol te houden tot zondag!! Maar zou het zo goed snappen als je het wel zou doen, haha.

Liefs!

2. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Haha wat een verhaal zeg!
    Ongelooflijk, dat ouders zulk gedrag tolereren...
    Dat zijn dus voorbeelden van hoe het niet moet! :D

Ik vond trouwens dat jij een heel mooi bescheiden buikje hebt Jody.
    Zo'n klein bolletje nog! Echt schattig.
    Mijn buikje is nu al zo bol haha!

Ik heb erg last van mijn darmen nu, best vervelend.
    En mijn linkerkeelamandel is zo ontstoken, volgens mij komt er keelonsteking aan :(

3. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee Jody dat meen je niet... Sorry maar dat is echt walgelijk bahhh zo een kind gaat het nog zwaar krijgen.
    Ik zat gister in de bus kreeg een meisje schijnbaar haar zin niet dus ze sloeg gewoon 5 keer haar moeder en die moeder deed niks???? Nou sorry hoor dat zou ik nooit pikken maar dat soort kinderen krijgen altijd hun zin.....
    Ik had voor me darmen speciale zakjes die goed werkte alleen die mag je niet tijdens de zwangerschap niet gebruiken, dus heb nu van de dokter Lactulose gekregen.

Anni wat is het toch moelijk om jezelf in te houden hè snap dat zo goed.
    Maar het is inderdaad beter om nog even te wachten met testen...
    Spannend wij blijven hard door duimen voor je....

Maaike alles goed met je?? Druk met de laaste voorbereiding bezig?

4. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow jody wat een schattig buikje ik ben ook even snel gaan spieken...ik heb ook echt al een buik zal er van de week 1 plaatsen.

5. ooo die opvoeding kan mij ook al enorm bezig houden
    maar het eten is voor mij nog een bigger issue
    door mijn eigen problematiek daarmee
    wil ik dat voorkomen bij mijn kind

voor de rest vandaag de laatste boodschappen gedaan
    nu alleen nog bestellingen halen en alles is klaar!
    en da's een fijn gevoel
    nog 1 dagje werken en dan weekend!
    en maandag echotijd!

oeps het is al laat dus ga naar bedje
    heb weer wat hoofdpijn
    enne mijn darmen zijn erg wisselend in wat ze afleveren :x
    duimen draaien nog op volle toeren
    en allemaal weltrusten

6. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Goedemorgen!

Nou, eigenwijs als dat ik ben heb ik vanmorgen toch getest.
    Niks, noppes, nada.
    Kan mezelf wel voor mijn kop slaan! En jullie hadden me nog zo gewaarschuwd.
    Na lang turen had ik een hele lichte streep gevonden, maar dat kan ook een indroger zijn geweest.
    Maar als ie nu al zo licht is dan zal ie zondag ook niet echt knallen, dus ik wacht denk ik maar gewoon mijn ongi af!

Sorry meiden, moest het even kwijt... :(

7. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    ik heb nooit echt knal knal test gehad rond NOD, hij knalde pas met ruim een week over tijd bij MVM, mss beetje een geruststelling, niet gelijk de hoop opgeven

8. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Anni wij kunnen allemaal wel zeggen nog niet testen maar wij hebben makkelijk praten, dus begrijp heel goed dat de verleiding om te testen heel groot is.
    Met welke test heb je getest? En nog niet de hoop verliezen hè je kan te vroeg getest hebben ik hoop zo dat de streep donkerder wordt..!!!!!

9. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Spannend hè de echo maandag Maaike ikke mag dinsdag.....
    Lijkt me inderdaad een heerlijk gevoel dat alles nu geregeld is..!!!!
    Nu nog wachten op de mooie dag..!!!

10. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    Hey meiden!

Mag ik me bij jullie aansluiten? Ik ben Saskia en woonachtig in Haarlem. Al een tijdje willen lief en ik voor een kindje gaan maar door omstandigheden wordt dit de eerste definitieve ronde dat we er ook daadwerkelijk voor gaan. Kan er helaas met lief niet zo heel veel over kletsen, voor hem is het vrij simpel, we gaan voor een kindje, namen bedenken is dan nog wel leuk maar de rest komt wel als ik dan ook daadwerkelijk zwanger ben ;)

Groetjes Saskia

11. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Welkom Saskia!

Volgens mij kennen wij elkaar van een ander forum... ;)
    Haha wat een toeval zeg!

Meiden, ik moet toch nog even een berichtje neerzetten...
    Er staat wel degelijk een licht streepje op de test, had te vroeg conclusies getrokken.
    Je mag pas na 5 minuten resultaat aflezen en ik zat al binnen die 5 minuten van "dat word niks meer".
    Dus van de week nog maar een keer testen, en dan hopen op een knaller! Spannend :)

12. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    oeh succes! We kennen elkaar van bb toch? als idd, Boris en Bertha zijn weer helemaal vriendjes hiero (net 2e periode van vechten achter de rug)

13. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Jaa van BB!
    Oh wat vervelend dat Boris en Bertha zo hebben gevochten, ben altijd bang dat het dan niet meer goed komt!
    Maar gelukkig gaat het nu weer goed.
    Bibi en Bink zijn bij mij ook helemaal gelukkig, net een getrouwd stel :D
    Hoe lang ben je al met de pil gestopt?

14. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    februari :) maar we trouwen in september, en ik wil liever neit met een duidelijk buik in mn jurk... dus deze maand voor et eerst echt proberen, dan ben ik in sept 17 weken (als t meteen lukt) en volgens mij kan ik dat nog heel goed verbergen met mn torselet, hoge a lijn e.d.

15. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    Begi mezelf trouwens steeds meer te betrappen op een verlangen terug naar de pil.... geen stemmingswisselingen meer, geen pijnlijke tepels, geen vreetbuien.... Hopen da'k snel zwanger ben ;)

16. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Haha dat gevoel ken ik!
    Ik heb er 3 kilo bij, vreetbuien, emo-wisselingen en dat niet weten wanneer je ongi moet worden!
    Ach, het is voor een goed doel ;)

17. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    ja ho, voor t goede doel ben ik al gestopt met roken! En drinken maar dat hebben we dan wel met een knaller afgesloten:) Ik vindt dat de rest mij dan wel bespaard mag blijven maar k geloof dat t helaas niet zo werkt....
    Net wel alles wat wijst op baby in de maak verstopt, schoonouders + ouders komen morgen langs en die mogen t ook nog neit weten ;)

18. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Haha ja het is veel leuker als het straks een verrassing is!
    Ben jij nog veel op BB te vinden?

19. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Saskia welkom!! En hoop dat het snel raak is voor je...

Anni foto foto...
    Wat spannend zeg zou echt te gek zijn!!

20. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vergeet het helemaal Jody veel plezier op de bruiloft!!

Deel Deze Pagina