@ anni Nee, kon een tijd terug niet meer inloggen ineens (?) sindsdien eigenlijk niet meer gekeken... jij wel? Ben wel naarstig op zoek naar vakantie opvang dus wat dat betreft is t misschien wel weer eens handig... @ bloemetjes Thnx
Ik ben er heel weinig tot niet te vinden. De afgelopen tijd andere dingen aan mijn hoofd gehad... Moet binnenkort maar weer eens even inloggen...
@Bloemetjes: Hier is ie. In het echt is de streep duidelijker dan op de foto hoor. Dus zondag ga ik even opnieuw testen
De test is van de kruidvat hè? Wat ik wel is lees hebben die namelijk nooit een indrooglijntje! Spannend hoor zondag wel meteen laten weten hè??????
Ja het is een kruidvat 2v5 test. En hij is ook roze, niet een grijs streepje. Zondag ga ik weer testen, en dan laat ik het zeker weten! Ik ga even boodschapjes doen! Tot straks!
hallo allemaal, ik heb toen topic gestart mamma's to be uit omg haarlem en zag nu dit topic. gezellig! zitten er nog bekende uit dat topic? x
Grappig ik heb er wel is gekeken en een keer iets getikt maar het was een stil topic volgens mij..... Meiden fijn weekend allemaal
Ja werd inderdaad heel stil, ik moet zeggen dat ik ook niet echt een drukke schrijver ben maar ik vind het wel leuk om mee te lezen en antwoord te geven op de dingen waar ik wel verstand van heb
goedemorgen hier weer lekker weekend mooi zonnetje wil toch even kijken om de laminaat te leggen en een beetje genieten van het mooie weer en nog 2 nachtjes slapen....... @anni veel succes met wachten tot zondag ik hoop het zo voor je
Ja Maaike het komt nu steeds dichterbij hè.... Vind jij het ook zo spannend?? Hoelaat heb je de echo?? Succes met het laminaat leggen volgens mij is het vandaag lekker warm en wordt het morgen al iets frisser.....
8.30 al en daarna nog een afspraak bij de gyn hier is het best bewolkt dus toch maar begonnen dat weer voorspellen is blijkbaar niet gemakkelijk ik wil gewoon graag mijn commode in elkaar en dat is pas handig als de vloer ligt manlief is bezig dus ik ga even voor een boodschap tot later!
Heerlijk al zo vroeg... Wij hebben de echo dinsdag om half 12 ook nog wel te doen. Jullie hebben helemaal gelijk ben heel benieuwd hoe het wordt.!!! Succes
Dankjewel maaike! Ik ga morgen testen, dus nog 1 nachtje slapen... Spannend Ik kom morgen gelijk spammen als ik hem gedaan heb!
vloer ligt en commode staat gevuld met alle lieve kadootjes ik ben er helemaal van in de wolken manlief moest er om lachen nu wel moe dus maar even rustig aan
Sorry, had totaal even over het feit heen gelezen dat je maandag de 20 weken echo hebt! Wat superleuk! Wil je weten wat het word?
jaaaa en dan laten we het een week later door de trouwambtenaar bekend maken tenminste da's het plan maar tot nu toe was dit eigenwijsje al moeilijk te vast te leggen dus hou er maar rekening mee dat we het nog niet te weten komen nou ja dan later maar toch als het maar gezond is en dat voel ik ook echt zo
Vind ik ook! Gezondheid is het allerbelangrijkste. Maar als je het te weten kan komen is dat ook wel leuk. Wel een supergoede manier om het bekend te maken