Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 17 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maaike wat leuk zeg..! Heerlijk hè dat er nu vaart in komt???
    Wij krijgen de babykamer in juli en hoeven eigenlijk alleen iets aan de muren te doen...zijn net verhuisd dus er zit al een mooie vloer in.
    Kan je een foto maken??

Anni en en al getest???? Ben heel benieuwd hoop het echt voor je..!!!!

2. ik ga zoeken hoe het hier moet
    maar dit is de link
    mijn blog

3. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat leuk Maaike mooie commode ook..!!!
    En vind de vloer ook erg mooi!! Schattig hè de poezen die van mij vinden alle kado's ook zo interssant..!! Maar je mag er heel trots op zijn......

4. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Meiden helaas :(
    Ik had vanmorgen 2 negatieve testen, 1 van kv2v5 en 1 van cb indicator.
    Witter dan wit en Niet Zwanger.
    Kon wel janken :(
    Nu maar wachten tot de duiveltjes komen... :(

5. he meis wat jammer!:(
    hopen op volgende maand nieuwe ronden nieuwe kansen

6. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heh nee anni ik had echt goede hoop ook de synthomen die je had...wat ontzettend balen zeg..!!!
    Kan me voorstellen dat je kan janken, ik weet zelf dat de teleurstelling moeilijk blijft..!!
    Dikke knuffel voor jou...

7. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ja ik had er zelf ook een goed gevoel over deze maand...
    Maar blijkbaar kan je lichaam je toch echt voor de gek houden.
    Dank je wel meiden, ik ben altijd even blij om het van me af te schrijven...
    Op naar volgende maand :(

8. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Is heel begrijpelijk en hier mag je ook lekker van je afschrijven wij weten denk ik als geen ander hoe klote het is om een witte test in handen te hebben....
    Maar je moet wel positief blijven en nu op naar de volgende ronde...

9. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Meiden! Wat moest ik veel bijlezen na 2 dagen niet te zijn geweest!

@Saskia: welkom! Gezellig dat we er weer een mede-buurt-van-Haarlem-meeprater bij hebben! ;)

@Anni: shit... Dat meen je niet, meis... Wat een teleurstelling... Maar zoals ik al eerder tegen je zei: ik testte ook pas positief 4 dagger na mijn NOD... Ik blijf voor je hopen!!

@Maaike: Nog 1 nachtje... Spannend!!

@Brenda: Nog 2 nachtjes slapen en dan is het eindelijk zover!! :D

10. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    @Maaike, mooie kamer zeg! Echt leuk ook met al die kadotjes die er al in kunnen!

@ Anni He bah wat vervelend. Maar idd, misschien blijven de duiveltjes uit en dan toch... je weet t niet.

11. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jody niet zo snel weg gaan ben benieuwd hoe de bruiloft geweest is??
    Ja nog 2 nachtjes...heb er zo een zin in om het kleintje weer te zien..!! Het was vanmorgen erg druk en het is echt fantastisch gevoel!
    Ik merk dat ik soms best emo ben, ik heb 2 jaar mezelf af gevraagd of ik dit ooit moch gaan meemaken en wat is het dan mooi dat ik de baby soms voel!! Ben echt zo ontzettend dankbaar.
    Ik merk ook aan de buitenwereld dat die zoiets hebben van je bent zwanger waarom en je soms nog zo verdrietig maar dat komt omdat ik echt in angst heb geleefd of ons dit ooit gegund is.
    Sorry dat ik jullie hier mee lastig val maar vind het moeilijk om het er met andere mensen over te praten.....

12. #252 maaikev76, 22 mei 2011
    Laatst bewerkt: 22 mei 2011
    dat snap ik heel goed
    geloof het soms ook bijna niet dat het ons nu toch gegund is
    net vol trots het kamertje tot nu toe aan mijn schoonvader kunnen laten zien
    en die zijn ook zo blij
    dat maakt zo trots!

13. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    #253 Jody1985, 22 mei 2011
    De bruiloft was heel leuk! Mijn stiefzus was echt prachtig mooi en we hebben met z'n alleen een hele leuke dag gehad! :)

Ohhh ik ben zooo jaloers dat je je kleintje al kan voelen!! Wil ik ook zoooo graag!! Maar het is jou nu meer gegund vanwege de lange wachttijd die jullie hebben moeten meemaken natuurlijk!!!

Natuurlijk is het heel normaal dat je je daar nog steeds emo over voelt en dat je super dankbaar bent voor je kleintje. Dat mensen er zo luchtig over doen dat zegt meer over hun dan over jou, hoor! Zij kunnen zich niet in de schoenen verplaatsen van iemand die 2 jaar lang bezig is geweest met waarschijnlijk de grootste wens in haar leven te vervullen en wat nu eindelijk gelukt is. En ik kan me goed voorstellen dat die 2 jaar echt bizar lang geduurd moeten hebben voor je...

En doe even normaal met dat je ons hiermee lastig zou vallen!! Dat is toch juist waar dit forum voor is? Juist hier vind je de mensen die dat allemaal al te goed (zouden moeten) begrijpen!!

@Maaike: En vond je schoonvader het kamertje mooi? :) En leuk die foto's van je kamertje! Ziet er erg leuk uit! :D

14. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    #254 Jody1985, 22 mei 2011
    Hi!

Klopt inderdaad! Ik ben maar een nieuwe gestart omdat die andere gesloten was...
    Maar zoals Bloemetjes al zei: ik, Anni en Denise zaten ook op dat topic! Voeg jij je hier weer gezellig aan toe? :)

15. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    #255 Jody1985, 22 mei 2011
    Haha dank je trouwens, zie net dat ik nog niet ver genoeg terug had gelezen en lees nu pas alles sinds donderdag terug.

@Bloemetjes: is jouw buikje al groter? Die laatste foto was trouwens wel met 15 weken, dus inmiddels is mijn buikje alweer een stukje gegroeid hoor! ;)
    Ik ben benieuwd naar jouw buikje, plaats idd nog even een foto!!

16. ja hoor erg mooi
    zeiden dat ze ook graag kadootjes willen kopen
    maar eerst nog even willen wachten tot we weten wat het wordt:D
    vind het zo schattig dat iedereen meeleeft en mee blij is
    het wordt ons zo gegund
    kan daar echt van blozen

17. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Nog even een reactie op je bericht van vrijdag... ik heb heel wat in te halen zie ik, haha.
    Wat jammer dat je er met je vriend/man niet zo veel over kan praten... dan kom je je hier toch gezellig aan toevoegen! Met ons kan je er in ieder geval zo veel over praten als je wilt! Haha.
    Ik vind het persoonlijk heel erg jammer dat niemand in mijn directe omgeving nog met kinderen bezig is... iig geen mensen met wie ik urenlang over baby's kan praten, ervaringen uit kan wisselen en kan 'discussiëren' over welke kinderwagen de leukste is. ;) Mijn vriendinnen zijn daar gewoon niet mee bezig en die worden er ook een beetje gek van merk ik als ik er te lang over door ga. Snap ik wel, maar leuk is het niet voor mij! :(
    Gelukkig kan ik dat dan wel met mijn vriend, maar het is ook zo fijn om dat met meiden te kunnen doen die precies weten wat je doormaakt! En hier zitten er een paar uit de buurt, wat natuurlijk extra leuk is! :D

18. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    jody fijn om te horen dat jullie een mooie en leuke dag hebben gehad!
    en hoop echt dat je ook snel je kleintje voelt is zo iets moois, maar je scheelt toch een week dus je gaat het ook snel veoel hoor! ligt er trouwens ook aan hoe je placenta ligt.

maaike ik wordt helemaal blij van je berichtjes over de kamer en de reactie erop!!
    geniet lekker van alle aandacht en kijk vooral veel in het kamertje het lijkt me zo bijzonder!!
    voel jij je kleintje eigenlijk al?

Weten jullie trouwens al welke kinderwagen jullie willen???

19. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    opes vergeet nog wat.
    jody bedankt voor je lieve woorden doet me goed!!
    ik beloof dat ik dinsdag of woensdag een foto plaats van me buik goed??

20. ik heb 1x nu het gevoel gehad dat ik het voelde
    beetje zacht plopje

de kinderwagen krijgen we van mijn zus
    een quinny in het groen
    mocht ie niet bevallen kan ik altijd nog een andere kopen:D
    maar ben gewoon niet zo kieskeurig wat dat betreft
    en het scheelt dan weer een hoop geld
    de box lenen we van een vriendin
    haar meid is er tegen die tijd uit
    evenals maxi cosi

tis niet dat ik het er niet aan uit wil geven
    maar ben gewoon heel praktisch :cool:

een buikfoto van mij laat nog op zich wachten want er is gewoon niet veel te zien:p

Deel Deze Pagina