Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 17 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    ik weet wel al welke kinderwagen ik wil :S hehe, ik weet al heel veel dingetjes die ik wil :D Maar ik ga ze nog niet kopen.

2. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja wij hebben de kinderwagen al besteld en die wordt 30 mei geleverd! We hebben de Mutsy Transporter in het zwart genomen.
    En weten jullie al welke kinderwagen jullie willen, Brenda?

Kijk, dat doe je goed, Maaike! Wij hebben nu al best veel geld uitgegeven. Maar dat is eigenlijk meer omdat we niemand kennen die ons spullen kan doneren/ lenen. Wel 1 vriend van ons met een zoontje van 2, maar sommige dingen die wil ik gewoon echt naar mijn eigen smaak hebben. Daar ben ik wat moeilijker in, haha.

3. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja wij gaan de easywalker bestellen dan het nieuwe model met 4 wielen in de kleur platinuim dat is de nieuwste kleur... ik zag dat je nu bij babydump gratis voetenzak krijgt en verzorgingstas dus dat is lekker natuurlijk..!!!
    We gaan de kinderwagen dinsdag bestellen.
    Jody zijn jullie er eigenlijk al uit welke kinderkamer jullie willen?

4. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Wij hebben hier besloten alles nieuw te kopen, aangezien het onze eerste is.....kan het in ieder geval bewaren voor de 2e.
    Kamertje is besteld en komt in juli, dus we hebben nu even de tijd voor behangen en verven.
    Kinderwagen gaan we volgende week bestellen, wij gaan voor de maxi cosi mura 4, in het creme.

hier verder ook geen andere zwangere dames om mee te praten, is soms erg jammer. Ik wil bijvoorbeel gaan zwangerschapszwemmen maar moet echt even de drempel over om alleen te gaan. Moet echt gaan bewegen want ik ben gestopt met sporten en ben nu al 9kg aangekomen, niet normaal dus :(

5. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat herken ik heel goed dat aankomen ik merk dat het bij mij nu ook hard gaat helaas....hoeveel prescies weet ik niet maar merk het aan me kleding....

Als ik iets zou willen doen dan is het zwangerschapszwemmen alleen heb er ook momenteel geen puf voor.....

6. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Met kleding valt het eigenlijk nog wel me, heb wel het idee dat het alleen mijn buik is, het is zo jammer dat ik mij hier zoveel zorgen om maak, je geniet automatisch toch minder.

Ik ga echt volgende week een proeflesje zwemmen doen, ga denk naar het zwembad in Groenendaal, daar kan je op woe zwemmen, 20 juni (op maandag) begint de zwangerschapsyoga dus dan is het mooi verdeeld ;)

7. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Oh dat is inderdaad wel heel chill! Wij hebben toen idd ook bij de babydump zo'n aanbieding gehaald, we hebben er een maxicosi en een luiertas bijgekregen. Wel ietsjes voor moeten bijbetalen, want je kreeg er eigenlijk een goedkoper autostoeltje bij. Weet eigenlijk niet waarom, maar ik wilde persé een maxicosi... En normaal ben ik niet echt zo van de merken, hoor! ;)

@Denise: Ja jammer is dat, he... geen meiden om lekker alleen maar over kinderen mee te praten in de buurt...
    En dat aankomen, tja hier nog één! Ik ben nu bijna 19 weken en al 9 kilo aangekomen!! :(
    Heb je al eens gekeken naar zwangerschapsyoga? Ik start 4 juli bij: Professionele zwangerschapsyoga en Shantala babymassage in Haarlem
    Wellicht is dat voor jou wat te laat, gezien jij al wat verder bent in je zwangerschap. Maar er start dinsdag a.s. al een groep hier van 19:00 tot 20:15. Misschien is dat wat voor je?
    Ik ga daarnaast trouwens ook nog even op zoek naar zwangerschapszwemmen. Dat is toch nét ff wat meer beweging! ;)

8. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik merk het vooral aan me billen en boven benen...maar ook eigenschuld. Ik heb tot 16 weken erg gespugd en nu smaakt alles me heb ook echt heel veel honger wil alleen maar eten.........

9. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hahha jody dat heb ik nou ook dat is ook de best geteste die er is hè. Dat heb ik net zoals het matrasje daar hebben wij ook een duurdere van dat soort dingen zijn zo belangrijk...!!

10. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Brenda, ben je inmiddels niet meer misselijk dan? Dat is echt zóó fijn voor je! :D
    Dat is ook zo, veiligheid boven alles en inderdaad dingen zoals een matrasje zijn ook erg belangrijk en daar zullen wij ook even wat meer research naar doen welke we moeten kopen. Hoe zijn jullie bij het matrasje gekomen die jullie nu hebben uitgezocht dan?

Oh en om nog even op je vraag terug te komen van de babykamer: We zijn vandaag in Den Haag gaan kijken naar een babykamer via Marktplaats. Maar daar zijn we nog een beetje over aan het twijfelen. Hij zag er niet meer zo mooi uit als dat we dachten, wel een aantal beschadigingen. Dus daar denken we nog ff over. En anders wordt het waarschijnlijk die ene die ik hier eerder liet zien! :D
    En hebben jullie er al 1 uitgezocht?

11. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Neeeee yippie eindelijk niet meer, ik kan nu echt weer genieten van het eten..... Heb ook echt de hele dag honger moet me soms echt inhouden..!! Hahahha

Uhmm wij hebben het matrasje van aerosleeper en daar bij nog een topper die over het matrasje gaat mocht het kindje met zijn gezichtje op het matras terecht komen kan het eventueel door blijven ademen..!

Oké jammer dat de meubels beschadigd zijn.....ik vond die je hier hebt laten zien ook erg mooi hoor.....
    Wij hebben het kamertje al besteld en die wordt in juli geleverd..!

Ik ben ook aan het kijken kwa kleuren voor in het kamertje en wat ik ook zo leuk vind is zo een boom op een muur vind ik zo leuk wil wel zoiets denk ik....

12. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik ben al ingeschreven voor yoga, dat begint op 20 juni in Hoofddorp, moet alleen nog de puf hebben voor het zwemmen haha

Ik moet woe toch naar de vk, zal daar nog wel ff vragen over het gewicht

13. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Per ongeluk dubbel

14. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Wij hebben ook een aerosleep besteld, veiligheid voor alles

15. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Super, ik ben blij voor je dat je niet meer zo misselijk bent! Ja en nu beginnen de vreetbuien, haha.

Oh die ga ik dan ook even in gedachte houden! En die topper, wat goed!! Die moeten wij ook hebben!! Waar heb je die gekocht?

@Denise: Heb jij enig idee waar je hier in de buurt leuk zwangerschapszwemmen kan doen? Ik wil dat er ook bij gaan doen!

16. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik ga eens kijken bij dat grote zwembad in heemstede, groendaal heet dat geloof ik, daar kan je losse lessen nemen

Ik had wel wat leuks gezien bij Santwee in Sandenburg (schalkwijk) maar daar zit je gelijk vast aan contributie enzo

17. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja bij Sandenburg had ik ook gekeken op de website (dat is echt pal bij mij achter, dus zou ook wel lekker makkelijk zijn) maar ik werd er niet echt heel wijs uit...
    En Groenendael zal ik ook even naar kijken, ik woon ook tegen Heemstede aan dus ook die is makkelijk voor mij. En losse lessen spreken mij ook wel aan! :)

18. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hebben het matrasje en de topper bij gardo gekocht maar je kan dat volgens mij in elke babywinkel kopen....

19. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maaike heel veel plezier morgen met je echo geniet maar lekker van je kleintje...!!!
    Ben benieuwd wat je in je buikje hebt..! Hahah

20. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik woon in de europawijk dus ook dicht tegen heemstede,
    Kijk van de week ff of ik nog in mijn bikini pas haha

Deel Deze Pagina