Denise, weet jij toevallig ook wat die losse lessen kosten bij Groenendaal? Ik kan het nergens terug vinden op hun website? En weet je ook of dit op specifieke tijden is? Brenda, ik zag het net inderdaad al bij de babydump. Ik ben heel blij dat ik nu ook van het bestaan hiervan af weet! Die gaan we ook zeker aanschaffen! Maar hij is wel duur, zeg! Maaike, inderdaad alvast heel erg veel plezier morgen! Laat je wel gelijk weten als je thuis bent wat het wordt? Ik ben erg benieuwd!!
Ik in de Molenwijk, dus we zijn bijna buren joh! haha Bikini, haha nou die was mij in ieder geval te klein geworden. Zowel broekje als topje. Dus maar ff voor een goedkope tijdelijke bikini shoppen.
Jody heb je een excuus toch??? wij waren voor het matras en de topper 160 euro kwijt, het is veel geld maar wel heel belangrijk en je kindje slaapt er wel een lange tijd op...je kan de hoes van het matras ook wassen in de wasmachine ook wel erg handig.... Wat grappig zeg dat jullie zo dicht bij elkaar wonen....
Ja is inderdaad veel geld, maar uiteraard hebben we dat er voor over. We hebben trouwens net toch besloten voor de babykamer te gaan waar we voor zijn wezen kijken vandaag. Het is op zich echt een hele mooie kamer en de beschadigingen zijn op plekken waar dat vrij snel gebeurd... waar je tegen de commode aan staat bijvoorbeeld. Tja, dat zal bij een nieuwe ook wel vrij snel gebeuren denk ik. En zo erg was het ook weer niet beschadigd allemaal, het waren een paar plekjes maar dat is op zich ook wel bij te werken. En daardoor hebben we nog wat van de prijs af gekregen ook. Dus voor vrij weinig geld een hele mooie babykamer op de kop getikt! Zie bijlage (dit is 'm in het nieuw dan).
Wow een hele mooi kamer hoor..!! Vind deze wel mooier dan die andere...en wat je zegt hij gaat altijd beschadigen dus inderdaad ook bij een nieuw kamertje en als je het voor een mooi prijsje kunt krijgen hebben jullie helemaal gelijk..! Vind het echt heel mooi....
Dank je! Is altijd fijn om nog even bevestigd te krijgen, haha. De kleuren die wij gaan gebruiken zijn voor het behang wit en grijs (licht of medium grijs) en witte meubels. En tja, hoe kan het ook anders: de accenten doen we in licht- en donkerroze. Wat jullie voor kleuren gaan doen weet jij dinsdag waarschijnlijk pas. Hoe laat moest je nou ook alweer dinsdag?
even over babyspullen, bij de schalm (zowel in t centrum maar voornamelijk bij die bij mij om de hoek) hebben ze vaak heeel veeel baby spullen. Ok wel 2e hands maar toch. En zo'n ouderwetse commode met marmeren blad vindt ik dan weer veel leuker dan die nieuwe moderne dingen en als ik er dan ook nog eens maar 50 euro voor hoef te betalen is t helemaal geweldig!
Sorry ik lag al op bed, wat ik gezien heb kost een losse zwemles/uur 6.20 dus das niet duur, dit staat bij tarieven, begeleide activiteit los bad.... het was van 18.45 tot 19.30, beetje rottijden maar in Hoofddorp waren het dezelfde tijden maar dan op dinsdag.
Bij ons wordt de kamer toch echt wel heel roze hahah, had het niet in de planning maar het behang dat we gevonden hebben is echt heel roze hahah Eijffinger Pip Studio 386032 | Pip Studio behang | Online behang webshop en het kamertje wordt deze, hij komt pas in juli Denver - TWF - Upstairs Furniture dus er wordt ook bij ons gecombineerd met rozw/zilver/grijs..........helemaal mooi, al zeg ik het zelf Dat hoogglans witte kamertjes is trouwens wel echt supermooi
Leuk hoor denise echt heel schattig...! Wat zal dat mooi worden zeg... Ja klopt jody wij kunnen er vanaf morgen naar aan kijken maar zal zeker ook grijs/ zilver bij zitten..!! Wij hebben om half 12 de echo whaaaa komt nu echt dicht bij..!! Poehh heb zo slecht geslapen ben zo moe, maar zit alweer in de bus om naar me werk te gaan, echt geen zin .
Ik wil perse (als het zo ver is tenminste) een kabouter kamer We weten ook al iemand voor een muurschildering, en ik heb de meeste geweldige lampen e.d. gezien op t internet dus dat wordt t gewoon. Ook erg prettig dat we m dan niet hoeven te veranderen mocht de 2e een ander geslacht hebbend an de 1e (hoor mij nou, ik denk al na over n 2e.....)
wat een leuk idee zeg een kabouterkamer, ik wilde eigenlijk ook iets heel neutraals, maar nu ik weet dat het een meid is en ik kwam dit behang tegen ben ik helemaal om hahah
@ bloemetjes ah joh, ff werk en daarna lekker die echo! Kan je bij terugkomst lekker vertellen over hoe mooi en perfect je kindje eruit ziet en hoe lief het was en etc.
ja maar pip studio maakt ook echt super dingen... Heb ontzettend zitten twijfelen over welk servies ik nou wilde met ons huwelijk, uiteindelijk voor villeroy e boch gekozen omdat daar serveerschalen bij zaten. Had pip die gehad had ik pip servies op mijn huwelijkslijst gezet. De lampen haal ik dan hier vandaan: http://www.denoestwinkel.nl Ontzettende dubbel posts, daar begrijpt niemand straks nog iets van
Inderdaad een heel leuk idee zeg een kabouterkamer en het is leuk voor een meisje en leuk voor een jongen ..!! Nee dames ik mag nog 1 nachtje slapen morgen is de echo.....