Nou die hardcore scene die leeft nog aardig hoor, thunderdome is toch wel 10.000 man, MOH ook. Mijn vriend is nu 28 en die is hardcore to the bone zoals die het zelf zegt hahaha, tatoo hoeft voor mij niet maar hij wilde ook wel iets wat met hardcore te maken heeft, hij gaat als de kleine geboren is een halve sleeve laten zetten met de naam erin verwerkt
Wat een poepie!!! Mooie bul! Noise Suppressor ken ik ook nog wel uit de oude tijd! Als wij weer aan de grond wonen komt er hier ook zeker weer een Engelse Bul of een Bull Mastif. We wonen nu in een maisonette woning zonder lift, dus ik moest mijn bull ook tillen van de trappen en zij woog al 30 kilo. Dus we wachten nu wel tot we aan de grond wonen. Dat is een stuk makkelijker voor ons.
Lachuh! Ik ben zo benieuwd hoe het nu zal zijn op die feesten! Al zoveel jaar niet meer geweest... maar ik denk dat ik er nu ook niks meer aan zal vinden. Vroeger kende ik zoveel mensen op feesten dat ik het liefst de hele nacht in mijn eentje liep, omdat ik toch altijd wel bekenden tegenkwam. En nu zou ik hoogstwaarschijnlijk niemand meer kennen daar. Al die mensen zijn nu in de 30 en gaan volgens mij niet meer naar (hardcore)feesten. Wat is nu een beetje de gemiddelde leeftijd op die feesten dan? Hardcore 2 the bone, ja die uitspraak heb ik vroeger ook altijd gedaan, dat riep ik altijd als hardste. Maar ineens was ik het zat. Geen idee hoe dat zo ineens gekomen was.
Nou mijn vriend is 28 hahahah, dus op zich is ie al op leeftijd op een feest. De gem leeftijd ligt een beetje aan het feest, die ligt op TD hoger dan op MOH, maar dit ligt ook de leeftijdlimiet (die is op MOH 16 jr) Maar ik denk dat het gemiddelde toch wel rond een jaartje of 23/24 ligt hoor. Weet je wat leuk is om heen te gaan Ghosttown, lekker de hele nacht Early, echt super. Ja bullen zijn echt de liefste honden die er bestaan, zo lekker geduldig en knuffelig, beetje onbehouwe, lui is ie absoluut niet
De leeftijd varieert heel erg hoor jody ik denk een grotendeels ook mensen van in de 30 ahhahaahhaha. Ik moet zeggen dat ik er zelf ook al een tijd niet meer naar toe geweer ben
Toch nog wel 23/24? Ik dacht dat die zo rond de 20/21 lag. Maar ik denk dat dat komt omdat als ik mensen tegenkom die in een hardcorebomber met nike air max lopen dat die er altijd zo jong uit zien. Maar goed, aan het merendeel van de mensen zie je natuurlijk ook niet dat ze naar die feesten gaan. Heb jij ook je hoofd half kaal (gehad)? Ik heb dat toen overwogen, maar mijn vader heeft me toen nadrukkelijk gewaarschuwd dat als ik dat zou doen, dat ik er dan niet meer in zou komen bij hem En dat heeft me toen gelukkig wel tegengehouden. Ghosttown wilde ik toen een keer heen gaan op een boot als ik me niet vergis, maar daar ben ik uiteindelijk toen niet heen geweest. En bullies, ja... inderdaad de liefste honden die er zijn! Ook met kinderen zooo leuk! Mijn bullie was ook zo'n fijne hond, als ik zin had om met haar te spelen dan was ze superspeels en vond ze dat prachtig en als ik daar geen zin in had dan ging ze lekker liggen en slapen. Het zijn niet van die zenuwenlijers, zoals bijvoorbeeld Jack Russels. Dat vind ik echt verschrikkelijke hondjes, ze zijn gemeen en superdruk altijd. Mijn bullie was zo lekker rustig, heerlijk! Luiwammesje!
Nee Ghosttown is in Vechtsebanen in Utrecht, oud en vertrouwd zeg maar. Ja die kop half kaal is echt zo'n fase geweest. Ik lijk nu helemaal niet op een gabber ofzo hoor hahahah
Dan ben ik in de war met iets anders denk ik. Nee, kon het me eigenlijk ook al niet voorstellen met werk bij de politie. Op de een of andere manier zie ik daar niet een meid met een half kale kop zitten, haha. Maar wel cool dat je bij de politie werkt, heb ik ook altijd gewild. Werk je bij het bureau in Schalkwijk?
Denise, voel jij je beeb eigenlijk al bewegen? Ik wil haar ook zo graag voelen, maar ik heb nog niet echt iets overtuigends gevoeld. Wel een beetje kleine 'plopjes', maar daarvan kon ik niet echt met zekerheid zeggen dat het mijn kleine meid was...
Nee ik werk gewoon op het hoofdbureau, Koudenhorn haha, en ik doen mijn werk voor de Haarlemmermeer zeg maar......... ik ben niet zo bang voor herkenning dus zal even fotootje toevoegen van mezelf hahaha, 2 mnd terug met mijn moeder en zusje een fotoshoot gedaan dus is een mooie foto Bekijk bijlage 153298
Jah ze is luid en duidelijk aanwezig maar het was bij mij ook pas met 20 wk en een paar dagen, mijn placenta ligt aan de voorzijde, maar nu pfff soms is ze echt heel druk
Ohh ik ben zo blij om dat te horen! Mijn placenta ligt dus ook aan de voorzijde, dus mij is verteld dat het waarschijnlijk langer gaat duren dan 20 weken voordat ik haar zal voelen. En op internet las ik verhalen van meiden die hun beeb helemaal niet hebben gevoeld vanwege de placenta aan de voorkant. Dat lijkt me echt vreselijk!! Dan moet ik waarschijnlijk gewoon nog even geduld hebben! Coole foto trouwens, erg leuk! Ik heb ook gelijk ff een foto van mij toegevoegd. Dit was de meeste recente die ik kon vinden, was op de bruiloft van mijn stiefzus afgelopen vrijdag. Nog meer foto's van de anderen? Ik ben benieuwd!
Dat soort dingen had ik dus ook gelezen, ben blij dat ik miepje zo duidelijk voel Leuke foto trouwens
Dank je! Ja dat maakte mij toch wel bang. En eigenlijk nog steeds wel. Maar ik moet gewoon geduld hebben en me er niet zo druk over maken, jij hebt 'm ook aan de voorkant liggen en voelt je beeb ook gewoon. Dus daar moet ik ook maar vanuit gaan!
Idd probeer je maar niet te druk te maken, ik heb hier een Angelsound, als ik dan twijfelde dan ging ik even naar het hartje luisteren
Ja die heb ik hier ook gelukkig, dat scheelt wel. Maar je beeb voelen is wel echt onwijs cool lijkt me! Dus ik wacht er met smart op!