Mn broertjelief gaat ontzettend veel naar hardcore feesten toe en heeft ook het een en ander georganiseerd in H'dorp in jongerencentrum the cube... 2 jaar geleden emt oud en nieuw nog staan tappen voor hem omdat hij mensen te kort had voor achter de bar (blijf het leuk vinden, toen droeg ik dus nog skatebroeken met band shirts )
Haha, mijn vriend komt uit hoofddorp en kwam vroeger ook weleens in the cube, paar maanden terug moest een vriend van ons draaien toen is ie wl even geweest, hij voelde zich niet zo prettig tussen al die 16 jarige ventjes haha
Wat een leuke foto, Saskia! Volgens mij ben ik daar vroeger ook een keer geweest in Hoofddorp en vaak in jongerencentrum the solution in Hillegom, de N201 in Aalsmeer en in Zwanenburg (waar ik 3 jaar heb gewoond). Hilarisch in je skatebroek achter de bar bij een hardcorefeest! haha
jah idd, 16 jarig en zo volkomen onder invloed van vanalles en nog wat..... serieus, drank okey, jointje jah goed kan ik nog inkomen maar op je 16 al helemaal naar de klote gaan aan harddrugs gaat mij toch wel ietwat ver zeg maar.
Gaat idd wel ver, ik heb behalve weleens een stick nog nooit drugs gebruikt, ik moe ten alle tijde de controle over mezelf hebben
leuk nog wat nieuwen erbij mooie kamertjes weer voorbij zien komen en lieve behangetjes hier wordt het kamertje wit met een boom op de muur met beestjes als vogeltjes hertjes en eekhoorntjes dus bruin groen oranje en sinds vandaag met blauwe accentjes paps is nu al zo trots als een tijger en ik ben bijna over mijn roze strikjes heen heb zulke lieve kleertjes gekocht en alvast zo'n slinger its a boy jullie muziek is zeg maar niet geheel de mijne ben meer van de nederlandse taal en die is er momenteel gelukkig veel niet de smartlapjes maar wel marco en guus enzo ik ga nu trouwens eten en dan naar mijn jaarlijkse vrijwilligersklusje de avondvierdaagse tot later
Tja, meeloopgedrag he... Het is natuurlijk ontzettend stoer om ook aan de drugs te gaan op die leeftijd! Ik heb in mijn hele hardcore periode nog nooit harddrugs gebruikt en blowen vind ik smerig. Een drankje daarentegen lust ik wel! Maar dat is ook vrij beperkt tot een rood wijntje of een rosebiertje. Oh en bruine rum vind ik heerlijk gemixt met cola light. Voor mijn zwangerschap dronk ik dan ook bijna iedere dag heerlijk een rood wijntje... moet zeggen dat ik dat nu wel mis! Ik heb ook tegen mijn vriend gezegd dat het eerste wat ie gaat doen als ik eenmaal bevallen ben is een grote voorraad sushi voor mij halen danwel maken met een glaasje rode wijn erbij. Verdiend vind ik na zo'n bevalling!
Haha Maaike, nee dat is inderdaad heel wat anders! Ik houd niet zo van Nederlands talig, alleen Guus vind ik wel leuk. Ik ben dan ook al 2 keer naar z'n concert geweest. Was erg leuk! Verder vind ik in de kroeg een André Hazes natuurlijk ook wel leuk, maar daar houdt het dan ook echt mee op. Shena, haha dat méén je niet! Vet grappig! Hoe is alles met je?? Dat is zeker 10 jaar geleden! Wat grappig dat we elkaar dan nu hier weer tegenkomen!!
ja gaat goed met mij, ja ik zeker 10 jaar geleden. Ik zag ineens je foto toen dacht ik die ken ik.. Hoe is het met jou? nou goed denk ik he nu je zwanger bent haha! Toevallig ja! Grappig! Heb je verder ook nooit meer gezien na die school tijd.
Ja gaat goed hoor, alleen ontzettend moe. Ik word er gek van! Maar dat schijnt er allemaal bij te horen. Mooi dat alles goed gaat! Zie je nog mensen van die school? Ik heb er natuurlijk maar 1 jaartje op gezeten en ben daarna nog ff met Lisa omgegaan, maar die zie/spreek ik ook al lang niet meer.
Ja ik spreek nog wel een paar meiden, Masha, Sabine en Desiree. Ken je die nog. Oh Lisa had ik laatst op me facebook weer ff gesproken had ik ook al vanaf die tijd niet gesproken. Ik ben ook heel erg moe ja. Pff ben al weer blij als ik een me bedje denk straks... Is dit je eerste kindje?
Sabine wel, die andere 2 weet ik zo ff niet meer. Maar die andere 2 zaten volgens mij ook niet bj ons in de klas, toch? Pfff, ja ik lig ook het liefst alleen maar te hangen en zo veel mogelijk in mijn bed. Is mijn eerste kindje, ja. Bij jou ook of heb je al kinderen?
ja die zaten ook bij ons, volgens mij zat jij er toen ook, maar kan ook een beetje in de war zijn hoor is al zo'n tijd terug.. Nee dit is ook mijn eerste vorig jaar heb ik een miskraam gehad, maar nu 2de keer gelukkig raak. en ik denk dat ik een jongen krijg
Zou kunnen... is idd al lang geleden! Oh wat erg je miskraam. Dat lijkt me echt verschrikkelijk om mee te maken! Maar gelukkig ben je nu 12 weken en ben je over de grootste risicoperiode heen!! Ik was er ook helemaal van overtuigd dat ik een jongen zou krijgen... maar toch een meid!
ja dat was wel erg ja maar gelukkig dus al snel en ik had nog geen hartje of iets gehoord.Dus dat voelt anders dan dat je eht hartje al een keer gehoord heb. Ik heb nu 2x een echo gehad en 2x was die goed dus ga er nu vanuit dat alles goed is... En maar hopen dat we snel weten wat het is, dan kan ik echt gaan shoppen.. Ik heb het berekend via die chinese kalender, heb je dat gedaan en klopte het?