Lief hier wil een ruwharige tekkel vindt ze zelf ook helemaal geweldig, vooral die korte (die lange lijken me echt te veel op worsten op pootjes) Maar ik vindt het neit handig om en konijnen en een kind en een hond te hebben die allemaal regelmatig opgevoed moeten worden dus daar wachten we nog maar even mee
Zeker een welkome aanwinst!! Ik kan echt niet wachten om 'm te zien! Haha ja, die had ik al gezien. Die staat er al sinds vorige week, iedere nieuwe zwangerschapsweek komt er weer een nieuwe tekst. Ik ben ook erg benieuwd wat er morgen weer komt te staan (dan gaat de nieuwe week weer in). Die teksten zijn zo grappig iedere keer, haha.
Wat een hondengekken allemaal . Niets op aan te merken, ik ook! Ik wil nu alleen nog geen hond, omdat ik eerst genoeg tijd wil hebben voor het beest. Ik heb namelijk ook nogal een voorkeur voor grote honden!
sjah, ik heb eigenlijk liever een kat (maar dan wel een maine coon) ma goed mn halve familie is er allergisch voor.... en aangezien ik een goede band met me moeder heb en ik het gezellig vindt als ze nog eens een kopje thee of koffie komt drinken zit dat er dus niet in. Daarnaast is er een dikke kans aanwezig dat mijn kids er ook allergisch voor zijn of astmatisch zijn aangelegd (hier ook zo'n eczemateuze doos met longproblemen) dus t is niet handig.
Mijn voorkeur gaat over het algemeen ook uit naar grote honden. Heb ook altijd graag een Bull Mastif gewild. Prachtbeesten zijn dat! En wat ik ook echt superhonden vind is een perra de presa canario. Die heb ik altijd gewild, maar dan moet je wel echt verstand hebben van honden als je die in huis haalt en weten wat je doet. Heb ik op zich wel, maar nog niet voldoende voor zo'n bakbeest. En met een klein kind vind ik dat ook niet zo'n goed idee. Dus misschien over een paar jaar...
Ik ben met honden opgegroeid en dat ik ging samen wonen wilde ik graag een huisdier een hond was geen optie omdat we allebei fulltime werkte dus toen wilde we graag een pers en die hebben we nu en het is echt mijn kindje..!
Dat kan ik niet zeggen. Heb echt een bloedhekel aan honden zoals Jack Russels. Vreselijk! Maar grote, rustige, logge, honden vind ik super. Wel een paar uitzonderingen: mopshondje en Franse bull, die zijn klein maar vind ik wél heel erg leuk!! En katten heb ik mijn hele leven gehad en ben ik ook gek op!
Ik blijf altijd zeggen dat ik een hekel heb aan kleine honden... Zou er zelf ook niet voor kiezen. Maar toch blijf ik ze aaien en met ze spelen als ze in de buurt zijn. Ze kunnen er ook niets aan doen dat ze er zo uitzien...
Het is ook niet zo zeer dat ik alleen een hekel aan ze heb omdat ze er zo vies en stom uit zien, maar meer doordat ik nog nooit een Jack Russel heb ontmoet die niet agressief was en niet zenuwachtig druk is en om alles, maar dan ook alles blaft. Echt te irritant voor woorden!!
Ik vind het wel weer welletjes voor vandaag. Ik kruip lekker m'n bed in met een boek! Trusten meisjes, en tot morgen maar weer. En Bren, veel plezier met uitpakken morgen .
Slaap lekker, Redhead! Tot morgen!! Ohhhhh ik heb weer een honger!!! Ik word gek van mezelf!! De hele dag door denk ik voor het grootste gedeelte maar aan 1 ding: eten. En dan in het bijzonder: ongezond eten.