Zou echt zooo graag een heerlijke big mac hebben en een donut van de mac. En Franse frietjes erbij. Dus eigenlijk gewoon een heel big mac menu, supersized. En dan graag een milkshake aardbei erbij. Ja, daar kan je mij echt voor wakker maken. Ik begin er echt van te kwijlen als ik er aan denk. Maar helaas... ik moet het doen met een appel en wat kiwi's vanavond.
Mijn wil is helaas ook vaak sterker dan mijn verstand. Maar gelukkig is de mac hier om de hoek al dicht en naar Hoofddorp rijden vind ik echt wat te ver gaan nu. Dat dan weer wel.
Jody... Jody.... !! Hoor je dat? De Mac in Hoofddorp roept me... Misschien moet ik dan toch maar even gaan kijken waarom die dan roept...
Als ik het hier om de hoek bij de mac haal, hoeft dat niet. Heb een grote fles thuis in de koelkast van die saus Maar als ik naar Hoofddorp ga dan neem ik die er wel bij natuurlijk! HEERLIJK!
Ja logisch! Echt superlekkere saus! En die bakjes bij de mac zijn echt achterlijk duur, dus die hoeven we er nooit meer bij te nemen. Voor 5 bakjes (m'n vriend wil er altijd 3) betaal je gewoon 2,50!! Echt belachelijk, dus ook om die reden de fles in huis Wel grappig dat het American sauce heet. In Amerika hebben ze dat niet eens, daar kan je alleen maar ketchup krijgen bij de mac en in de supermarkten hebben ze dat ook niet.
Hahah vaag eigenlijk...volgens mij heb je de saus ook alleen hier in nederland..heb het nog in geen 1 land gezien eigenlijk
Nee, in Frankrijk inderdaad ook niet. Verder eigenlijk geen idee... Maar gelukkig hier wel! Ah ik heb zo'n honger, ik ga ff een broodje maken. Hou het echt niet meer.
Hier een drukke avond gehad, dus ook pas morgen weer van de partij. Dank jullie wel voor de complimenten over de foto's in ieder geval Slaap lekker meiden
Ik ga ook naar bed meiden, ben niet echt lekker aanwezig geweest, maar goed! Welterusten, allemaal een goede nacht gewenst