Anita Maternity zwangerschapsbeha beugel jacquard Toevallig deze? Die heb ik in het zwart... Afgrijselijk!
zo rond maand 8 geloof ik... Je krijgt nog een groei omdat er melk gaat worden gemaakt. Als je dan voedingsBH's koopt is het goed zeg maar. Dan krijg je na de bevalling volgens mij stuwing en daarna heb je ene redelijk definitieve maat....
balen! gebruik je al van dat soort maandverband maar dan voor in je BH om melk op te vangen? Een ding is wel duidelijk, je hebt iig goed werkende melkklieren
gnffl Ben benieuwd hoe mij dat gaat verlopen... voorlopig is t nog allemaal spannend en interessant Stom eigenlijk hoe die perceptie veranderd op het moment dat je de dingen zelf ondergaat.
ik loop al een hele tijd in voedingsbh's, die groeien ook lekker mee. heb precies een rotmaat 70F, moet eigenlijk naar de G maar dat is bijna niet te vinden. Bullie is wel verwend, lekker veel snoep en 's avonds extra portie lamsvlees (normaal krijgt ie kip). Vandaag heeft ie een date hahaha, ga vanmiddag wandelen met het nieuwe hondje van mijn schoonzusje, die heeft een hondje uit het asiel gehaald van de week.
op die site die ik net gaf hebben ze ze wel, tis alleen ff googelen met de maten omdat het een engelse site is. Er zit wel een wereld wijde maten vergelijkingstabel bij...
Ahhh wat schattig zeg Denise ..!!! Een date hahahha Ik draag ook al een voedingsbh van noppies die is ook voorgevormd, maar het klopt inderdaad om een passende voedingsbh te kopen in de 8ste maand dan weet je zeker dat je die past na je bevalling....
ah heerlijk mn eigengemaakt lekkere brood als lunch volgende keer doe ik er ook nog wat pijnboompitjes doorheen
Goedemiddag Vandaag 2 grietjes om op te passen We hebben lekkere cakjes gebakken en ze zijn lekker aan het kleuren Maar tis wel gezellig druk
mmm cakejes bakken, klinkt erg gezellig ik ben druk aan het werk bah, gelukkig vanmiddag lekker wandelen
Gefeliciteerd met Noizer, Denise! Babybullie was echt superlief!! Voor de geïnteresseerden: foto staat op facebook. Sas, mooi dat je proefdruk in de smaak is gevallen!! Bren, is je kamertje mooi en ben je er tevreden mee??