Meen je niet, haha. Dan denk ik dat je nog even een aflevering verder moet om er een beetje in te komen. Het is echt een hele goede serie, hoor! Maar je moet wel echt opletten, anders snap je er met sommige stukken niks meer van inderdaad!
Tsja, 4 en 7... Net een andere belevingswereld . Maar wel een leuke dag gehad zie ik, dus dat is mooi! Morgen weer een beetje rust aan je hoofd . Ik geef het inderdaad 3 afleveringen, want ik heb er zulke goede verhalen over gehoord! Maar het kan m'n aandacht nog niet zo goed vasthouden. Ben ook stiekem best een beetje moe...
Had ik ook hoor met de eerste afleveringen. Maar geloof me: het is echt de moeite waard! Even doorbijten!
Nou, de eerste aflevering zit erop. Morgen de volgende! Nu maar lekker naar bed. Na de 11 uur slaap van vannacht ben ik nu toch weer moe...
Even een kleine hallo van om de hoek! Heb het heel druk gehad, en morgen ook weer helaas... Heb alles even gelezen, zal donderdag weer uitgebreid reactie geven Welterusten meiden, slaap lekker!
Goedemorgen dames! Lekker geslapen allemaal? Nog leuke plannen vandaag? Ik ga zo even naar de kapper, hoog nodig. Mijn haar breekt letterlijk af aan de onderkant. Voor degenen die (nog) moeten werken: werk ze vandaag!
Goedemorgen , Een ontzettend actief kind vannacht, dus ik was blij dat ik uit kon slapen! Straks komt er een vriendinnetje langs van vroeger, waar het drie jaar geleden een beetje mee in de soep gelopen is. Geen idee waarom precies, het gebeurde gewoon. Nou vind ik het ineens best een beetje eng... Vanmiddag lekker de stad in met een andere vriendin en daarna komt een van mijn schone zusjes babyspullen brengen die ze nog heeft. Lekker druk dus! Geniet lekker bij de kapper, Jody! Ik heb hetzelfde probleem, maar moet nog even wachten tot donderdag. En voor wie moet werken inderdaad; werkse! Oh, Bren, hoe lang voelde jij je beroerd na het suikerdrankje en bloedprikken? Ik moet morgen...
Goedemorgen!! Haha redhead dus lekker druk bij jou van binnen..!! Ik zou in iedere geval een boek meenemen want als je het drankje hebt gedronken moet je 2 uur blijven wachten en dan daarna weer bloed laten prikken. Ik moest heel erg me best doen om niet te spugen....maar ik moet eerlijk zeggen dat ik vaak weer spuug dus misschien valt het bij jou mee, maar lekker is het zeker niet..! Succes..! En veel plezier vandaag... Jody heerlijk naar de kapper...laat je maar lekker verwennen! Poeh heb echt een rot nacht gehad, veel eru
Veel eruit geweest omdat ik veel moest plassen en kon dan niet in slaap komen...nog 2 dagen werken en dan gewoon niet meer wel heel gek hoor..!!
Jeetje Redhead, dat is inderdaad een lekker druk dagje! Dat je wakker wordt van de kleine 's nachts! Ik heb daar nog helemaal geen last van! Maar misschien komt dat nog wel... Ik word alleen maar wakker om te plassen. Vanmorgen vanaf half 8 wakker gelegen en om 9 uur toch maar besloten dat het tijd was om eruit te gaan. Succes met je vriendin straks, Redhead! Tuurlijk vind je dat spannend!! Is toch logisch! Bren, je ena laatste dag is aangebroken!! Whoohoo! Dank jullie wel! Ik ga me snel aankleden nu, anders kom ik te laat... Tot later!
Ben druk aan het werk, Gister uit werk natuurlijk date gehad was erg gezellig, hondje was echt de rust zelve, geen beweging in te krijgen hahah. Toen ik terug kwam was ik echt kapot, ben echt veel te druk geweest, dus onwijze buikpijn, moest echt mijn bed in. Flink uur geslapen totdat vriendlief terug kwam van sporten, ik had zo diep geslapen dat ik nog moeier was haha, had helemaal geen trek maar moest wat eten want ik moest naar een inhaalles van de yoga, al met al lag ik dus weer te laat (11 uur) in bed en ging vanmorgen om half 6 de wekker weer. Voel mij nu dus aardig moe.............kijken of ik deze dag wel overleef.
Goedemorgen Net wakkerrrrr Geen wilde plannen voor vandaag Nog even naar amsterdam vanmiddag voor een afspraak en voor de rest lekker weinig @bren Nog 2 daagjes : klinkt heerlijk! Maar wel sterkte ermee want het zijn vaak wel de zwaarste Pas goed op jezelf Denise en laat je vooral niet gek maken deze 2 weekjes @redhead veel plezier met de beebspulletjes doen Zo leuk he En voor alle andere meisjes een fijne dag!
Ff wat rustiger aan doen dus, Denise! Ja kan me voorstellen dat het gek is, Bren! Maar ik denk dat het je goed zal bevallen!
Jij ook een fijne dag, Maaike. Zo ik ben net terug van de kapper. Dooie, gespleten punten zijn er af. Het is wel een stukkie korter nu, zeg! Moet er echt even aan wennen! Net ff naar de supermarkt geweest, ff een lekkere lunch gehaald. Bak roomyoghurt met maracuja en perzik... Heerlijk! En nog ff wat extra kipfilet gehaald omdat m'n schoonmoeder blijft eten. Niet zoveel zin in, laatst een beetje een aanvaring met 'r gehad en ik heb niet zoveel behoefte aan contact op 't moment. Maar goed, ze blijft toch nooit zo lang gelukkig. Verder vanmiddag weinig op de planning. Beetje relaxen. Daar heb ik wel even zin in!
goeiemorgen meiden Gisteraaf was t erg laat, lekker gewiit met vriendinnen Eentje was er o lief, die had een flesje jip en janneke bubbels meegenomen zodat ik er ook van kon dirnken Vandaag de definitieve druk voor de kaarten geregeld en boodschapjes gedaan nog even langs de wibraa gelopen en daar hadden zulke lieve vrolijke rompers en een slaapzakje dat ik die meteen heb meegenomen 1 romper met allemaal kleuren hartjes en heel vaak de tekst I love my mommy en eentje met allemaal gekleurde sterretjes de slaapzak had ook van die sterretjes. Ook hebben we een bordje, kommetje en bekertje meegenomen met erop een schildpadje. Van datzelfde schildpadje hebben we een slabber van de zeeman, Lief vondt het schildpadje helemaal geweldig dus onze beeb kan strakkies binnen een thema eten Ik zou zeggen Bran, vnaaf lekker optijd erin en je laten verwennen door je vriend Fijn dat t goed ging bij de kapper Jody hier moet ik eigenlijk ook weer maar ik ga niet omdat ik wacht tot mn kapster voor het huwelijk mn haar heeft beoordeeld We zijn langzaamaan ook een beetje in vakantie stemming aan t komen. Vandaag alvast koffie en het eea aan blikvoer ingeslagen wat mee moet