Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 17 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Gezellige avond gehad dus en weer een lekker bezig dagje vandaag. Super toch?!

Ik ben ff mijn administratie aan het doen. Er lag weer een hele stapel post in de bus die even in de agenda verwerkt moest worden... Rekeningen, rekeningen, verhogingen van maandelijkse lasten, belasting, etc. Pfff het lijkt wel of alles op gaat aan rekeningen en de baby. Eind augustus zijn wij eindelijk zelf ff een paar dagen aan de beurt. Daar ben ik wel even aan toe, even wat geld aan ons zelf uitgeven! :D

2. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jody fijn dat je haartjes weer lekker geknipt zijn, je kan er weer tegen aan..!!
    En klinkt inderdaad als een heerlijke lunch, ik merk dat ik steeds minder eet door die stomme maagzuur..!

Oei iets minder inderdaad dat ze komt, is een moeilijke sitiuatie hè?? Blijft toch de moeder van jou droomman..!! Het kan soms heel klote zijn....succes vanavond met haar....

Ja dat herken ik als het geld erop staat is het zoveel en nadat alle rekeningen eraf zijn valt het vies tegen.!!
    Ga je ook nog even lekker relaxen??

3. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sas fijn dat je zo een leuke avond hebt gehad.!

4. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Dat is echt irritant die maagzuur! Ik heb het gelukkig niet de hele dag door en nog niet zo erg. Maar merk wel dat het steeds iets erger wordt. Ach ja, je doet er weinig aan... nog ff doorbijten!

Ja dat is inderdaad minder ja. Ik ben ook nog eens heel erg moe, dus heb ook niet zo'n zin om leuk te doen vanavond. En leuk doen terwijl ik het niet meen, daar ben ik helaas niet zo goed in. Bij mij merk je altijd wel duidelijk of ik je wel of niet leuk vind, haha. Ben niet zo moeilijk hoor en je kan bij mij heel ver gaan, maar op een gegeven moment ben ik er klaar mee. En dat heb ik nu wel een beetje. Gelukkig kan ik het wel heel goed vinden met mijn schoonzus! :D

5. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Is toch ook hartstikke logisch dat je er op een gegeven moment klaar mee bent, en gelukkig heb je inderdaad een leuke schoonzus ga je lekker met haar kletsen..!! Al is het natuurlijk best moeilijk en lijkt het me soms best moeilijk als je je ongemakkelijk voelt in je eigen huis, al weet ik natuurlijk niet of je dat ook zo voelt.

Maagzuur, als het kindje indaalt wordt het als het goed is minder..dus we zien wel het hoort erbij....

6. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    he wat lijkt me dat vervelend, niet goed kunnen opschieten met je schoonmoeder! succes vnaaf Jody!

7. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Fijn Sas, zo'n leuke avond :). En volgens mij ben jij ook echt een stuk minder moe dan eerst! Lekker!
    Bren, vervelend dat dat maagzuur zo aanhoudt :(. Dan durf je volgens mij ook niet meer lekker te eten...
    Jody, succes vanavond. Lijkt mij ook lastig om niet goed met je schoonmoeder overweg te kunnen. Doet ze ook specifiek vervelende dingen of klikken jullie persoonlijkheden gewoon absoluut niet?

Poeh, alweer bijna half 5! Vanmorgen was het ontzettend gezellig en viel het alles mee. Werd er ook echt vrolijk van! Net lekker geshopt met een vriendinnetje (zij dan, ik liep er naast) en ook dat was gezellig. Nu op mijn schoonzusje wachten en eigenlijk heel moe zijn... Gelukkig komt mijn man ook zo thuis :).

8. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    hier ook moe en helemaal alleen :) lief heeft nog eenv ergadering om half 6....

Vnaaf lekker zwemmen met pline :) Daar heb ik dan wel weer ontzettend zin in :D

9. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klinkt als een heerlijk dagje redhead.......
    En fijn dat het leuk was met je oude vriendin, is toch altijd even gek hè??
    Veel plezier zo met je schoonzus..

10. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Zo, en de gang staat nu vol met babyspullen... Eigenlijk geen zin om ze in m'n eentje door te spitten, dus ik wacht op de man des huizes.

Het was eigenlijk al heel snel als vanouds en ik mocht haar pasgeboren zoon vasthouden. Ik kon het zowaar en hij heeft wel een uur op mijn schoot geslapen :).

11. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Nou ben net bij de VK geweest,
    alles was goed alleen vond ze mijn buik te hard en ik moet toch echt rustiger aan gaan doen :(
    ik wist wel dat er een moment kwam dat ik teruggefloten zou worden maar toch, dit is best een teleurstelling

Maar volgens mij mogen we allemaal wel wat rustiger aan doen zoals ik dit allemaal lees van jullie :D

12. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    aaaah lief!

Hier vandaag trouwens emt de buren in gesprek geraakt, hun oudste dochter was er ook bij, die is net 11 weekjes verder dan ik... raar toeval zo nu en dan ;)

13. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    hehe ja hier best drukg eweest :) Ma, zolang het goed voelt zit het goed denk ik dan ;)

Vervelend dat jij dan wel weer rustiger aan moet doen... DAs nooit fijn lijkt me Brenda!

14. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Dank jullie wel allemaal!
    Ja Bren, dat voelt zeker zo. Als zij in de buurt is loop ik altijd op mijn tenen om maar niks verkeerds te zeggen. Echt vreselijk. En iedere keer als ik haar zie zegt ze wel weer iets vervelends en beledigends over mij, mijn familie of andere mensen die ik graag mag.
    Ik word daar erg geïrriteerd van en vorige week heb ik een keer verteld waar het op staat. Uiteindelijk heeft ze me wel gelijk gegeven, maar ik weet nu al dat er weer een ongemakkelijke sfeer zal heersen straks en daar kan ik niet zo goed mee om gaan...

Ik ben serieus gewoon zenuwachtig iedere keer als ze komt. Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen tegen haar omdat we gewoon totaal niet op 1 lijn zitten met zowat niks en omdat ik bij alles wat ik zeg na moet denken of het niet verkeerd opgevat zou kunnen worden (zelfs niet met heel, heel ver doordenken).

De beste omschrijving van haar zonder een voorbeeld te geven van een van de vele acties is dat ze een hele dominante en egoistische vrouw is zonder inlevingsvermogen en die iedereen afzeikt ongeacht of ze die persoon kent of niet. Zelf denkt ze alles te weten en te kunnen en komt echt altijd met de meest bizarre oplossingen en zogenaamde wetenschap van dingen waar ze zelf dan ook nog eens heilig van overtuigd is ook, terwijl het echt de grootste onzin is die er bestaat.

Zo dat is er even uit, het zit me echt tot ver boven mijn hoofd en met mijn vriend kan ik er uiteraard niet over praten want dat wordt ruzie. Dus ik moet me er maar weer doorheen bijten straks... :( :( :(

15. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ik begrijp je teleurstelling Denise... Gelukkig is het niet ver voor je verlof! Wel goed luisteren naar het advies he ;)!

16. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    he bah sterkte Jody das idd niet fijn!

17. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ah fijn redhead, dat het leuk was! En dat je een kleine frummel vast hebt kunnen houden! Das altijd leuk! :D :D

Denise, dat is inderdaad wel ff jammer om te horen. Maar volg haar advies nou maar wel op en denk wat meer aan jezelf hoor!
    Hahaha Sas, de tweede keer al vandaag dat je Denise voor Brenda aan ziet, hahah

18. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    whaaa ik heb gewoon serieus modder en baby in me hoofd!!!

Sorry Denise, das niet fijn denk ik :(

19. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha Ik zat al te kijken geeft niet hoor sas..!!

Jody wat een kut situatie zeg..! Het lijkt me vooral inderdaad zo moeilijk omdat het toch de moeder van je vriend is.. Bahhhh je vriend ziet het zelf wel?
    Doe maar rustig aan...

20. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja ik weet niet, we kunnen er niet echt over praten want bij het minste geringste schiet hij in de verdediging en dan hebben we weer ruzie. Ik word er gestoord van! Maar ik heb wel besloten dat ik het niet meer pik als ze weer een opmerking plaatst over mijn dierbaren. Dan zeg ik er wat van en dan zie ik wel of het ruzie wordt. Waarschijnlijk wel, want omgaan met commentaar heeft ze nooit van gehoord, dan wordt ze kwaad. Zal ook niet de eerste keer zijn.

Ach ja, ik sla me er wel doorheen. Mijn vriend moet vanavond weer ff weg voor z'n werk en dan gaat zij ook wel weg. Ze blijft hier echt niet alleen met mij zitten en als ze wel blijft zitten dan zeg ik gewoon dat ik bij mijn moeder heb afgesproken ofzo. :)

Gaan jullie nog wat leuks doen vanavond?

Deel Deze Pagina