Jeetje wat lastig zeg zo'n schoonmoeder, de mijn is ook niet optimaal moet ik zeggen. De ene keer heb ik het idee dat ze me wel aardig vind en de andere keer dat ik alleen maar draagster ben van haar 1e kleinkind zeg maar..........ach hier valt nog mee te leven, die van jou klinkt als een hel. Ach die verwarring is zo'n ramp niet, ik snap wat er bedoelt wordt hahah, ga dus nu met een kopje thee op de bank zitten en vanavond vroeg naar bed. Wordt zo denk ook wel een pizzatje..........
Oh lekker bankhangen! Ben jaloers! Ik ga ook lekker vroeg naar bed... daar ben ik denk ik wel aan toe denk ik na vanavond. Klinkt zo, is ook zo. Geloof me. Maar nu met mijn hormoontjes kan ik me niet meer inhouden... Dus het zal wel weer gezellig worden! Dus jij hebt ook niet zo'n goede band met je schoonmonster? Klote is dat, he? Sowieso is het gevoel hebben dat ze je niet mag al echt onwijs kut. Als ik dat zie bij vrienden van mij die supergoed met hun schoonfamilie omgaan en zelfs met ze op vakantie gaan en naar feesten gaan dan word ik daar best een beetje jaloers van. Ik zou ook echt zo graag leuke schoonouders hebben! Mijn schoonvader ken ik niet eens, woont in Amerika... Kan je het wel leuk vinden met je schoonvader?
Dat is het jammere, mijn schoonvader is overleden. Haar nieuwe man is ook heel lief en die maakt haar ook wel wat soepeler, dus dat scheelt, op de een of andere is het altijd alsof het om haar draait, schoonzusje is net zo trouwens ' 1e klas dramakoningin'
Dat is echt heel irritant dat je schoonzusje ook zo vervelend is. Gelukkig is de man van je schoonma wel leuk. Gelukkig kan ik het wel heel goed vinden met mijn schoonzus. Wel een periode gehad waarin dat totaal niet zo was, maar nu zijn we echt 2 handen op 1 buik. Heb echt een hele goede band met haar nu, god zij dank!
Sterkte vanavond, Jody! Zwemze, Sas! Mijn schoonfamilie is eigenlijk best te pruimen . Mijn schoonmoeder is heel lief en absoluut geen schoonmonster (maar ik vond hem wel erg grappig ). Mijn vent heeft nog een jonger broertje en drie jongere zusjes. Er zitten wel wat rare snuiters tussen (he Sas ), maar genoeg keus. Zo, ik had kippenvleugeltjes gebraden en het was zeer smakelijk al zeg ik het zelf. Nu stiekem nog een beetje trek...
Nou gelukkig viel het vanavond best wel mee! Ik denk dat ze wel door heeft dat ik er een beetje klaar mee ben... Lekker gezwommen, Sas? LAN party's... de eerste keer dat mijn vriend het daar over had zat ik 'm echt met grote ogen aan te kijken... What the hell is een LAN PARTY nou weer? Toen 'ie het vertelde moest ik wel lachen. Duidelijk verhaal waarom ik dat niet kende. hehe Hoe gaat het met het kamertje, Bren?
Jeetje, dit is wel een beetje onwennig... Zo weinig met jullie kletsen op een avond!! Het is wel erg rustig, meiden!!
Hee ben helemaal gesloopt..!!! Opzich is het helemaal goed gegaan alleen is de zijkant van de kast heel erg beschadigd dus moet morgen ochtend even terug.!!! Ben er wel heel blij mee..! Jody fijn dat het mee viel..!
Ahh dat is klote, zeg!! Gewoon in de verpakking beschadigd? Wat een gedoe dan weer! Maar gelukkig ben je er verder wel blij mee! Slaap lekker dan voor zo, maar dat zal denk ik wel goed komen!
Ja het kwam beschadigd uit de doos..!! En heb het laten bezorgen... Ik heb me toch een pijn in me benen en onderrug en ben inderdaad heel moe, maar ben nog veel te druk in me hoofd kan nu nog niet in slaap komen, lig wel lekker al op bed..!!! Van me zus een voedingskussen gehad dus die maar meteen uitproberen..!! Jij verder ook een lekker avondje gehad ?
Jeetje, wat was het hier rustig gisteren zeg. Ik ben uit verveling maar naar bed gegaan . Tsja Sas, nou wist ik wel wat een lannen is en kan ik tot op zekere hoogte daar nog wel interesse in tonen. En Bas ook in mij, dus dat gaat prima! Met het jongste zusje kan ik daarentegen wat minder, maar niemand lijkt het met haar goed te kunnen vinden, dus stop ik er juist wat extra energie in. En met de oudste zus is meestal geen land te bezeilen. Net als bij Denise: Dramaqueen! Bren, wat vervelend van de kast. Ze bezorgen vast een nieuwe! Jody, goed dat het mee viel! Ik had er wel wat voor over gehad om stiekem om het hoekje te kijken. Dat soort situaties is voor jezelf nooit leuk, maar voor een ander stiekem best grappig om naar te kijken . Nu naar het ziekenhuis met barstende honger...
Het was hier inderdaad rustig gisteravond zeg. ik mocht gister van Daaf niks meer doen toen ik terug kwam van de vk, hij was nog een soort van pissig dat ik niet eerder naar mijn lijf had geluisterd...............ach laat ik dan nu maar wel luisteren
Pfff ik kan me bed niet uitkomen..!! Maar moet er zo toch echt uit me schoonma komt me halen en dan gaan we voor de kast weg...ben benieuwd..! Fijne dag allemaal
Ja dat is klote, Bren! Hopelijk kunnen ze snel een nieuwe leveren! Wat lief dat je een voedingskussen hebt gehad! En, heb je er lekker mee geslapen? Haha ja ik begrijp wat je bedoelt Redhead, maar sommige dingen zijn echt niet grappig meer. Ik heb hier een actief kind, niet normaal meer! Ze is me toch aan het bewegen! Voel telkens voetjes langsschuiven... Zo schattig!!