Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 17 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ik wil ook weer wat gaan doen, ik wil straks niet een uitgezakt lichaam na mijn zwangerschap. Maar ik moet mezelf echt gaan motiveren.
    Ik ben ook lid geweest van meerdere sportscholen, maar ik heb de discipline er niet voor om te blijven gaan... :s

Ik heb ook last van kleine bultjes gehad in de eerste weken, maar sinds een weekje begint mijn huidje weer helemaal gaaf te worden.
    Maar gelukkig ook geen last van een zwangerschapsmasker!

Hebben jullie al veel spulletjes gekocht voor de baby?

2. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen..!! Oke dus de bultjes kunnen nog verdwijnen ik ben benieuwd ik zat al te denken om misschien ander dagcreme te komen .....ik kijk het nog wel even aan dan. Uhnm we hebben 1 pakje gekocht eerder durfde ik steeds niks te kopen, maar we gaan.2de paasdag kijken voor een kinderkamer en eventueel kinderwagen. Heb er wel veel zin in..!! En jullie ???

3. Hi Maaike!

Leuk dat je ook mee komt kletsen!
    Vijfhuizen dat is ook leuk wonen! woon je daar al lang?
    sinds 2003 tis wel heel rustig hier hoor
    soms een beetje te rustig ;)

Hou oud ben je? bijna 35

3 kilo afgevallen!! Lekker is dat! En ik maar aankomen! Ik wil ook afvallen!! Maar ik mag nog niet zeuren denk ik. Gelukkig heb ik geen overgewicht, dus dat scheelt. nou ja het grote afvallen heeft me toch geholpen naar de zwangerschap

Cool dat jij ook pas 15 weken bent, ikzelf ben sinds gisteren 14 weken en bloemetjes is sinds gisteren ook 15 weken. Dus allemaal nog lekker vroeg in de zwangerschap, leuk!!
    ja leuk om een beetje mensen hebben die gelijk opgaan

4. ik heb nog niets gekocht
    dat kost moeite maar we krijgen zoveel ;)

ik heb wat mijn huid betreft gelukkig helemaal nergens last van

ik doe nog steeds aan zumba zij het wat aangepast
    niet zoveel gespring en geen buikspiergebeuren
    maar het is nog heerlijk om te doen
    en straks misschien als het niet meer gaat maar zwemmen ofzo

5. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Yep! Bij mij wel iig.
    Wat ik je zeker kan aanraden, is alleen wel vrij prijzig, is de crème: clinique, dramatically difirent moisturizing lotion.
    Ik heb dat 2 jaar geleden een keer cadeau gekregen in Amerika en sindsdien is mijn huid echt supergaaf! Het is hier alleen een heel stuk duurder als daar... Dus als je toevallig iemand kent in Amerika zou ik het op laten sturen, ik denk dat je met de verzendkosten erbij nog goedkoper uit bent.

Jullie gaan met de Paas naar de babydump? Wij hebben daar ook onze kinderwagen gehaald. Maxicosi en luiertas erbij voor weinig. Wij hebben de mutsy trapsporter kinderwagen. In totaal inclusief een gratis dekentje voor in de reiswieg, gratis voetenzak en regenhoezen en een parasolletje en dus maxicosi en luiertas waren we 430 euro kwijt!! En ze hebben ook
    nog de aanbieding dat je een box gratis krijgt bij een kinderkamer. Dus als je het nog niet van plan was: babydump!! Haha

6. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Dan heb je geluk met je huid!

Ik hoor meerdere mensen over Zumba... Moet je daar een goede conditie voor hebben? Ik heb echt een conditie van niks, maar ik zat er wel over na te denken om dat na mijn zwangerschap misschien te gaan doen...

7. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jody bedankt voor de tip ga ik wel even voor kijken want die bultjes vind ik niks, helaas niemand die ik ken woont in amerika. Ja bij babydump willen we kijken en gardo raden iemand ons aan dus ben benieuwd. Wow dat is niet duur nee wij willen de easywalker maar dan dat nieuwere model met 4 wielen. Gaan jullie nog wat leuks doen met pasen?

8. tis erg leuk de zumba
    en dansen is iets wat ik altijd heb gedaan
    maar een beetje conditie is wel handig

9. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Oh de easywalker is ook zeker een mooie wagen!
    Veel plezier alvast bij de babydump maandag!

Met tweede paasdag misschien ff naar mijn zus, maar dat weten we nog niet zeker. En eerste paasdag lekker samen thuis.
    Lekker gezellig paasontbijtjes doen en verder nog niet echt plannen.

Hebben jullie al enig idee wat jullie met koninginnedag gaan doen? Wij gaan ieder jaar naar het Spui in Amsterdam, vet leuk altijd! Maar dit jaar kan ik geen alcohol drinken en in een mensenmassa gaan staan vind ik nu ook niet echt relaxed... Ik baal daar wel een beetje van, want ik leef altijd erg naar koninginnedag toe. Maar goed, het is voor het goede doel! Jullie nog leuke ideeën voor een Amsterdamloos koninginnedag?

Liefs!

10. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    dankjewel jody..!! jullie ook veel plezier
    ik ben gister nog in het ziekenhuis geweest en heb mijn mooie kindje gezien. ik had echt een heel klein betje bloed met afvegen dus heb meteen het ziekenhuis gebeld ik mocht gelukkig meteen langs komen en heb een echo gehad, alles zag er heel goed uit en wat is de baby gegroeid zeg..!! ben zo opgelucht.....

poehhh koningendag, wij gaan wel naar amsterdam en dan de jordaan in is veel minder druk....en verder zou ik het eigenlijk ook niet weten moeilijk he?? maar je moet vooral doen wat jij fijn vindt...

geniet lekker van het ontbijt ik ga zo naar me ouders om lekker te eten....al moet ik er nu nog niet aan denken hahahaah

have fun today

11. bloed zien blijft altijd schrikken he
    gelukkig is het allemaal in orde
    fijne dag vandaag

12. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    ja maaike was echt even schrikken..!! ben blij dat we een echo hebben gekregen..!!

ik zie dat wij prescies even ver zijn grappig.

wens jullie ook een fijne paasen

13. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Oh wow, dat moet schrikken zijn geweest!! Ik heb dat ook gehad in week 8 of 9. Natuurlijk gelijk in paniek... maar gelukkig was er niks aan de hand! :) Wel fijn dat je een echo tussendoor mocht en god zij dank was alles oke dan!

Het zal vast ontzettend gegroeid zijn! Van week 14 naar week 15 groeit het 2,5 cm en van week 15 naar week 16 zelfs 4 cm! Het gaat nu idd supersnel!
    Ik was gisteren op een verjaardag en daar waren een aantal mensen die niet wisten dat ik zwanger ben... aan de hand van mijn buik vermoedden ze wel wat, maar durfden het niet te vragen. En toen vingen ze een gesprek op tussen ons en toen was het 'zie je wel!'. Ik dacht wel dat ik het al zag, maar durfde het niet te vragen. En dat was verder een onbekende voor mij. Dus kan je nagaan... het begint nu al gewoon op te vallen!! :D

Waarschijnlijk heb je inmiddels al ontbeten, dus ik hoop dat je lekker hebt ontbeten! Wij wel iig! Normaal eten we alleen altijd met Pasen en Kerst gerookte zalm bij het ontbijt en drinken we mimosa's (jus d'orange met champagne, HEERLIJK haha) maar dat moesten we deze keer helaas overslaan... Dus dat doen we met het kerstontbijt maar weer dan! ;)

Veel plezier vandaag allebei!

14. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Hebben jullie leuke paasdagen gehad? Wij wel hoor! Wij zijn gisteren naar de meubelboulevard in de Cruquis geweest voor behang voor de babykamer. Pffff wat een lastige opgave was dat! Maar ik denk dat we er uit zijn! :)

En wat hebben jullie met de paasdagen gedaan?

15. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    heee, daar ben ik weer..!!

pfff jody dat is voor jou inderdaad ook schrikken geweest en gelukkig ook niks aan de hand, het is gewoon zo eng.
    ik was ook helemaal in paniek en moest meteen aan me miskraam denken, bahhhhh maar gelukkig zag alles er goed uit.

ja leuk is dat he? dat je mensen ziet kijken, ik merk nu dat me buik wel echt gaat groeien en het nu echt op een zwangerschapsbuik gaat lijken.
    ik heb vandaag heerlijk geshopt met me moeder en heb 3 hele leuke positiejurkjes gekocht ben helemaal happy..!!

leuk hoor behang uit zoeken wat wordt het???
    wij zijn gister op pad geweest voor de babykamer en hebben een hele leuke gevonden en besteld;) en die wordt half juli bezorgd, het wordt nu echie en vind het zo leuk..!!

16. dat zijn allemaal leuke dingen
    wat voor behang heb je uitgezocht?

heb wel 3 jurkjes gekocht en
    van een vriendin nog 3 broeken gekregen
    dus ik kom de zomer wel door :D
    en voor het kamertje gaan we in juni op pad
    mooie commode bij Ikea gezien
    en mijn wieg van vroeger wordt
    momenteel opgeknapt dus dan hebben we het belangrijkste binnen toch

17. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maaike fijn dat je 3 broeken van een vriendin hebt gekregen scheelt toch weer. Leuk in juni kijken, ik merk alleen als je een complete kinderkamer wil kopen dat daar soms best een lange levertijd op zit vandaar nu ook besteld. Ook leuk hoor een wieg van vroeger! Ik mag het wiegje van me zus lenen ook heel schattig.

18. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    @ Bloemetjes: Kan me voorstellen dat je helemaal happy bent met je jurkjes! Ik moet binnenkort ook echt aan de zwangerschapskleding! Ik heb van het weekend een buikband besteld, die zal ik morgen hopelijk binnen krijgen. En verder heb ik hier en daar al wat kleding gekocht dat mee kan groeien. Is dan wel niet echt positiekleding, maar dat maak ik er gewoon van! haha

@ allebei: Voor de babykamer hebben we wit en grijs behang uitgezocht. Klinkt heel saai, maar dat wordt het niet hoor! Haha. Ik ben altijd al iemand geweest die niet hetzelfde als anderen wil. Dus ik wilde perse geen winnie de pooh behang o.i.d. Ik vind het superschattig, hoor. Maar ik wilde iets originelers.
    Nou ben ik op internet muurstickers tegen gekomen. Het plan is dus als volgt voor de babykamer...
    Grijze muren en witte muren met een mooie stickertekst op de muur boven het wiegje en een mooie stickertekst op de muur boven de commode. En dan hele lieve grappige dierenstickers in de kleuren appeltjesgroen en lichtblauw voor een jongen en licht- en donkerroze voor een meisje.
    Zie websites voor stickers: WELKOM | MUURSTICKERS Klein Idee en PlakGoed - Muurstickers voor baby- en kinderkamers
    Verder ben ik gisteren op internet een supermooie babykamer tegengekomen waar ik helemaal verlieft op ben. Als het goed is zit die nu in de bijlage van dit bericht.

@ Maaike: inderdaad heel fijn dat je kleding van een vriendin kan lenen! Dat geluk heb ik helaas niet... Sowieso heel weinig mensen in mijn omgeving die zwanger zijn of net bevallen zijn. :( Erg jammer vind ik dat! Is toch superleuk om samen met je zwangere of net bevallen vriendin te gaan shoppen voor positiekleding of babyspulletjes!

19. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jody klinkt juist heel gaaf zeg..!!! Ik hou daar ook veel meer van dan dat standaard is ook heel leuk maar dat van jullie is heel orgineel. Ik baal een beetje toen wij in onze huis kwamen wonen hadden we al bedacht welke kamer de babykamer zou worden alleen die heeft veel ramen dus in de zomer veel te warm, dus nu wordt de babykamer de andere kamer alleen die hebben we dus laten stucen met van die bolletjes dus wij kunnen voor de babykamer geen behang gebruiken. Ik heb eigenlijk ook niemand in mijn omgeving die zwanger is of bevallen is soms mis ik dat wel lekker kletsen over de baby en lekker fantaseren....

20. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Thanks!
    Oh jullie hebben spagtelputz op de muren... ja das lastig om er nog iets extra's mee te doen. Maar wel mooi, hoor!

Wij zitten er nog een beetje over te twijfelen of we de babykamer zullen laten stucen in plaats van behangen. Het is natuurlijk wel heel erg mooi! Vroeger ging ik wel met redelijk wat mensen in de bouw om dus wist ik wel een aantal jongens die het zwart konden doen voor me. Maar nu ga ik daar niet meer mee om dus ik moet ff rondvragen wat ze per meter vragen. En dan moeten we op basis daarvan maar een keuze maken.
    Voordeel van behang is weer dat het meer geluidsdicht is en dat het minder schadegevoelig is. Dus we zijn nog een beetje aan het afwegen.

En wat vinden jullie van de babykamer die ik mee had gestuurd als foto?

Ja jammer is dat, he! En het jammere is dat mijn vriendinnen daar ook echt nog niet mee bezig zijn en dus niet zo geïnteresseerd zijn als ik gehoopt had. Dus ik praat er veel minder over dan ik eigenlijk zou willen... Met mijn vriend kan ik natuurlijk wel praten, maar die voelt niet wat ik voel, dus das ook lastig af en toe! ;)

Deel Deze Pagina