Haha ja logisch dat je graag wilt weten wat het wordt! Ik kon ook echt niet wachten! Ik heb het niet berekend via de Chinese kalender. Waar kan je dat vinden dan? Dan kan ik alsnog kijken of het klopt, haha. Ik heb wel een test gedaan, maar dat sloeg echt nergens op. 1 vraag anders beantwoorden en het was gelijk weer het andere geslacht, haha. Maar daaruit kwam in de eerste instantie ook dat ik een jongen zou krijgen...
Wat vinden jullie trouwens van mijn uberschattige outfit die ik van mijn schoonzus heb gekregen?? Zo lief!
En hebben andere dat trouwens gedaan , gekeken via Chinese kalender of je een jongen of meisje krijgt? ik heb het bij veel vriendinnen gedaan en meestal klopte het, nu ga ik er dus ook vanuit. mijn vriendin is 1 week eerder dan ik uitgerekend en krijgt een meisje en ik een jongen als het dus klopt maar ga er nu al helemaal van uit!
Chinese Kalender moet je maar ff doen dus de maand dat je bevrucht bent en hoe oud je toen was in die maand. ik dus 25 in maart. Is een J van Jongen
Bij mij is het lastig. Ik ben 3 januari 26 geworden en ook die in maand bevrucht. Maar het grootste gedeelte van de maand dus 26 geweest en dan staat er een J... Thanks Saskia! Ik vind het ook echt een superleuk setje! We hebben al zoveel kleertjes! Echt superleuke dingen al, ook wat minder leuke dingen gehad, maar ja dat trekken we wel een keer aan voor de foto en daarna niet meer. haha
ohh haha nou dan klopt ie niet helemaal... MAar ja ff afwachten dus nog maar me gevoel zegt het ook dus! Vanaf wanneer gingen jullie een beetje spulletjes kopen de winkels af voor kinderwagens enzo?
Kinderwagen en maxicosi hebben we geloof ik met een week of 15 besteld bij de babydump, maar dat kwam omdat ze toen een hele goede aanbieding hadden. En we zijn ook al een tijd aan het rondkijken voor een babykamer, maar die hebben we pas van het weekend gevonden.
Iemand van jullie ook van die doorgeef dingen? Ik heb bijvoorbeeld al een wieg, eigenlijk is dat mijn wieg (hij is speciaal voor mij gemaakt door opa) maar de rest van de familie die na mij kwam heeft er ook in gelegen.
Yep, een commode waarop mijn moeder, tantes, ik en mijn broertje en zusje zelfs nog gelegen hebben. Maar die past niet bij de rest van de meubels van die kamer en moet ook helemaal opgeschuurd en opnieuw geschilderd worden... Daaaaag! Teveel moeite als het er al niet eens leuk bij staat. Dus wij kopen alles nieuw, behalve de box hebben we via marktplaats en de babykamer dan ook via marktplaats. Want dat zijn dingen die makkelijk schoon te maken zijn. Maar dingen zoals een kinderwagen, matrasje, etc. wil ik gewoon nieuw hebben!
ja dat is bij mij ook wel een dingetje, ik wil inderdaad ook sommige dingen nieuw hebben. Ma goed, ik mag nog niets kopen
Weten jullie al waar jullie willen bevallen? Ik ben steeds meer aan het nadenken over een onder water bevalling thuis. Ik denk dat ik sowieso thuis wil bevallen, ze zeggen dat dat net zo veilig is en dat sommige onderzoeken hebben uitgewezen dat dat soms zelfs veiliger is. En dat een onder water bevalling veel minder traumatisch is voor de baby. En dat het ook een gedeelte van de pijn van de weeën opvangt, dus dat het een natuurlijke pijnstiller is. Ik ben op zich wel geïnteresseerd!
Frustrerend als je er al wel zo mee bezig bent! Als ik verhalen van anderen lees dan besef ik steeds meer hoeveel geluk wij hebben gehad dat het zo snel raak was... binnen 1,5 maand na het stoppen met de pil was het in 1 keer raak en dat is toch eigenlijk wel bijzonder...
ach komt goed, bij mij is de voorpret altijd minstens even leuk dus zolang ik positief blijf blijf ik er ook lekker vrolijk mee bezig Ik wil zelf ook thuis bevallen ja, alleen zit ik dan weer te twijfelen over die onderwater bevallig. 1 mijn lief ziet het niet zitten (zal me tegen die tijd aan me reet roesten wat hij ervan vindt, mijn wil is dan wet) en 2, het schijnt dat de borstvoeding soms wat minder makkelijk start omdat je met een badbevalling het grootste deel van je eigen geur ook wegwast. Je baby kan reflexmatig zelf de tepel vinden als hij rustig 1 a 2 uur op je buik mag liggen na de bevalling, maar dan moet je wel je eigen geur hebben (lees, je oksels moeten nog stinken na de bevalling) Of het waar is, geeeen idee maar heb het wel ergens gelezen
Goedenavond! Meiden, ik kan natuurlijk niet elke dag 12 pagina's lezen en op reageren he haha! Even kijken of ik alles in een stukje kan samenvatten... @Maaike: Een jongen, gefeliciteerd meid! @Denise, Jody en Brenda: Hier nog een terrorteef Ben al een tijd niet naar feesten geweest maar heb er een heleboel gehad! @Saskia: Wij kunnen nog lekker samen wachten tot we zwanger zijn, en dan kunnen wij lekker beppen over wat het word en wanneer we moeten bevallen @hier: 2 dagen overtijd, nog geen ongi. als donderdag nog geen ongi is ga ik weer even testen...
Hmmm dat ga ik even verder uitzoeken dan. Er zitten namelijk wel grote voordelen aan. Maar ik las net dat je verloskundige daar wel aan mee moet werken, dus dat moet ik eerst maar even gaan uitzoeken anders gaat het feest sowieso niet door...
@ Anni Haha, nee we zijn vandaag nogal actief geweest. Sorry! Wat grappig dat jij ook naar hardcore feesten bent gegaan vroeger! Dan zal je dat hardcore nummer over Sassenheim ook wel kennen... Elke keer als ik langs Sassenheim rij, denk ik nog steeds aan dat nummer haha. Gelukkig laat je ff wat horen, was al erg benieuwd of je nog niet ongi was geworden!! @Bloemetjes: Wanneer ga je nou een foto van je buikje in je fotoboek plaatsen? Hier mijn buikje van vandaag (dus op bijna 19 weken).
Haha ja dat nummer ken ik wel We waren ook altijd met een bus naar dat soort feesten. Mannetje of 80... Waren regelmatig DJ's die ons herkenden. Vooral DJ Luna, die kwam natuurlijk zelf uit Sassem Maar dat was vooral de hardstyle-kant. Laatste feest voor mij (hardcore dan) was Nightmare Outdoor. Was gelijk genezen, wat een tuig liep daar zeg... Mooi buikje Jody, zo klein ook nog