Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 17 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    succes met de kast Bren :)

Tja Astrid, ik heb enkel ervaring met Bas :) Ach en jij weet wat voor ervaring ;)

Toch lief van je vriend hoor Denise :) alhoewel ik ook wel kan begrijpen dat het ergens irritant is ;) Succes met werk vandaag!

Gister heeeerlijk gezwommen :) Vandaag proberen nog even tussen alle bedrijven door naar de sportschool te gaan en dan ben ik weer helemaal trots op mezelf :D

Zit ik kom trouwens altijd binnen op de laatste pagina dus vandaag lees ik enkel het berichtje succes met de kast bren! blij dat ik de ret ook kan terug lezen want heb bij dat soort zinnetje toch wel eens een rare associatie :D

2. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Nou, dat viel reuze mee! Ben alweer thuis en m'n ontbijtje zit er eindelijk in. Ik werd er absoluut niet misselijk van, alleen van 's ochtends niet eten word ik nooit zo vrolijk... Van het suikerwater ging m'n jochie nogal stuiteren :D.
    Heb twee uur zitten lezen op de bank van het ziekenhuis. Gelukkig is het een leuk boek :).

Haha, gelukkig weet ik niet zoveel van jouw ervaringen met Bas af :D. En inderdaad, jij staat altijd aan het einde van de pagina of net het begin en met dat soort zinnetjes wordt dat best grappig denk ik :). Nog steeds zo actief bezig, ik vind het maar knap!

Is het gelukt met de kast, Bren?

3. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Sjonge meiden, rustig is 1 ding, maar het is nu dodelijk stil...

Ik heb het zo fijn vandaag :).
    Slechte meidenfilm, goed boek, geverfde haartjes, gezichtsmasker, voetencreme en natuurlijk chippies en genoeg te drinken. Vanavond de restjes Chinees uit de vriezer en daarna naar de kapper.

En nog even surfen op de sites voor wat leuke kleren. Ik voel me toch steeds lelijker worden... Zo'n dagje heb ik echt nodig!

Wat zijn jullie allemaal aan het doen?

4. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Het is inderdaad wel heel erg stil geweest hier! We moeten weer ff wat leven in de brouwerij brengen!

Ik was even zwemmen dus vandaar mijn afwezigheid vandaag...
    Nu ff snel thuis en zo even naar de visboer die ik van verschillende mensen door heb gekregen waar ik gerookte zalm kan krijgen die niet uit de vacuüm komt. Lekker sushi maken straks!!! Daar kijk ik zo naar uit!!!!

Redhead, klinkt als een heerlijk dagje!! Lekker jezelf verwennen met beauty dingetjes, heerlijk!!

Nou meiden, tot later!!

5. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    ben nog druk aan het werk, wilde eigenlijk al weg..........ik ga zo

6. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Oooooow, ik krijg er helemaal trek van!

7. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo ben ik ook weer..!!
    Met de kast is alles goed gegaan en we krijgen een nieuwe zijkant..!

Redhead klinkt als een heerlijk dagje lekker tuttelen heerlijk.
    Had je schoonzus trouwens nog leuke dingen voor de baby??

Hmmmmm jody geniet er maar lekker van!!

8. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Goedemiddag!!

Het valt mee dit keer, hoefde maar 5 pagina's bij te lezen! :D
    Dit keer gelukkig geen eten, want meestal heb ik na al die pagina's echt superhonger!
    Wel schoonloeders :)D) en harde buiken...

Hier een hele rare menstruatie dit keer, vraag me wel af of die ovu-test goed was...?

Mijn nieuwe bed is vanmorgen gebracht, heeerlijk! :D
    Wat zal ik vanavond lekker slapen ;)

9. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik ben lekker thuis en hang weer op mijn bank.....
    Moeten vanavond even fotolijstjes halen voor onze fotoshoot
    en ik wil nog even kijken voor een poncho, het wordt maar niet warm en ik heb geen jas meer

10. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Oh wat fijn, Anni dat je bed is gebracht!! Dat is dan toch wel vrij snel gegaan, he? Meestal zit er echt weken levertijd op die dingen!

Bij de ikea heb je erg mooie fotolijstjes voor weinig geld, Denise! Of was je al van plan om daar heen te gaan?

Zo, ik heb ff 200 gram heerlijke, verse zalm gehaald bij de visboer. Ik heb het 3 keer gevraagd of het echt niet uit de vacuum komt en tot 3 keer aan toe zei ze heel stellig: nee, absoluut niet. Voelde me echt een beetje een zeurpiet, maar ik wil gewoon echt geen risico nemen...
    Net ook ff snel sushirijst en zeewierbladen gehaald en de rijst staat nu te weken. :D Kwam er alleen net achter dat ik geen sojasaus meer heb die nog houdbaar was (tot oktober 2010... :() en de wasabi vertrouw ik ook niet helemaal meer. Maar ik kan nu niks meer pinnen, rekening is leeg... Shit... Nou ja, dan mijn vriend zo maar ff opbellen om te vragen of hij het nog ff wil halen voordat ie naar huis komt! :)

Hebben jullie nog iets lekkers op het menu staan vanavond?

11. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ik zou trouwens toch nog ff langs de huisarts gaan hoor, Anni als je het niet vertrouwd!

12. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hmmmmmm jody wat zul jij lekker smullen zeg..!( kijkt heel jaloers )

Anni wat fijn van je nieuwe bed zeg, ben je helemaal tevreden?? zal in het begin wel even wennen zijn....
    Inderdaad als je het niet vertrouwt zou ik zeker langs gaan bij de dokter...

13. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    @ Denise: Stom he! Het moet gewoon mooi weer worden, ik pas ook niet meer in m'n jas...
    @ Bren: Fijn dat het gelukt is met de kast :).
    @ Anni: Nieuw bed, nieuwe kansen ;). Wordt het deze ronde ook weer een beetje leuk :).
    @ Jody: Nog gelukt met de wasabi en de sojasaus? Ik heb laatst nog een keer zalm gegeten op een broodje in een lunchtentje. Bedacht later pas dat die zalm ook uit zo'n verpakking kon komen...

Hier snel restjes Chinees opwarmen en dan richting de kapper! Net nog twee uur geslapen op deze hangdag :).

14. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ja ik was inderdaad van plan om naar ikea te gaan, heb daar al hele mooie lijsten vandaan,is goed voor mijn collectie haha

15. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Lekker zeg slapen, ik ga vanavond weer op tijd naar bed

16. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    hey dames :) allemaal leuke dingen die hier voorbij komen.

Hier ook een geweldige verassing gehad, was helemaal vergeten dat ik voor vandaag had afgesproken voor de proef van mijn bruidsmake-up :)

Wauw! serieus, zal zo nog ff proberen n foto'tje te maken wat het is fantastisch!

Ook alvast even een testje gedaan emt mn haar, ze had allemaal pijpenkrullen in mn haar gedraaid met allerlei versteviging, ik moest maar even mailen wanneer ze uitgezakt waren.. nou dat begon al flink na 5 minuten dus dat word nog een probleem :( nu nog wel een leuke slag maar om het nouw echte pijpekrullen te noemen, nee.

17. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja Denise, dat is echt de beste plaats voor fotolijstjes!!

Jaaaaa, alles helemaal gelukt met de wasabi en soja. Wat was dat lekker zeg! En ik was het sushi rollen nog niet verleerd. :D Uiteraard kunnen jullie mijn home made batch bewonderen op Facebook. :p

Oh ik ben benieuwd naar je kapsel, Sas! Plaats inderdaad ff een foto!

18. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Was ik weer!
    Ook ik een lekker gerechtje in elkaar geknutseld! Mjam!

Mijn menstruatie is gewoon anders dan normaal.
    Ik had de eerste 3 dagen af en toe een druppel oud bloed zeg maar.
    En nu net begin ik pas echt helderrood bloed te verliezen?
    Moet ik dan vanaf vandaag dag 1 rekenen?
    Heb ook best wel een beetje ongi-hoofdpijn nu.

Mijn bed ruikt nog wel naar schaap, dat moet er echt af haha!
    Maar hij ligt heeeerlijk! :D

19. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Wat heb je gemaakt dan, An?

Ik zou ff de dokter bellen met die vraag of een willekeurige verloskundige praktijk. Ik zou het echt niet weten vanaf welk moment je dat dan moet tellen...

20. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ja ik eigenlijk ook niet...

Je moet er van houden maar ik heb gemaakt:
    Farfalle met peer, danableu, honingmosterd-dressing en walnoten.
    Echt zooo lekker! :D

Deel Deze Pagina