Wat fijn dat al m'n dooie stukken er weer af zijn. Het is weer rood in plaats van roze (dat dooie haar pakt geen verf meer...) en er zit weer een goed modelletje in. Half september nog een keertje en dan hoop ik dat ik na de bevalling en nog voor de kerst nog een keer kan. Als je haar maar goed zit
Ja de laatste dagen al!! Iedereen is best druk de laatste dagen, dus dan krijg je dat... Vanavond ben ik iig wel aanwezig!!
Kijk! Dat is mooi! Die van mij is wel thuis, maar of ie er nou wel of niet is... Ik zit toch wel op zp!
Ik ga eens kijken of ik een beetje een normale foto van mezelf kan fabriceren... Na wat internet geshop ben ik volgende week ook nog een spijkerbroek met wijde pijpen, een vestje en dit shirt ter bescherming van de mensheid rijker. Bekijk bijlage 170450
wat een leuk shirt zeg wat gaaf he, bruidsmake up en kapsel Jammer genoeg niet echt de goede maat lijstjes bij de ikea, moet 60 bij 40 hebben, ze hebben dan wel van die grote lijsten van 70 bij 50 maar dan zit ik weer met een passe partout, ik weet niet of ik dat zo mooi vind. Net nog even op inet wezen zoeken maar daar zijn ze echt te duur, waarschijnlijk wordt dat dus morgenmiddag terug naar ikea............
En eventueel de HEMA denise? Die hebben vaak ook mooie lijsten voor een leuk prijsje! Haha, volgens mij hebben we allemaal een kleine ZP-verslaving! Ik ga ook altijd als eerste hier kijken wat er allemaal weer geklept is @Redhead: Wat een fantastisch shirt! haha Die wil ik ook als ik zwanger ben
Denise, ook bij V&D hebben ze best aardige lijstjes kwam ik laatst achter. Tsja Anni, ik ben eigenlijk niet van de teksten op shirts en dergelijken, maar deze paste wel erg goed bij mijn humeur de laatste tijd . Sas, ik een foto, jij een foto! Het was wel een beetje geklooi... Bekijk bijlage 170462
Oooh je bent weer mooi rood! Me like! Ik vind het ook een goede tekst voor op een t-shirt, duidelijk genoeg toch? Waar blijft die foto van Sas dan?
Erg leuk shirt!!! Ja dat is klote als je niet kan vinden wat je zoekt... Maar met dat soort foto's lijkt mij passe partout juist erg mooi, hoor!
Welke dag doen we eigenlijk in die week van augustus? Ik heb op de dinsdag en woensdag wel afspraken staan, maar die duren niet de hele dag .
Welke week was het ook alweer? De week van de 22e toch? Ik heb alleen een afspraak op donderdag staan, maar die kan ik eventueel wel verzetten als dat nodig mocht zijn. Het maakt mij dus niks uit! Waar heb je dat t-shirt vandaan trouwens?
Welkom bij Babyspeciaalzaak 't Aerts-Paradijs! - Babyspeciaalzaak 't Aerts-Paradijs Had em op de site van Noppies gezien, maar daar was ie alleen nog in het XS... Hier nog goedkoper ook! Ook in het grijs trouwens. Ja, die week is het! Ik ga lekker met m'n vent in bed Super Natural kijken, tot morgen meisjes, en slaap lekker voor straks!
Ik kan zondag de 27e niet. Dan hebben we familiebezoek uit Amerika hier. Donderdag de 25e kan ik dus wel, als iedereen dan kan dan zal ik mijn afspraak verzetten. Slaap lekker, Redhead!