Je voelt dat vaak wat ik gelezen hebt zo rond de 6de week.... Ze moet het inderdaad wel even goed in de gaten houden, en als ze extreem veel buikpijn heeft wel naar de dokter stappen want anders komt het niet goed, dan ben je gewoon een eierstok kwijt...!
Goedemorgen! Dank je Bren! Vannacht geen last gehad en net weer onwijze last en nu is het weer weg (paracetamol genomen). Hopelijk blijft het nu weg, want het is wel raar dat ik er een paar dagen geen last van heb gehad en dat het gisterenavond weer onwijs erg was ineens. Ff zitten googlelen en het schijnt dat witte vullingen krimpen, waardoor er druk op de kies komt te staan en dat kan pijn geven. Nou, de pijn die ik gisterenavond weer had leek me niet echt normaal. Hoop echt dat het snel weg gaat en weg blijft!!! En hoe bevalt je laatst dagje werken, Bren? Zal wel een beetje raar zijn... Leuke website met leuke foto's, Sas! Wat had je mooie make up op met oud&nieuw trouwens! Ik ga nu douchen en aankleden, zo ff boodschapjes halen. Tot later!
Gek toch hè.? Maar dan moet de pijn volgende week toch echt wel weg zijn.... Succes met de boodschapjes..! Ja heel gek me laatste dagje....ik merk wel dat ik en me lichaam er aan toe zijn ben en blijf zo moe, me benen die lekker tintelen... En dan ga ik heerlijk om me gemakkie de babykamer helemaal poetsen de meubels enzo...en lekker relaxen heerlijk... Sas ik kijk vanavond even op de site op me computer ben benieuwd...
Goedemorgen! Wat een rotnacht was dat zeg... Warm en allemaal enge dromen waar ik steeds wakker van werd. Om een uur of 2.00 besloot mijn kleine mij eens te laten voelen hoe hard ie al kan schoppen. Ik schrok me een ongeluk, wat is ie al sterk! Om 6.45 uur ging m'n ventje weg en toen kon ik gelukkig wel weer slapen! Tot 9.45 uur echt geslapen. Nu wel lekker uitgerust! Vandaag op zoek naar een dierenarts die mij wel insuline wil geven, want mijn eigen dierenarts was gisteren om 18.30 uur al dicht terwijl ze tot 19.00 uur open zouden zijn... En natuurlijk weer op weg voor de boodschapjes! Er is alleen 1 probleem: ik heb echt geen zin! Sas, een hele site erbij, wat een werk! Wel leuk verhaaltjes gelezen . Jeeeee Bren, nog maar een paar uurtjes en dan FREEDOM! Denise, die paar weekjes zijn volgens mij erg zwaar als ik het zo lees... . Jody, ik vind het dat je kiespijn wel erg lang aanhoudt hoor... Niet even langs de tandarts? Donderdag de 25e wordt het dus! Uurtje of 15.30 uur?
Jeetje, is het hier weer zo stil! Nou, drieënhalf uur later heb ik boodschappen voor het weekend + maandag in huis, heb ik de Etos bezocht en heb ik insuline voor de kat gehaald. Ik had me voorgenomen romantisch te gaan doen vanavond en lekker te gaan koken en toen ik Bob vroeg wat hij nou heel graag zou willen eten zei ie: "Witlof met ham en kaas." Lekker romantisch ! Nou zijn we nooit zo goed in romantisch doen, maar dit slaat wel alles... Toch maar besloten spareribs te maken (zoet en pikant) met een lekkere salade en hem morgen dan maar witlof te geven... Nu eventjes relaxen en daarna de boel beneden netjes maken en toch maar eens beginnen aan de zooi boven...
ach hij weet iig wat op te noemen om te eten... die van mij zegt altijd geen idee of patat. Hier trouwens vandaag begonnen met het geregel voor kraamzorg. Waar zitten jullie eigenlijk?
Hahahah redhead heerlijk om te lezen..!! En fijn dat je alle boodschapjes in huis hebt..! Sas ik zit bij wondere wereld...
Mooi he , Hollandse boer is het . Ik zit STB volgens mij... Geen idee wat ik moest doen toentertijd, dus de bovenste genomen die ik op google vond...
hahaha das ook een manier Ik zit vast aan de door het zilveren kruis gecontracteerden... Ma goed daar zit een hele goeie tussen en ik hoop dat die nog plek voor me hebben
Jeetje, wat is het hier weer rustig! Ik heb vanmiddag boodschapjes gehaald en een kaas uienbrood in de broodbakmachine gegooid. Hopelijk wordt het wat! Ik moet zeggen dat ik 15:30 wel erg laat vind... Vind 13:30 of 14:00 denk ik een betere tijd. Wat vinden jullie? Ik zit bij de Waarden met de kraamzorg. Brenda, je laatst daggie zit er bijna op! En heb je nog wat leuks gekregen van je werkgever? Vanmorgen weer onwijze last gehad van mijn kies voor 10 minuten. Daarna viel het eigenlijk wel weer reuze mee, maar durf er niet vanuit te gaan dat het zo blijft. Maar hoop het wel!!! Anders bel ik de noodtandarts. Alleen ze mogen nu geen röntgenfoto's maken en dat is waarschijnlijk wel nodig om de oorzaak te achterhalen (las ik op internet). Ach, we zien wel hoe het loopt, hoop dat het gewoon vanzelf ophoudt. Spare ribs, die heb ik echt lang niet gegeten!! De laatste 2 keer dat we bij de spare ribs express hadden besteld was het te smerig voor woorden, dus ik was er een beetje van genezen... maar in een restaurant heb ik er wel weer een keertje zin in denk ik! Nou dames, eet smakelijk alvast en ik hoop dat iedereen vanavond wat meer aanwezig is!
Jody dus een lekker dagje gehad, fijn..!! Ja ik moet nog een half uurtje heerlijk..!! Nee mijn baas zie ik ook niet meer ze zouden bellen, en ze willen nog een keer iets drinken met me dus zie wel... Wel verkopen wij fab tassen kennen jullie die?? Die heb je voor gewoon en voor een luiertas het zijn echte leren tassen, die mocht ik wel voor mezelf bestellen en dan voor de inkoopsprijs hebben...ben er heel blij mee..!!!
ha das relaxed ! zou ik ook wel willen Ik heb gebeld met take good care, is lekker kleinschalig nu hopen dat ze plek voor me hebben en anders schrijf ik me denk ik ook in bij de waarden.
Oh dat is wel fijn dat je die tas tegen inkoop kan kopen, Bren! Maar mag je dat niet met alle producten die jullie verkopen dan normaal al? Stond je helemaal alleen op je laatste daggie? Dat is ook niet leuk... Moet je wel enigszins haast mee maken met het inschrijven, Sas. Ze adviseren om dat zo snel mogelijk te doen als je zwanger bent.
ik wordt volgende week teruggebeld of er plek is bij take good care, als dat niet zo is regel ik meteen wat anders Volgens mij ben ik er met 11 weken ook nog redelijk vroeg bij toch?
Ik denk niet dat je nu al te laat zal zijn nee, maar ik zou niet nog heel lang wachten... je weet maar nooit natuurlijk!
Nee jody helaas werkt dat niet zo was het maar waar..!! Ik sta altijd alleen dus ook vandaag, en ze zijn zelf ook aan het verhuizen dus zijn wel echt druk... Wat ik weet raden ze dat meteen aan als je weet dat je zwanger bent..gek eigenlijk hè dat je dat allemaal al zo snel moet regelen...
tjsah... Gelukkig was de mevrouw die ik aan de telefoon had heel hoopvol. Zei plannen meteen de minimale zorg in zodat je verzekerd bent van die uren zorg als je bij hen ingeschreven staat. Als ze vol zitten zitten ze helaas wel vol... Ach komt goed
Bren, wat heerlijk! FREEDOM Ohja, de verzorgingstas! Ik weet niet eens meer welke ik krijg... Ik krijg hem van mijn schoonzusjes + schoonmama (zie je, echt een lieve!) Volgens mij was het deze... Bekijk bijlage 170660