Yeahhhhhhhh lekker even niet meer werken..!!!! Wat lief zeg redhead en leuke tas..! Ik zal vanavond even van mijn nieuwe aanwinst een foto erop zetten ben er heel blij mee...
nog een adres bevsetigd en dan is mijn deel van die rotkaarten iig geadresseerd... pfffffff wat is dat een rotklus zeg! ruiim 50 kaarten adresseren!
Trouwen kost veel energie... Wel fijn dat jij niet meer in je eerste weken zit dan, ik kan me namelijk de helft niet meer herinneren doordat ik zo moe was.
Jeeej, werkdag is voorbij!! Je verlof is nu ingegaan!! Leuke tas, Redhead! Lief dat je die gekregen hebt!! Ik zie vanavond de foto van jouw tas wel, Bren!
Hoe smaakte je uienbrood jody? Ik ga even snel stofzuigen dan hoef ik dat morgen niet te doen, en daarna maak ik ff een foto....
Wow, actief hoor Bren! En dat 's avonds, dat doe ik je niet na! Ik heb ook zowaar de bovenverdieping gezogen en gedweild en de badkamer schoongemaakt.
Inderdaad, overdag heb ik er al moeite mee... maar 's avonds zie je mij dat ook echt niet doen! Morgen ga ik waarschijnlijk een zoet brood uitproberen. Ja, zeker een aanrader, Redhead! Het is echt heerlijk!
Zijn die dingen duur? Oh, ik ben koopziek de laatste tijd... Wha, check m'n onderschrift, ik ben ook senior
Uhm die van mij was 79 euro bij de mediamarkt. Ik heb deze: Tefal OW3001 prijzen - Goedkope broodbakmachine KIESKEURIG En we hadden er zo'n elektrisch mes bij genomen, dat is wel echt heel handig met het brood snijden. Dus toen was het 103 euro totaal en ik denk dat we er nog heel veel plezier van gaan hebben!
Mmm, aantrekkelijk... Maar toch maar even wachten, ik geef geld uit alsof het niets is :S... Weten we al waar we de high tea houden?
Haha ja herkenbaar. Mijn rekening is ook leeg en ik heb mijn creditcard nog nooit zoveel belast als deze maand. Gaat goed dus... :S Nee, ik heb geen idee waar. Maar was 13:30/14:00 voor jullie ook een goede tijd? Dan zit je niet zo dicht tegen het avondeten aan...
Prima tijd voor mij! En Denise, ik voel me ook niet op m'n mooist . Daar kijken wij stoere meiden toch makkelijk doorheen?
Mooi zo! Haha, ik denk dat wij dat geen van allen zijn op 't moment, toch?! De rest ook eens met de tijd?
zo het is weer schoon, ik doe het normaal ook niet in de avond, maar mijn vriend is morgen weg die gaat een vriend helpen en ik wilde dan lekker de kinderkamer schoon gaan maken op me gemakkie.... ik vind de tijd helemaal goed....