Mooi dat alles weer schoon is, Bren! Leuke tas!! En dat is ook echt een luiertas? Of dat maak jij er zelf van?
Halloooooo! @Bren: Jeeeej verloftijd! Enne, mooie luiertas zeg! Wist niet dat het er eentje was. Kan zo door voor een grote handtas @Sas: Die trouwsite van jou, daar staat een plaatje bij van servies als kadotip. Dat servies hebben mijn ouders! hihi @Redhead: Ik moest even goed kijken met je nieuwe avatar, maar dat went vanzelf wel weer @Jody: Hoe was de sushi? Lekker gegeten gister? Enne, die stinkhanden kan je inderdaad wassen aan iets van metaal, dan gaat het weg. Is ook het geval met ui en knoflook en dat soort vieze dingen. Hier idd geen bbz hoor meiden, heb alleen wel buikpijn, en vannacht doorgelekt (gelukkig had ik al maatregelen getroffen, had toch wat geweest in mijn nieuwe bed! ) Heb echt zo'n hevig last van bloedverlies, maar das ook niet zo gek als je bijna een dubbele cyclus achter de rug hebt... IK HEB WEEEEEEKEND!!! WHOEHOEEE!
Dankjewel ben erook heel blij mee... Ik krijg erook 1 gratis bij de kinderwagen, maar die gebruik ik dan als hij naar de opa's en oma's gaat...die is nou niet echt mooi....
Ik heb heerlijk geslapen!! Wilde vanmorgen niet eens m'n bedje uit Hoe was je laatste dagje werken Bren? Kijk je uit naar je verlof?
Yep, sushi was echt verrukkelijk!! Ik ben heel, heel, heel blij met deze vondst!!! Was echt weer even genieten na al die tijd! Ja An, heeft je bedje lekker gelegen vannacht?
Fijn dat jullie bedje zo lekker ligt..!! Je hebt het weekend vrij hè?? Dus morgen lekker lang uitslapen..!! Heerlijk Ik vond het heel vreemd maar wel heel erg lekker, nu lekker rustig aan doen....
Ik heb jullie toch niet laten schrikken he...? 't Was niet zo bedoeld, meer als een grapje! Ik ga trouwens mijn bedje opzoeken, morgen gaan we hoogstwaarschijnlijk naar de camping Welterusten!
Daar moet je wel veel moeite voor doen voor dat je mij bang maakt ))))) slaap lekker Anni en heel veel plezier morgen...! Ik ben op rtl4 aan het kijken, en blijf me maar verbaasen..!
Hahaha welnee joh, maak je niet druk! Ik zit tv tv kijken ondertussen, dus ik reageer niet supersnel nu! Slaap lekker!
Dankjewel meis! Jij ook een hele fijne dag morgen! Ga je nog iets leuks doen? Ja echt een bizar programma he? Vriendlief vind het zelfs waanzin
En veel plezier morgen inderdaad! Wij hadden de tv op pauze gezet, dus dat gipsy programma begint bij ons nu pas...