Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 17 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Wij zitten hier the final exorcism tekijken, vet nasty, zwager is hier met chinese vriendin en morgen naar zwarte markt dus lekker druk, tot zondag meiden

2. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Veel plezier op de zwarte markt en succes met de drukte! Tot zondag!

3. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Bren, wat een stoere tas! An, goed dat je bedje lekker slaapt. Stiekem wel een beetje fijn dat de menstruatie nu doorgebroken is?

Zo, weekend! Ik moet eerlijk bekennen dat ik de dagen toch een beetje kwijt ben nu ik vakantie heb. Mijn hard werkende man wil vandaag weer van alles gaan doen, maar ik heb hem toch echt duidelijk gemaakt dat hij best een weekendje niets mag doen...

Mijn jongste schoonzusje neemt mij volgende week mee naar Castlefest. Ben erg benieuwd, ga ik me alleen niet verkleden! Vandaag komt ze om haar haren door mij te laten verven. Ik ben benieuwd wat mijn opdracht wordt... Volgens mij iets met verschillende kleuren groen...

4. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames..!!!

Allemaal lekker geslapen??

Klinkt als een lekker relaxt dagje redhead heerlijk....
    En veel plezier met verfen:)))

Ik ga zo even boodschapjes doen en dan lekker de babymeubels schoonmaken..!!

Wens iedereen een heel fijn weekend

5. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Poetsze Bren!

6. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een drukte zeg:)))

Zo heb lekker gepoetst en ben toch wel heel erg tevreden en we hebben meer dan ik dacht..!!
    Ik ga woensdag nog lekker met me moeder dingen kopen voor de kleine man...!!

Hebben jullie allemaal een lekker weekend??

7. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    hey dames :)

Mooie tas zeg!
    Die tijd is voor mij ook goed. Kan jullie wel heir uitnodigen, heb wel een patio maar als het erg warm is dan brand je der volledig weg. Daarintegen wel een park met schaduw om de hoek maar dan wordt t meer een piknik ipv een high tea

8. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Potjandikkie, wat een pokkenklus zeg! Van blond naar zwart/blauw met licht en donker blauwe strepen erdoor. Nu het zwart/blauw en de geblondeerde plukken erin gezet, en straks de blonde plukken nog blauw maken.

Picknick klinkt wel erg leuk Sas! Ik weet niet of er verder iemand een grote woonkamer heeft... Wij zitten dan midden in de verhuizing...

9. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Hee meiden!

Klinkt alsof jullie allemaal een goed weekend hebben! En hoe is de haarkleur geworden, Redhead?
    Fijn dat je huisje weer lekker schoon is, Bren!

Ja lokatie is even een lastige... ik ga er ook nog even mijn gedachten aan geven!

Mijn dag was iets minder. Ik mag best zeggen: het was vandaag een ongelofelijke klotedag en ik hoop dit nooit meer mee te maken!!!

Gisterenavond had ik zo'n verschrikkelijke pijn in mijn kies dat ik schuddend in bed lag te janken als een klein kind. Vanochtend rond een uur of 6 huilend wakker geworden van de pijn. Gelukkig na een lange tijd wel weer een beetje kunnen slapen...
    Mijn vriend kon het niet langer aanzien dat ik maar af wilde wachten dat het vanzelf over zou gaan dus die heeft de spoedlijn gebeld van de tandarts.

Ik kon godzijdank vanmiddag om 13:15 komen en ben nu net pas thuis. Ik had dus een behoorlijke ontsteking onder mijn kies en ik heb zojuist een gedeeltelijke wortelkanaalbehandeling moeten ondergaan. Toen hij die diagnose stelde was het maar goed dat ik in de tandartsstoel lag, want anders was ik flauw gevallen. Het werd grijs en wazig voor mijn ogen en ik werd heel licht in mijn hoofd. Het koude zweet brak me uit, ik was letterlijk zeiknat van het zweet en ik trok helemaal wit weg. Dus ik kreeg allemaal natte lapjes op mijn gezicht, glaasjes water, suikerwater... vervolgens kwam dat dus weer omhoog omdat ik ook verschrikkelijk misselijk werd, maar heb godzijdank kunnen voorkomen dat ik daar alles onder gespuugd zou hebben.Heb het net aan binnen kunnen houden.
    Ik heb 4 hele grote verdovingen gehad en ik heb nu het gevoel alsof de hele linkerkant van mijn gezicht verlamd is. Maar ik heb tenminste geen pijn, dus dit is echt even een verademing...

Nu eindelijk thuis en ga nu maar even liggen want ik ben nog steeds dizzy van het hele gebeuren. Pffff, wat een dag!!

10. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje jody wat omzettend naar, en heel goed dat je vriend wilde dat je er naar liet kijken, je ziet maar een ontsteking wat zal je een pijn hebben..!
    Ga maar lekker slapen en laat je lekker verwennen door je vriend dat heb je wel verdiend....
    Je kan natuurlijk geen hoge pijnstilling slikken..!! Bahhh vervelend hoor!

Dikke knuffel voor jou!

Redhead het is dus nog een hele klus hahahha succes....

11. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Dank je Bren! Tja, ik heb best een hoge pijngrens... maar dit was echt onmenselijk. Mijn vriend zat met steken in z'n hart toe te kijken... ik ben er echt nog een beetje getraumatiseerd van. Kan er nu wel weer om huilen! Wat een kutdag!!!!

En we zijn er ook nog eens achter gekomen dat je het liefst hoogstens 2 a 3 paracetamol per week mag slikken, anders verhoog je het risico op astma bij je kindje. Fijn, dat komt er ook nog eens bij, ik heb in de afgelopen 2 dagen al meer geslikt dan dat!!! Niet dat het echt hielp... de pijn kwam er gewoon doorheen zetten...

Maar goed, het is achter de rug. Hopelijk als straks de verdoving is uitgewerkt dan komt de pijn niet terug...

12. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Wow Jody, wat ontzettend pijnlijk :S! Je bent geen aansteller in elk geval, das nu erg duidelijk!
    Ik hoop dat het nu weer wat wegtrekt...
    Wie zegt dat over paracetamol? Je kunt je namelijk ook gek laten maken...

Het is nog steeds niet af, ze heeft nu een hele klus met uitspoelen! Ik hoop dat het gelukt is tot nu toe, dan de lichtere blauwe plukjes alleen nog :).

13. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jody als je het niet geloofd betreft de paracetamol zou ik maandag even je verloskundige bellen, want wat ik van mijn verloskundige begreep was het echt niet erg.....ik snap wel je onzekerheid dus zou zeker even bellen, ook om je gerust te laten stellen..!
    Het is 2 weken geleden dat je hebt laten boren dus kan je nagaan hoelang je er al mee loopt....bahhh wel heel fijn dat je nu de oorzaak hebt van de pijn, en dat als straks de verdoving uitgewerkt is je niet veel napijn krijgt...
    Moet je ook nog op controle komen??

Poehh redhead wat een werk...wel mooi geworden?

14. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja echt heel erg klote! Nee, ben wel wat gewend... Heb mijn been gebroken, operatie met lange herstelperiode ondergaan, tepelpiercings gehad... Maar dit... Dit de ergste pijn van allemaal, maar ik denk dat dat ook komt omdat het zo lang aan bleef houden en ik geen pijnstillers kon nemen. In ieder geval niet voldoende...

Dat hebben we gelezen op een Amerikaanse medische website... Dat onderzoek was gebaseerd op 9000 zwangere zwangere vrouwen. Dus dan wil ik het gelijk niet meer...

15. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pijn in je mond is echt verschrikkelijk...
    Heb 2 verstandskiezen moeten laten trekken en toen bij alle 2 een ontsteking gehad en ik denk ook inderdaad dat, echt het meest pijn heeft gedaan...!!
    Dus laat je extra verwennen..!

16. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Die had ik van te voren gebeld vorige week en die zeiden dat ik er max 2 per dag mocht. Maar in de gebruiksaanwijzing staat ook dat er bij zwangerschap nog te weinig van bekend is.
    Tja, in Amerika lopen ze wat onderzoeken ed wel voor natuurlijk... Ik neem het maar niet meer.
    Ja, moet zeker nog terug. Niet voor controle, maar omdat hij tijdens mijn zwangerschap geen foto wilde maken. En daarna mag de wortelkanaalbehandeling fijn opnieuw gedaan worden. Dus dat wordt na de bevalling... Dit jaar al voor 1100 aan tandartskosten gehad... Heb geen tegoed meer in mijn verzekering, dus dat kan ik ook nog eens uit eigen zak gaan betalen. Ik ben hier mooi klaar mee dus!!!

17. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Verstandskies had ik er maar 1 van en daar heb ik totaal geen last van gehad... Beetje vervelend gevoel zo'n gapend bloederig gat. Maar verder niks. Maar als er bij jou ook ontstekingen zaten dan weet je hoe het voelt... Brrrrrrr het kippenvel staat nog op m'n rug!!

18. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pffff niet normaal eigenlijk hè? Je betaald elke maand hartstikke veel geld en dan nog moet je dan uit eigen zak betalen bahhh
    En het kost wat geld...!! Ben je inderdaad mooi klaar mee!

Ja in Amerika zijn ze inderdaad al verder..maar probeer je niet heel druk te maken om de paracetamol...al is dat makkelijker gezegd dan gedaan!

Ja verschrikkelijk heb er 3 weken meegelopen allebei de kanten bahhh, pijn in je mond is misschien wel het ergste wat je kan hebben...het straalt ook zo lekker door naar je oren..!

19. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Precies ja!! Ik heb overal liever pijn dan in m'n mond!! En inderdaad: de pijn straalde door naar mijn oor, hele linker onderkaak, maar ook zelfs naar mijn bovenkaak en een stuk onder mijn tong.
    Niet normaal meer!

Ja... Ik heb al een hoge tandartsverzekering, maar die dekt tot 900 euro. Alles daarna moet ik zelf betalen.
    Maar ja, in ieder geval ben ik van de pijn af. En al had het me 1000 euro gekost... Ik had het er voor over gehad!!

Wat heb jij gegeten toen je die ontstekingen had? Ik kan denk ik straks nog niet kauwen, maar heb de hele dag nog niks gegeten...

20. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja ik heb het zelfde als jij kwa verzekering..de hoogste volgens mij..en inderdaad als je zo een pijn hebt maakt het niet uit hoe duur het is..

Wat ik at was yoghurt, of soep, en dan kan je eventueel een broodje erin dopen....
    Iets vloeibaars is het beste denk ik....

Deel Deze Pagina