Hey Jody. Wat een ellende zeg, sterkte hoor. Over die onderzoeken moet je je neit al te druk maken tot het een advies is. Daarnaast zijn de standaard pijnstillers in Amerika over het algemeen in een iets stevigere dosis dan hier in nederland en worden ze makkelijker en sneller geslikt. Daarnaast weet je neit welke andere risicofactoren die vrouwen om zich heen hadden en weet je niet met welk percentage de kans wordt verhoogd (neem ik tenminste allemaal aan ) In Nederland en in de EU zijn ze ontzettend voorzichtig met zwangere vrouwen, als er duidelijke signalen zijn die ergens op wijzen dan wordt daar een algemeen advies over aangenomen. Medicatie zo min mogelijk is hier het geldende advies, daar valt paracetamol ook onder. Alleen weet dat de stress die die pijn je opleverd vele malen erger is als je geen paracetamol mag slikken (heeft met een psychisch proces te maken) en stress is altijd super slecht. Vandaar dat ze in NL zeggen het liefst zo min mogelijk maar als het noodzakelijk is een klein beetje
ow, lekker geshopt vandaag!!! nieuwe circustent voor mn voorgevel aangeschaft, en een jurkje en extra ondergoed Vanmiddag lekker met Peter pan speedrock aan de afwas gedaan met lief erg grappig, dat doen we niet zo vaak! Vnaaf eindelijk weer eens d epitch in Hoop dat het mooi is geworden As
tsjah zo noemt me moeder ze ook altijd T zit een beetje in de familie geloof ik.... Mijn tante heeft op haar 17e een borstverkleining laten doen... (das dan weer minder zeg maar, blij dat ik van die brede schouder heb)
ook zo grappig, als je van die"ondeugende"jochies op tv ziet die moeders bh om hun hoofd hebben geknoopt... bij mij kan dat niet, ik kan 1 cup over bijna mn hele hoofd doen
een sport bh achtig iets van Anita, in een 85 H... Weer eens wat anders hij zit wel weer ontzettend lekker
Zo nou ik heb gelukkig niet vloeibaar hoeven eten. Ik heb heel langzaam een burito en een Mexicaanse friet naar binnen weten te krijgen. Tenminste nu wel wat in mijn maag zitten... Ik zal niet echt meer veel aanwezig zijn vanavond denk ik, ik ben nog steeds aan het bijkomen van de hele toestand. Dus lekker liggen op de bank en een beetje vooruit staren naar de tv is dan wel het fijnste! Dat is ook zo, Sas. Dank je wel. Ik denk ook niet dat dat kleine hoeveelheidje wat ik nu heb genomen kwaad zou kunnen... Jullie nog leuke plannen verder vanavond en/of morgen? Of ook lekker rustig aan?
Jeetje jody klinkt als een hel, beterschap Hier bijna de hele dag op de zwarte markt gelopen helemaal kapot, ik ga lekker mijn bed in Ik heb op zich wel een ruime woonkamer maar met een vrouw of 7 met buik...dan klinkt een picknick beter
Oh en misschien is het anders toch een beter idee om de high tea ergens in de stad te doen? Voor tussen de 15 à 20 euro pp hebben we een complete high tea in de stad. Zit niemand met de troep en laten we ons allemaal ff lekker verwennen zonder dat we zelf iets hoeven te maken. Ik vind dat we dat allemaal wel verdiend hebben! Wat vinden jullie?
Goedemorgen, hebben jullie allemaal lekker geslapen?? Jody hoe is het met je mond?? Ik hoop beter... En over de high tea dat lijkt me inderdaad ook een goed idee, laten we ons zelf lekker verwennen......
Goedemorgen Een beetje lekker geslapen? Bij mij houdt het helaas niet meer over Gisteren samen de badkamer onder handen genomen Geverfd en gesopt maar was toch iets te veel..... Voelde beeb ook niet veel Maar gelukkig maakte hij dat vannacht weer goed Ga nu naar een vriendin lekker tutten en aan de scrap Ga een albummetje maken voor de eerste 7 daagjes @ jody hoop dat je nu van de pijn afbent Vind kiespijn echt het allerergste @denise nog iets gescoord op beverwijk? Wil daar eigenlijk ook nog best naar toe Maar is het daar nu nuet stikdruk? De high tea: 14:00 lijkt me prachtig Op het oude slot kon het voor 20 euro dacht ik En ruime parkeer Andere locaties ken ik hier in de buurt niet
Goedemorgen!! Echt heerlijk geslapen, als een roosje! Zonder pijn gaan slapen en zonder pijn wakker geworden!! Wat waardeer je dat dan ineens!! Bij de bagelbar hebben ze ook een high tea en bij Nobel aan het Spaarne ook, daar heb ik in december met een vriendin een high tew gedaan en die was echt heerlijk! En een superleuke lokatie om te zitten, erg gezellige sfeer. Daar is het 17,50 pp. Nog leuke plannen voor vandaag? Wij gaan vandaag een lijstje maken van alles wat we nog moeten doen, kopen en regelen voor de kleine.
Fijn dat jullie lekker geslapen hebben..! Mij maakt het niet uit, ken het allemaal niet hahaha Wij gaan vanmiddag naar vrienden toe..... Succes met het lijstje jody Maaike jij veel plezier bij je vriendin
High tea in de stad vind ik een prima idee. Wat fijn jody, zonder pijn geslapen Ik merk het ook heel snel aan de bewegingen van de baby als ik te druk geweest ben Heb een adidas trainingspak gekocht in een heel fel kleurtje voor straks na de bevalling, viel eigenlijk wel mee met de drukte, merk wel dat mijn lijf dat lange slentetrn niet meer aan kan, heb nu ook nog steeds last van mijn banden. Vandaag kan ik rustig aan doen, huis moet ff netjes en we moeten even terug naar ikea voor die lijsten en vanavond komt mijn oma de babykamer bekijken
Goedemorgen meisjes! Jody weer een beetje opgeknapt? Ik had wel met je te doen hoor, gisteren . Hahaha, bh's over je ogen en dat met die van ons Sas, ik word weer vrolijk wakker . Lekker wakker gehouden vannacht, Maaike? Ik heb het nu best vaak dat ik 's nachts wakker wordt van getrappel en ik vakantie heb kan ik dat best waarderen . Een high tea in de stad vind ik ook prima. Misschien is het Hofje Zonder Zorgen dan leuk? Dan kun je in parkeergarage de Hout parkeren of natuurlijk gewoon op de fiets komen. Hofje zonder zorgen Gisteravond mijn schoonzusje even thuis gebracht en daarna langs mijn ouders geweest in Hillegom. Ik dacht "even" langs te gaan, maar we waren pas om twaalf uur thuis! Wel weer lekker bijgekletst. Vandaag lekker samen niksen op de bank!