Ja dat was bij mij ook op bepaalde momenten zo... maar vooral als ik ging liggen werd de pijn extreem. En na het eten. Ik zou het inderdaad maar ff goed in de gaten houden en als het een ontsteking is zsm laten behandelen! Succes ermee Anni, ik leef erg met je mee!! En werk ze vanmiddag!
Thnx meis! Ik had het na het douchen heel erg, dat het begon te kloppen gister. Maar nu valt het wel weer mee eigenlijk... Hoop iig dat het geen ontsteking is! Ik ga nu even wasje doen en konijnenhok schoonmaken, anders heb ik nog niks gedaan voordat ik moet werken! Tot zo!
Ik hoop het ook niet voor je, maar bij mij was het ook af en toe dat het minder was of zelfs helemaal weg was... Ik ga ook de deur uit. Succes met werken straks! En sterkte...
Goedemorgen! Lekker vroeg m'n bedje ingegaan met een filmpje en in de armen van mijn man gaan liggen. Dat hielp . @Anni: Wat jammer van de opmerking, maar verder fijn dat het een goed weekend was . En inderdaad weer fris de volgende ronde in, ik hoop met een duidelijker cyclusverloop. Had jij voor je vmk ook al een lange, onregelmatige cyclus? Wat betreft de high tea; even slikken, dat snap ik... Maar we kunnen ook nog best over andere dingen dan baby's praten hoor . @Jody: Thnx voor de tip, het lukte goed en heerlijk geslapen, dus nu voel ik me weer stukken beter! Luierze vandaag ! @beide: Ik hoop niet dat die kies-/kaakpijn besmettelijk is hier in het topic, anders zitten we straks allemaal bij de tandarts . Vandaag wilde ik eigenlijk allemaal dingen gaan inpakken, maar het is zulk mooi weer... Straks even langs de lapjesmarkt om stof te halen voor het hemeltje van het wiegje en daarna maar gewoon met een boek het park in... Om 17.30 uur kunnen we even in ons nieuwe huis kijken. Bob wil de badkamer bekijken met de aannemer en ik wil meteen even foto's maken van de kamers, zodat we kunnen kijken wat we ermee willen. Eigenlijk moet ik om 18.30 uur bij de pufclub zijn, maar ik die laat ik deze keer maar even gaan...
Haha ik hoop ook niet dat het besmettelijk is, want die pijn is echt niet leuk, dat wens je niemand toe! En dat inpakken zou ik ook laten voor wat het is, lekker boekje mee en in het zonnetje, heerlijk! Wou dat ik vandaag vrij had zeg! Wanneer is jullie huis klaar? Voor of na de beeb zijn geboorte? Want lijkt me wel fijn dat je niet in het stof zit tijdens de bevalling Kan me ook wel voorstellen dat je geen "puf" meer hebt voor de pufclub Fijne dag meiden, ik ga naar mijn werk!
Werkse Anni, en sterkte met de pijn . Ik ben 9 november uitgerekend en we hopen eind september te kunnen verhuizen... Nog twee weekjes en dan krijgen we de sleutel !
Mooi dat je goed geslapen hebt Redhead! En ik hoop inderdaad ook niet dat de ontsteking wordt doorgegeven via het forum! Veel plezier iig straks met in het nieuwe huis kijken, altijd leuk! Ik ga zo even naar de zonnebank. Ik weet het: het is misschien een beetje belachelijk met dit weer, maar ik word niet of nauwelijks bruin van de gewone zon en ik heb er geen geduld voor. Daarbij heb ik geen achtertuin, alleen een terras en geen ligstoel oid. Dus ja... dan maar ff the easy way! Daarna ff naar de intertoys, freddie de vuurvlieg halen. Superleuk babyspeeltje!! Moeten jullie maar ff googlelen, ik vind het echt fantastisch en het is goed voor de ontwikkeling! Redhead, veel plezier op de lapjesmarkt en straks in het park! Tot later!
Hee meiden..!! Hier vanmorgen de kraamzorg gehad...ik had in gevuld dat ik in september was uitgerekend...heel stom..!!! Ze is er denk ik 20 min geweest, stelde eigenlijk niks voor.! Ben daarna gezellig bij mijn vriend zijn opa en oma geweest en daar lekker een broodje gegeten. Zit nu heerlijk in de tuin..!! Jody was het lekker onder de zonnebank?? Redhead altijd leuk even kijken in je nieuwe huisje, veel plezier Anni werkze vandaag..!
Hee meiden..!! Hier vanmorgen de kraamzorg gehad...ik had in gevuld dat ik in september was uitgerekend...heel stom..!!! Ze is er denk ik 20 min geweest, stelde eigenlijk niks voor.! Ben daarna gezellig bij mijn vriend zijn opa en oma geweest en daar lekker een broodje gegeten. Zit nu heerlijk in de tuin..!! Jody was het lekker onder de zonnebank?? Redhead altijd leuk even kijken in je nieuwe huisje, veel plezier Anni werkze vandaag..!
Yep, was heerlijk onder de zonnebank! Haha heb je dat zeker in het begin ingevuld dat je dan was uitgerekend? Toen heb ik me ook nog wel eens vergist in de datum, hoor! Ik heb een brief gekregen van de Waarden dat ik morgenochtend tussen 09:00 en 10:00 moet bellen om een afspraak te maken. Dus dan weet ik wanneer ze langs komen. Hoop dat dat een keer lukt als mijn vriend er ook is, vind ik wel zo fijn. Maar heb je wel alles kunnen bespreken en vragen met haar? Net lekker nog een hele rits spulletjes gekocht voor de beeb, dus die kunnen weer van het lijstje af! Heb een hele lieve roze knuffel van knorretje gekocht, een speelkubus voor de ontwikkeling, Freddie de vuurvlieg, hydrofielluiers en hydrofielwashandjes, wattenstaafjes voor de beeb, zwitsal olie en een zacht haarborsteltje. Weer flink lopen shoppen dus!
Heerlijk jody..!! Ik ga woensdag met me moeder shoppen..! Dus heb ook een heel lijstje met spullen die ik nog moet kopen..! Ja was een aardige vrouw en heeft alles duidelijk uitgelegd en moet eerlijk zeggen zoveel vragen had ik niet... Ik probeer het allemaal maar op me af te laten komen, het is zoveel informatie... Morgen moet ik weer naar de verloskundige en hebben we de groeiecho...!! Kan ik weer even naar me knulletje gluren..! Morgen gewoon al 30 weken wow gaat nu hard..! Moet je nu nog veel hebben jody??
Oh gezellig met je moeder winkelen! Morgen al je groeiecho! Leuk joh!! Ik heb vrijdag de herkansing van de 3D echo. Hopelijk heeft ze inmiddels een betere houding aangenomen! En volgende week heb ik de groeiecho. Dus dat is wel erg leuk allemaal! Ja jeetje, dat gaat inderdaad heel hard!! 30 weken alweer... ik over een weekje ook al!! Wij moeten nog wel een aantal dingen halen ja... maar niet heel veel meer hoor! Het meeste hebben we wel in huis inmiddels!
goedemiddag wat een verwennerij he dit weer ik heb weer een dikke pluim op zak De gyn vindt dat ik het erg goed doe Zit nog onder mijn startgewicht Geen tekorten Beeb goed gegroeid en bloeddruk mooi En hij zei wel 3x dat ik er goed uitzie en dat hij er helemaal blij van werd Haha lief he over 2 weken weer een groeiecho en bloeddrukcontrole en over 4 weken weer naar de gyn morgen weer werken heb nu wel in ene dat mijn schouder en nek links helemaal vast zit ga zo nog maar weer eens lekker warm douchen misschien helpt dat volgens mij komt het kraamburo bij mij pas met 34 weken dus ik heb nog even ik heb het kraamkloppertje op aanraden van vriendinnen ik moet nog steeds eens kijken wat ik nog mis voor de beeb maar kan nooit veel meer zijn heb ik het gevoel dikke knuf voor iedereen tot later!
Dat is ook zo jij kan vrijdag lekker gluren en inderdaad hopen dat ze zich nu wel laat zien..!! Heerlijk dat je het meeste in huis hebt... Ik merk dat ik nu wel wat ongeduldig wordt en graag alles in huis heb haha!! Maaike fijn dat de gyn tevreden was..!
Mooi, lekker geshopt Jody! Het begint echt hard te gaan nu, he! En vrijdag weer spieken naar je meisje. Ik duim alvast voor een goede houding van haar! Zit jij nou ook bij de Praktijk aan 't Spaarne? Bren morgen ook lekker kijken naar je man! Ik ben benieuwd waar ze nou allemaal naar kijken tijdens die groei-echo. Moet je nog veel kopen? Lekker he, Maaike! Ik heb twee uur in de zon gezeten met een boek! Wat goed dat je gyn het allemaal zo goed vindt gaan. Complimentjes zijn nooit weg . En wat is een kraamkloppertje? Zo, net terug uit het huisje en ik heb eens goed kunnen kijken. Ik weet alleen niet welke kamer ik moet kiezen voor de babykamer... Allebei zijn ze naast onze slaapkamer, alleen is de ene wat kleiner dan de andere. Meteen de buren ontmoet. Wat een aardige mensen zeg! Ik heb er zo'n zin in . Nu eten, want ik val bijna om...
Hallo!! Hier weer een dagje werken achter de rug, nu nog de rest van het huishouden (was, droger en afval buiten zetten) Iedereen een leuke dag gehad?
Fijn Maaike dat de gyn zo tevreden was. Dat is altijd goed om te horen! Dank jullie wel voor het duimen/ meehelpen hopen voor een goede houding van die kleine! Hoop dat het helpt!!! Het zou wel echt onwijs klote en jammer zijn als ze nou weer verstoppertje gaat spelen in mijn placenta. Maar goed, we kunnen ook echt alleen maar hopen dat ze nu wel goed ligt. Als het niet anders is, dan is het niet anders... Ik zit niet bij praktijk aan 't Spaarne. Ik zit bij het Ooijevaarsnest in Heemstede. Daar heb ik dus volgende week mijn groeiecho, maar de 3D echo heb ik in Purmerend bij Marja Schouten. Tja, is dan even afwegen wat je het beste kan doen... ik weet niet of jullie in de toekomst een tweede willen eventueel, maar dan zou je bijvoorbeeld de kleine kamer voor de tweede aan kunnen houden en de grotere voor de eerste. Zo zou ik het doen iig Mooi dat de buren zo aardig zijn, dat is zo belangrijk!! Mooi dat je dagje werken er weer op zit, An! Hoe is het met de pijn in je mond? Hopelijk alweer wat beter??
Ik dacht dat jij het was, Jody, maar dan is het iemand anders hier die ook bij de Praktijk aan 't Spaarne zit. Ben benieuwd of zij de groei-echo ook heeft of niet. En natuurlijk blijven we duimen . Dat dacht ik eerst ook over de kinderkamer! Later dacht ik alleen dat het misschien handiger is om het kleinere kamertje te nemen, omdat ik dat dan als babykamer kan houden omdat ik zeker weet dat ik een tweede wil (als het ons gegund is natuurlijk, je weet nooit!). Dan kan deze man doorschuiven naar de grotere kamer.
Ja precies! Dat is ook een goede! Maar als je je babykamer in veel blauw gaat doen en de volgende zou eventueel een meid worden, moet je de boel alsnog omgooien. Maar je zou dan idd ff moeten kijken wat handig is! Heb trouwens een foto van Freddie de vuurvlieg op facebook gezet. Ik ben er zo blij mee!!!