Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 17 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ik vind Freddie ook super! Denk dat ik die op mijn verlanglijstje ga zetten :).

De kamer wordt groen, was het ook geworden als het een meisje was geweest, dus dat is het probleem niet... Ik denk dat ik gewoon de kleine kamer neem. Dan is de volgende vraag weer wat we nou in hemelsnaam met de andere kamers gaan doen. Gna, ik heb nog nooit zo groot gewoond!

2. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Hahaha rommelkamer, waskamer, hobbykamer... genoeg opties!
    Ik heb de kamer die ik over heb als waskamertje. Staat mijn wasmachine, droger, strijkplank, wasrek, kledingrek en wat dozen met spullen. Moet zeggen dat me dat erg goed bevalt zo! ;)

3. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja Freddie is echt cool! Hij maakt ook een soort van knispergeluidjes als je 'm vastpakt en hij heeft belletjes en een spiegeltje. Helemaal leuk! Hij is er ook nog eens in verschillende kleurencombi's! Ben helemaal weg van Freddie! :D

4. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Dagje werken was goed te doen, heb mijn huishouden beetje laten verslonzen de laatste dagen dus ja, dan moet je later weer alles inhalen.
    En ja, ik werk fulltime in de winkel en nog parttime als kapster, dus dan heb je het wel eens druk ;)

Pijn in mijn bekkie is nog niet helemaal weg, maar vraag me af wat het is eigenlijk.
    Kijk het nog even aan, als het aanhoudt dan maar es even bellen.

Wat een cutie is Freddy de vuurvlieg! :D
    Die zet ik ook alvast op mijn lijstje voor beeb-spulletjes!

Wat fijn dat je straks je nieuwe huisje in kan voor de beeb komt.
    Lekker alles nieuw, dat vind ik altijd zo lekker ruiken! :D
    Blijf je in Haarlem wonen of ga je ergens anders heen?

5. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja he!? Oh Redhead, hij is nu in de aanbieding bij de Intertoys. Misschien wel goed om te weten! ;) Maar het merk Lamaze heeft meer van dit soort coole educatieve speeltjes met leuke felle kleurtjes! Ik ben er helemaal weg van!!

Is je huisje alweer een beetje netjes, Anni? :)
    Klote dat de pijn nog niet helemaal weg is, meis. Maar als het eerder al klopte dan zou ik het wel extra goed in de gaten houden... een ontsteking kan je maar beter zsm kwijt zijn!!

6. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Redhead wat leuk zeg dat je ook meteen de buren hebt ontmoet, kan me voorstellen dat je er veel zin in hebt...
    En lekker inrichten..!!!

Jody jullie meisje wil het misschien gewoon lekker geheim houden en jullie lekker nieuwsgierig maken haha al hoop ik echt dat je er goed kan zien vrijdag..!

Anni fijn dat je lekker hebt gewerkt.

Poehh meiden ik kan gewoon niet eten door de maagzuur, morgen even vragen aan de verloskundige of ik er iets sterkers voor kan krijgen..!
    Ben ook zo moe vandaag...haha zal wel door het weer komen..! Ben er wel blij mee heerlijk het zonnetje!

7. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ah dat is klote, Bren! Ik moet zeggen dat ik er ook steeds meer last van begin te krijgen. Die kleine gaat natuurlijk steeds meer tegen je maag aan drukken en dan komt het zuur omhoog... Vreselijk gevoel is het, he! Hopelijk kan je wat sterkers krijgen want als je er niet meer van kan eten is dat niet goed natuurlijk...

Ik ben ook onwijs moe nu en ik heb ontzettend branderige ogen. Ook erg irritant!

Vanavond hebben we heerlijk gebbqt. Lekker chipolataworstjes, saté en shaslicks gehaald bij de keurslager en een boerensalade erbij. Echt HEERLIJK! Met als afsluiter een heerlijke nieuwe smaak van Ben & Jerry's. Yammie!!

Hebben jullie nog iets lekker gegeten?

8. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja het hoort erook echt bij...er zal vast wel iets voor zijn.!

Hmmm klinkt lekker jody en het was er heerlijk weer voor jullie hadden helemaal gelijk lekker met ze tweeën gedaan??

Ik denk ook dat ik lekker optijd me bedje in ga...
    Hoe is het eigenlijk met je mond jody??

9. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja, lekker met z'n tweeën gedaan. Last minute besloten... we moesten het er toch ff van nemen met dit weer hoor. Wie weet hoe kort het weer aan blijft houden. Vind dit trouwens nog wel goed te doen, warmer moet het niet worden vind ik.

Met mijn mond is het prima! Gelukkig is de pijn weg gebleven tot nu toe. Alleen met tanden poetsen is het nog wel wat gevoelig, maar dat zal ook wel weg gaan hopelijk. :) Lief dat je het vraagt! :)

10. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Dank je, Jody! Ik ga woensdag even kijken denk ik :). Heerlijk bbq-weer! Welke smaak heeft Ben Jerry's nieuw, ik ben benieuwd!

Wat een werk, Anni! En knippen doe je voor jezelf ernaast? We gaan naar Spaarndam, vlak naast Haarlem. Daar kregen we iets (lees: veel meer...) huis voor ons geld :)... Niet te lang wachten met je mond he, anders weten we inmiddels hoe het afloopt ;).

Wat naar Bren... Eten in kleine porties en dan wat vaker op een dag. Helpt dat misschien een beetje? Ik krijg er ook steeds meer last van, vooral als ik veel eet.

Wij gaan weer lekker in bed een filmpje kijken. Manlief voelt zich niet helemaal lekker. Ik vind het een beetje zielig voor hem...

11. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ahhh, mannen die zich niet lekker voelen die moet je goed verzorgen! :) Succes! ;)
    De smaak was iets van coconutterly nog wat. Erg lekker, chocoladeijs met kokos, cacao en caramel. Maar hij kan echt niet op tegen de Brownie variant van B&J. Die is echt de lekkerste toe nu toe, vind ik! :)

12. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ach Bren, wat rot dat je iedere keer zo'n last hebt van maagzuur.
    Ik zou ook idd wat vragen daartegen, want om nog 10 weken zo door te moeten...

Spaarnwoude ken ik wel, en daar krijg je bijna een villa ten opzichte van haarlem wat betreft de prijs (ik ben goed in overdrijven ;))
    Leuk hoor, ben benieuwd naar de foto's als je er zit! :)

Enne, als je nog ijs over hebt Jody, meld ik mij geheel vrijwillig aan.
    Heel rot, ik weet het, maar ik offer me wel op! :D;)

Heb net even aarde staan scheppen, wat een rotklus.
    De nijntjes hadden een hol gegraven, bijna 2 meter onder het terras! De tegels waren helemaal gaan verzakken, heb denk wel 20 keer een 10liter emmertje in het gat staan gooien.
    En nu zijn ze boos omdat hun kunstwerk weg is hihi :D

13. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Oh, en om nog je vraag te beantwoorden As;

Ik knip naast mijn baan ook nog, om zo de extra leuke dingen te kunnen betalen.
    Ik heb niet meer zoveel thuisklanten zoals vroeger, maar heb er ongeveer 250 euro per maand bij aan extraatjes :)
    En ik vind het leuk om nog een beetje te kunnen knippen!

14. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Haha Spaarnwoude is net iets anders dan Spaarndam, Anni. hahaha ;)

Haha wat dacht je, dat ik ijs over heb??? Whaha nou als je mij kent dan weet je dat dat niet samen gaat: Jody en lekker eten overhouden. :p

15. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Whoopsie Daisy! :D
    Had verkeerd gelezen haha!
    Maar ken ze allebei, dus dat scheelt ;)

Ehm, ik dacht het niet hoor Jody, ik hoopte er op! :p

16. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Hahaha ja dat snap ik! Het was ook erg lekker! Maar ik had toch liever marshmallows gehad... dacht ik pas aan toen ik thuis was. Daar had ik nou écht zin in!!

17. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ja dat heb ik ook wel eens.
    Dan kom ik thuis en denk ik; whaa ik heb zin in ....!
    En dan heb ik dat niet gehaald of in huis.
    Zoooo irritant is dat!

Ik ga trouwens naar bed toe, morgen weer werken (helaas)
    Woensdag ben ik deze week vrij, ga lekker wandelen met een vriendinnetje en haar 8 maanden oude zoontje :)

Welterusten! :)

18. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Weltruste dan! En werk ze morgen!

19. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Wat is het hier trouwens stil vanavond!! Waar zijn jullie Brenda en Sas? Ongezellig hoor!!!

20. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ik wou het niet zeggen, maar inderdaad is het stil.
    En dan ga ik je nu ook echt verlaten, sorry!

Doei doei!

Deel Deze Pagina