Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 17 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Doei!! ...Snik...

2. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ahhh arme jody hier ben ik, jij ligt misschien al heerlijk te snurken..!

Ik was lekker 2 uur aan het bellen met me zus, vind dat soms echt heerlijk lekker beppen.
    Ik had ook veel vragen en ze kan me er perfect mee helpen heel fijn..!

Slaap lekker allemaal..!

3. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Jeeej!! Ik lig nog niet te slapen! Maar ga zo wel naar bedje.
    Ben nog ff wat dingen aan het uitzoeken voor mijn scrapbook... erg leuk, maar ook erg lastig! Kom er niet helemaal uit... misschien moet ik morgen gewoon maar even verder gaan. Mijn ogen vallen ook zowat dicht nu, haha.

Heb trouwens ook onwijs last van maagzuur ineens, echt klote!!
    Ik ga volgende week ook maar ff aan mijn vk vragen wat ik daarmee kan want dit is echt vreselijk!

4. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja het moment is dan toch echt aangebroken dat mijn ogen niet meer open blijven... Ik ga lekker naar mijn bedje!

Weltruste en tot morgen! Slaap lekker!

5. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pffff hier kan iemand niet meer slapen...terwijl ik zo moe ben..!!!

Jody heb je uiteindelijk n

6. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pffffff hier kan iemand niet meer slapen...terwijl ik zo moe ben..!!!

Jody heb je uiteindelijk nog leuke dingen kunnen vinden??

Wens jullie allemaal een fijne dag met het heerlijke zonnetje:)

Ik ga maar even een broodje eten en nog even terug naar bed tot later..!

7. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    goodmoring lady's,
    gister weinig tijd gehad, gewerkt, daarna nog boodschappen doen en 's avonds naar de yoga geweest. 's middags gelukkig nog wel even bij moeders in de tuin gezeten, die heeft weer even mijn teennageltjes mooi gemaakt (pedicure)

8. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohhja 30 weken vandaag ben zo trots..!!!! :D:D:D

9. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    slaap lekker nog eventjes Bren

10. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dankjewel Denise jij werkze..!!

11. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Allereerst even: GEFELICITEERD BREN! 30 weken, nu mag je echt aftellen :D! Werd je wakker gemaakt door je ventje daarbinnen?
    Wat heerlijk dat je met je zus zo kunt beppen. In deze tijd heb ik niet zoveel aan die twee kleine (beide 2 meter...) broertjes van mij qua informatie.

Jody, jij bedoelt vast Choclate Fudge Brownie, mjammjam! Die is inderdaad erg lekker. Maar toch blijft Cookiedough mijn favoriet. Morgen boodschappen doen, meteen maar weer eens wat ijs halen :D.

Een pedicure! Wat een goed idee, Denise! Wat een dagen maak jij nog zeg!

Anni, Spaarnwoude ligt naast Spaarndam, dus je zit goed in de buurt :). Ik zal zo even een foto van de veel te dicht begroeide tuin neergooien. Hij is echt super! Is de pijn inmiddels al minder?

12. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Er zijn gewoon geen bikini's/tankini's voor mij die niet gigantisch duur zijn :(. Ik kwam op het geniale idee om te kijken of Bob's zwembroek me past en dan gewoon met een hemdje erop. Helaas ging dat feest ook niet door, omdat er geen elastiek in de broek zit... Maar ik heb wel een oplossing voor m'n probleem gevonden; een mannenzwembroek met elastiek vinden!

Mijn nieuwe tuin, met nog heeeeeel veel begroeiing...
    Bekijk bijlage 171480

13. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dankjewel redhead, heel gek maar krijg steeds meer rust dat ik al zover ben gekomen..!
    Nee ik werd niet perse wakker door me mannetje, de wekker van me vriend, had hele erge honger maar ook misselijk hahaha ach heb een lekker koekje gegeten..!
    Wow wat krijg jij een grote tuin zeg, je kan er bijna verstoppertje in spelen..!! Echt gaaf..!!
    Of je kan een gewone zwembroek kopen met een hemdje...moeilijk hè???

14. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Heb wel gekeken maar nog niks definitiefs uitgezocht. Zo moeilijk ook om dat van een computerscherm te moeten bepalen en dan ook nog de rest er bij in te beelden... maar ik kijk vanmiddag wel ff verder.

Echt respect voor jou Denise, dat je nog zo veel werkt! Dan had je die pedicurebehandeling extra verdiend natuurlijk! ;)

Gefeliciteerd met het behalen van je 30 weken, Bren!!

Ik was ook al vroeg wakker door de wekker van mijn vriend, maar kon ook niet meer zo goed in slaap vallen. Zat weer met teveel dingen in mijn hoofd en toen ik daglicht had gezien doordat ik naar de wc moest was het helemaal gebeurd... ;) Gelukkig nog wel iets van een uurtje kunnen slapen daarna totdat om 09:30 mijn wekker ging. Moest bellen naar de Waarden vandaag tussen 09:00 en 10:00 om een afspraak te maken. Bel ik, wordt er tot 2 keer aan toe niet opgenomen en vervolgens na 10 minuten proberen krijg ik eindelijk iemand aan de lijn. Word ik teruggebeld na 10:00, nou ik ben nu nog steeds niet gebeld. Vind het behoorlijk irritant, want ik heb voor niks mijn wekker gezet en ik kan niks doen omdat ik gebeld kan worden door ze.
    En ik moet zo naar het ziekenhuis om bloed af te laten nemen voor een test op ijzer en op suikerziekte. Lekker handig dus allemaal.... pfff

Wat een heerlijke tuin, Redhead! Daar ben ik maar wat jaloers op!! Lijkt me heerlijk om een tuin te hebben!!
    Wat vervelend dat in jouw maat alleen maar hele dure bikini's/ tankini's te vinden zijn. Ook het internet al goed afgespeurd?

15. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Pfff, wat heb ik daar een hekel aan! Als je een afspraak maakt, moet je hem ook nakomen! Nou zit je aan huis gekluisterd voor niets... Voor als ze bellen; Give them hell, baby! ;)

En je moet nog nuchter zijn ook voor die test... Ga je niet helemaal stuk van de honger nu?

Op internet ook gekeken... Ik vind het eigenlijk een beetje zonde om zo'n dure te kopen, terwijl ik best in een hemdje kan zwemmen. En voor september/oktober/stukje november heb ik ook nog een jas nodig, want die van mij gaan niet meer dicht...

Meisjes, ik wens jullie een fijne dag. Ik ga richting Utrecht en lekker luieren bij mijn schoonzusje! Tot vanavond!

(Ok, en naast al die harde werkers hier voel ik me best een beetje verwend met die schoolvakantie... Ik zal morgen naast leuke dingen ook nuttige dingen gaan doen :))

16. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Redhead je zou ook een poncho kunnen kopen in plaats een winterjas...sommige zijn echt dik....

17. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    En veel plezier in Utrecht..!

Jody en ben je inmiddels al gebeld??

18. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Nou heb net zelf nog maar even gebeld en ze stond net op het punt om mij te bellen. Heb een afspraak staan voor de intake op 16 augustus, dus over 2 weekjes. :)
    Net ook voor de zekerheid nog even mijn vk gebeld om te vragen of ik nou nuchter moest zijn want nou begon ik een beetje te twijfelen. Maar dat hoeft gelukkig niet. Je hebt meerdere suikeronderzoeken en ik moet voor Glucose orienterend en daarbij hoef je niet nuchter te zijn. :D Thank god!
    Verder ook maar even nagevraagd over die ontsteking in mijn mond want ik heb op internet verschillende verhalen gelezen dat dit erg gevaarlijk kan zijn voor de baby wanneer de bacteriën bij de baby komen en dat er zelfs een kindje van dood geboren was met 39 weken zwangerschap... De verloskundige bevestigde inderdaad dat dit gevaarlijk kon zijn, maar met name in de eerste helft van je zwangerschap. Ze zegt dat ik me er niet teveel zorgen om moet maken. Maar dat doe ik natuurlijk toch wel...

Wat betreft die bikini zou ik ook lekker een creatieve oplossing gaan zoeken! Zeker als je ook nog een jas moet kopen voor die korte periode... Kan je het niet af met 2 of 3 vesten? Ik je laatste weken zal je misschien toch niet meer zo actief naar buiten gaan...

Jij ook een fijne dag, veel plezier bij je schoonzusje!

19. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Of inderdaad een poncho, ja! Goeie!

20. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Spannend jody nog 2 weekjes..!!

Ik kan me voorstellen dat je je er druk om maakt, wat klote hè hier zit je niet echt op te wachten bahhh

Is het gelukt met bloedprikken??

Deel Deze Pagina