Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 17 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Daar gaan we wel voor hoor!
    Want het is af en toe veels te stil...

Tot morgen! :)

2. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja joh! Waar zijn de dagen/avonden gebleven van de 10 pagina's vol?? Morgenavond weer ff goed het forum bekladden, hoor!! ;)

Weltruste!!

3. Goedemorgen
    Gisteren weer gewerkt hmmmm mis daar eeen bedje voor een siësta:D
    Daarna lekker met vrienden op het strand gepicknickt was toch frisser als gedacht maar wel goed voor een beetje vakantiegevoel

Meteen de box opgehaald en de wipper dus alle spullen binnen zo dacht ik:)
    Straks nog even vrij regelen voor de high tea
    Heb er zin in
    (ook al ben ik niet zo actief hier als de rest:cool:;) )
    Ga maar vroeg beginnen, kan ik bijtijds weer stoppen
    Iedereen een fijne dag vandaag

4. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Sorry hoor meiden, verwaarloos jullie een beetje, maar dat fulltime werken en alles is me toch behoorlijk zwaar.
    Ik heb vandaag ook echt me dag niet en kijk even hoe ver ik kom vandaag, onwijs last van mijn banden en een harde buik dus.............pfffff.
    Was vannacht natuurlijk ook superwarm dus erg slecht geslapen

5. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Oh wat een picknick! Gezellig Maaike!

Ik kan me voorstellen dat dat je opbreekt, Denise! Ik zou lekker naar huis gaan als je je zo voelt! Aan jezelf denken hoor, jij bent het belangrijkst!!

Sas, waar hang je eigenlijk uit? Heb je hier al een paar dagen niet gezien!!

Ik kijk ook onwijs uit naar de high tea! Heb er onwijs veel zin in!!

Vannacht was inderdaad erg warm, ben ook vaak wakker geweest er van! Bah! Maar goed, ik kon uitslapen dus ik mag eigenlijk niks zeggen... ;)

6. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Goedemorgen maar weer :)

@Anni: Mooi he, m'n tuin! Maar die zeis is geen slecht idee :). Wel maf dat je voor iemand anders je huis schoon moet maken... Natuurlijk prettig dat het gebeurd is!

@Jody: Fijn he, nieuwe kleren! Ik heb nog steeds niet gek veel, maar ik ben wel erg blij dat ik wat extra's aan mezelf uit kon geven. Ik voel me al zo'n walrus!

@Bren: Heel veel plezier met shoppen vandaag, en ik ben benieuwd naar je buit!

@Maaike: Yeah! Ook jij 30 weken :) Gefeliciteerd!

@Denise: Wat naar :(. Ik kan me helemaal voorstellen dat het zwaar is... Heel veel sterkte vandaag en ik hoop dat je je straks toch nog wat beter voelt.

Vandaag kort wat in het huishouden doen, boodschapjes doen en daarna bijkletsen met 1 van mijn beste vriendinnetjes!
    En vandaag 26 weken, jeeeeeeej :D!

7. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja erg fijn! Ik zat gisteren op de bank bij mijn vader en ik zag de cellulitus op mijn benen zitten... voorheen had ik daar geen tot zeer weinig last van en dan alleen op de achterkant en zijkant van mijn benen. En nu dus al heel duidelijk op de voorkant ook... vreselijk. Dat aankomen kan ik mee leven, maar een sinaasappelhuid dat vond ik wel ff slikken om dat bij mezelf te zien. Zit steeds minder lekker in mijn vel nu, moet echt beter gaan opletten voordat ik straks 30 kilo ben aangekomen...

Succes met het huishouden, Redhead en veel plezier straks met je vriendin! En uiteraard gefeliciteerd met je 26 weken zwangerschap!! Mijlpaal bereikt!!! Kindje is nu levensvatbaar!! :D

8. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Shit he, ik vind mezelf ook zo ontzettend lelijk... Ik durf niet eens meer met blote benen te lopen! Nou ben ik van mezelf al niet de allerslankste, maar ik kon ermee leven. Nu lijkt het wel of m'n benen en kont nog groter worden :(. Naja, lijkt, het is zo! En dat terwijl ik helemaal niet buitensporig eet!

Grmbl... :<

9. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    I know the feeling... ik vind het soms ook echt heel moeilijk om naar mezelf te kijken in de spiegel. Dan trek ik echt wel 5 keer iets anders aan omdat niks staat voor mijn gevoel. En inderdaad: blote benen heb ik ook steeds minder graag. Voor mijn zwangerschap kon ik veel hebben, maar nu draag ik alleen nog maar dingen tot aan mijn knieën en anders met een legging. En ook een legging vind ik steeds minder leuk staan...

Ben ook inmiddels al 16 kilo aangekomen, dus dat wel best wel een groot verschil natuurlijk. Denk dat 13 kilo daarvan vet is en dan ben ik nog optimistisch. Ach ja, dan maar hard lijnen na de zwangerschap! :)

10. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ik heb geen idee hoeveel ik aan ben gekomen... Ik woog me voor de zwangerschap al niet, en nu ook niet. Morgen bij de verloskundige maar eens vragen...

Ik ga ook weer sporten na de bevalling, zeker weten! Proberen weer iets van m'n lijf te maken. Met die strepen zit ik sowieso opgescheept :(. Vanaf week 9 begonnen die al te komen... De sportschool houd ik alleen nooit lang vol, omdat het me echt te saai is, dus ik moet nog maar eens gaan bedenken wat ik wel wil gaan doen!

11. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ik heb dus ook best een hekel aan sporten...
    Zwemmen vind ik nog wel leuk, maar bijvoorbeeld de sportschool vind ik ook echt vreselijk!! Ik ben daar gewoon te lui voor... En ik vind het ook echt saai!
    Je hebt wel een programma in het zwembad 'back in shape' voor na de bevalling. Misschien moet ik me daar maar aan gaan wagen! ;)

Zijn er wel sporten die je leuk vind?

12. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ik ben er vooral nu te lui voor :D.

Verder heb ik altijd aan sport gedaan, alleen de sportschool gaat echt te ver voor mij... Ik vind bijna alles leuk! Dansen, zwemmen, paardrijden, honkbal, snowboarden en zelfs taekwondo heb ik gedaan :). Solosporten vind ik nooit zo boeiend, ik ben liever met mensen in contact.

Mmm, klinkt niet gek, dat back in shape... Waar doe ze dat?

13. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik ben om 10 uur naar huis gegaan en lekker in bed gaan liggen, ben nou net wakkker, heerlijk.
    Kan niet eerder met verlof op werk ivm vakantieplanning maar als ik zo'n dag heb als dit, moet ik in mijn bed blijven liggen, ik zal natuurlijk ook thuis iets aan mijn ritme moeten veranderen.
    Aan de a dere kant vind ik het ook heel vervelend om terug geroepen te worden door mjn lichaam, moet er nog mee leren omgaan

Ik heb ook echt zin in de high tea zeg, is er al besloten waar we heen gaan?

Ik ben inmiddels 13 á 14 kg aangekomen, vorige week was ik 2,5 afgevallen dus zit nu hieraan. Begin mij nu wel wat dik te voelen maar ach het is voor goed doel.
    Voor mijn zwangerschap sportte ik al fanatiek in de sportschool dus daar kan ik straks gelijk mee beginnen haha

14. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Willen jullie trouwens op mijn buikje stemmen in buik van de maand?

15. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ohh je vindt wel genoeg dingen leuk iig!
    Teakwondo heb ik ook over nagedacht, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit. ;)
    Ik vind badminton trouwens wel heel erg leuk!

Back in shape wordt in ieder geval hier in Haarlem Zuid gegeven bij Pre Sport.

Leuk dat iedereen zo enthousiast is over de high tea! Laten we inderdaad even een keuze gaan maken voor een locatie, zodat we ook kunnen reserveren. :)

Goed dat je naar huis bent gegaan, Denise! Mooi dat je je nu beter voelt!

Ik heb op je gestemd voor buikje van de maand, hoor! :D

16. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Das mooi, dank je wel voor je stem :D

Ja ik ben gewoon eigenwijs maar moet gewoon echt aan mezelf gaan denken, als ik straks te vroeg beval door dit soort stress schiet ik er ook niks mee op

17. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Graag gedaan! :D

Ja dat moet je zeker doen!! En toevallig zit ik net een artikel te lezen over een onderzoek dat ze hebben gedaan bij zwangere vrouwen die stress hadden tijdens de zwangerschap en dat die meer kans hebben op een kind met gedragsproblemen. Dus probeer stress te vermijden!!

Pfff ik ben echt moe! Ik kan ook wel weer ff een dutje doen zo!

18. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Hallo! :)

Date met vriendinnetje was gezellig, hebben ruim 5 uur zitten kletsen :D
    Haar kindje wil al beginnen met aan de handjes lopen, zo schattig!
    Heb gelijk daarna boodschappen gedaan en straks nog even mijn was opvouwen/ophangen en dan ben ik echt klaar voor vandaag.
    Ja straks eten maken, maar dat vind ik nooit zo erg :)

Dikker worden hoort bij de zwangerschap hoor meiden, maar kan me voorstellen dat het wel even slikken is als er in een half jaar tijd gelijk 16 kilo bijzit!
    Tis alleen wel voor een goed doel ;)

@Denise: Ik ga gelijk even stemmen voor je op buikje van de maand!

En ik wil ook wel even kiezen waar we heengaan, hij staat al met koeienletters in mijn agenda gepent! :D

19. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Zijn jullie allemaal een dutje aan het doen? :D

20. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010